eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków, ryzyk komunikacyjnych oraz statku powietrznego Słowińskiego Parku Narodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-16

Ogłoszenie nr 8810 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.

Smołdzino: Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków, ryzyk komunikacyjnych oraz statku powietrznego Słowińskiego Parku Narodowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczące samochodu o nr rejestracyjnym GSL 30798 z zadania nr 3 realizowane jest w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000018 pn. Ochrona wybranych siedlisk i gatunków priorytetowych Ostoi Słowińskiej PLH220023 i Pobrzeża Słowińskiego PLB220003 Etap I o akronimie LIFENaturaSlowinskaPL, pn. Ochrona wybranych siedlisk i gatunków priorytetowych Ostoi Słowińskiej PLH220023 i Pobrzeża Słowińskiego PLB220003 Etap I współfinansowanego ze środków Instrumentu Finansowego Life+ przez Komisję Europejską oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW).

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 22157840000000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  , 76214   Smołdzino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 117 204, e-mail a.hylarecka@slowinskipn.pl, faks 598 117 509.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.slowinskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.slowinskipn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
sekretariat Słowińskiego Paku Narodowego, ul. Boh. Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków, ryzyk komunikacyjnych oraz statku powietrznego Słowińskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny: SPN.26.02.2017.ah-m
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie: Zadanie nr 1 - majątkowe Zadanie nr 2 - osobowe Zadanie nr 3 - komunikacyjne Zadanie nr 4 - statków powietrznych 2. Zakres prac obejmować będzie: Zadanie nr 1- ubezpieczenia majątkowe obejmować będzie: 1) Mienie od wszystkich ryzyk 2) Sprzęt elektroniczny od wszystkich ryzyk 3) Odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia Zadanie nr 2 - ubezpieczenia osobowe obejmować będzie: 1) Następstwa nieszczęśliwych wypadków Zadanie nr 3 - ubezpieczenia komunikacyjne obejmować będzie: 1) Pojazdy mechaniczne 2) Odpowiedzialność cywilną posiadaczy pojazdów mechanicznych 3) Auto - Casco 4) Następstwa nieszczęśliwe wypadków kierowcy i pasażerów 5) Assistance 6) Szyby w pojazdach Zadanie nr 4 - ubezpieczenia statków powietrznych obejmować będzie: 1) Aero - Casco, kradzież z włamaniem, rabunek 2) Odpowiedzialność cywilną posiadacza/operatora statku powietrznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy, którzy działają w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW), przewidywali możliwość ubezpieczenia podmiotów nie będących członkami towarzystwa, a w przypadku wyboru oferty TUW jako najkorzystniejszej udzielą ochrony ubezpieczeniowej Zamawiającemu jako podmiotowi nie będącemu członkiem towarzystwa. Zamawiający zastrzega również, że na podstawie art.111 ust.2 z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej nie będzie zobowiązany do pokrywania strat towarzystwa poprzez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej. 4. Zamawiający nie będzie wymagał dla realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5. Postępowanie prowadzone jest z udziałem brokera ubezpieczeniowego.

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy posiadania aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokument potwierdzający posiadanie kompetencji lub uprawnień w szczególności koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Wykonawcy, którzy złożyli oferty zobowiązani są do złożenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.slowinskipn.pl, informacji, o której mowa w art.86 ust.5 p.z.p., oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 p.z.p. (załącznik nr 3 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
rozszerzenie zakresu30
serwis posprzedażowy10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę w zadaniu nr 1 wysokości wynagrodzenia (składki) należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany wartości majątku Zamawiającego spowodowanego w szczególności: a) likwidacją środków majątku - max.2% wartości wynagrodzenia (składki), b) nabyciem środków majątku - max.20% wartości wynagrodzenia (składki), w tym przypadku Zamawiający skorzysta z uprawnień wynikających z rozszerzenia o klauzulę automatycznego pokrycia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zadanie nr 1 - ubezpieczenie majątkowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1- ubezpieczenia majątkowe: 1) Mienie od wszystkich ryzyk 2) Sprzęt elektroniczny od wszystkich ryzyk 3) Odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8, 66515200-5, 66515400-7, 66516400-4, 66515000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
rozszerzenie zakresu30
serwis pospzedażowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1) Oferowane rozszerzenie zakresu będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. V opisu przedmiotu zamówienia. a) podkryterium dla ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk: Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula zalaniowa 6 pkt. klauzula składowania 4 pkt. klauzula rozszerzenia zasady nie stosowania zasady proporcji 5 pkt. b) podkryterium dla ubezpieczenia sprzętu elektronicznego: Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula zniesienia franszyzy redukcyjnej 10 pkt. c) podkryterium dla ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula zniesienia franszyzy redukcyjnej 10 pkt. 2) Oferowany serwis posprzedażowy będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. V opisu przedmiotu zamówienia: Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula dedykowanego likwidatora 6 pkt. klauzula terminu zgłoszenia szkody 4 pkt.


Część nr: 2    Nazwa: Zadanie nr 2 - ubezpieczenie osobowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - ubezpieczenia osobowe: 1) Następstwa nieszczęśliwych wypadków
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8, 66512100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
rozszerzenie zakresu30
serwis posprzedażowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1)Oferowane rozszerzenie zakresu będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. VI opisu przedmiotu zamówienia Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula zwiększonego świadczenia 6 pkt. klauzula trwałej niezdolności do pracy 4 pkt. 2) Oferowany serwis posprzedażowy będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. VI opisu przedmiotu zamówienia Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula dedykowanego likwidatora 6 pkt.


Część nr: 3    Nazwa: Zadanie nr 3 - ubezpieczenie komunikacyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 - ubezpieczenia komunikacyjne: 1) Pojazdy mechaniczne 2) Odpowiedzialność cywilną posiadaczy pojazdów mechanicznych 3) Auto - Casco 4) Następstwa nieszczęśliwe wypadków kierowcy i pasażerów 5) Assistance 6) Szyby w pojazdach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66514110-0, 66516100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
rozszerzenie zakresu30
serwis posprzedażowy0
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1) Oferowane rozszerzenie zakresu będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. VII opisu przedmiotu zamówienia: podkryterium dla ubezpieczenia Auto - Casco: Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula szkody całkowitej 6 pkt. b) podkryterium dla ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów: Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula zwiększonego świadczenia 6 pkt. Klauzula trwałej niezdolności do pracy 4 pkt. c) podkryterium dla ubezpieczenia Assistance: Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula zwiększonego limitu holownia 6 pkt. 2) Oferowany serwis posprzedażowy będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. VII opisu przedmiotu zamówienia Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula dedykowanego likwidatora 6 pkt.


Część nr: 4    Nazwa: Zadanie nr 4 - ubezpieczenie statków powietrznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 - ubezpieczenia statków powietrznych: 1) Aero - Casco, kradzież z włamaniem, rabunek 2) Odpowiedzialność cywilną posiadacza/operatora statku powietrznego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66514140-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
rozszerzenie zakresu30
serwis posprzedażowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1) Oferowane rozszerzenie zakresu będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. VIII opisu przedmiotu zamówienia Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula zmniejszenia franszyzy redukcyjnej 10 pkt. 2) Oferowany serwis posprzedażowy będzie oznaczać zwiększenie zakresu ubezpieczenia o zaoferowane klauzule obejmujące swym zakresem świadczenia opisane w pkt. VIII opisu przedmiotu zamówienia: Nazwa dodatkowej klauzuli Liczba punktów klauzula dedykowanego likwidatora 6 pkt.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.