eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW - Biuro Terenowe w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Katowice: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW - Biuro Terenowe w Rybniku
Numer ogłoszenia: 88093 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2582061, fax (032) 2586810, 2582743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW - Biuro Terenowe w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW - Biuro Terenowe w Rybniku część nr 1: ciek Bodek w km 5+430 - 7+830 w m. Kobyla, gm. Kornowac - 2400 mb część nr 2: ciek Boguszowicki w km 0+000 - 1+700 w m. Rybnik - 1700 mb część nr 3: ciek z Przegędzy w km 0+000 - 0+500 w m.Rybnik - 500 mb część nr 4: ciek Leśnica w km 14+650 - 16+600 w m. Wodzisław, Radlin - 1950 mb część nr 5: ciek Ruptawka w km 0+000 - 0+610 i 2+700 - 7+050 w m. Jastrzębie, Ruptawa - 4960 mb część nr 6: ciek Jastrzębianka w km 0+600 - 3+000 w m. Jastrzębie - 2400 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.11.10 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - firmy branży melioracyjnej lub hydrotechnicznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww.warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda oryginałów następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przynajmniej 1 zadania rocznie odpowiadającym wybranym częściom, zakresem i wartościom pracom konserwacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, a także załączenia kserokopii dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane z należytą starannością. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z zał. nr 5 do siwz, 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kierownik budowy, a także informacji dot. zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z zał. nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach ul. Jesionowa 9a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach ul. Jesionowa 9a (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ciek Bodek w km 5+430 - 7+830 w m. Kobyla, gm. Kornowac - 2400 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek Bodek w km 5+430 - 7+830 w m. Kobyla, gm. Kornowac - 2400 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ciek Boguszowicki w km 0+000 - 1+700 w m. Rybnik - 1700 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek Boguszowicki w km 0+000 - 1+700 w m. Rybnik - 1700 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ciek z Przegędzy w km 0+000 - 0+500 w m.Rybnik - 500 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek z Przegędzy w km 0+000 - 0+500 w m.Rybnik - 500 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ciek Leśnica w km 14+650 - 16+600 w m. Wodzisław, Radlin - 1950 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek Leśnica w km 14+650 - 16+600 w m. Wodzisław, Radlin - 1950 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ciek Ruptawka w km 0+000 - 0+610 i 2+700 - 7+050 w m. Jastrzębie, Ruptawa - 4960 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek Ruptawka w km 0+000 - 0+610 i 2+700 - 7+050 w m. Jastrzębie, Ruptawa - 4960 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ciek Jastrzębianka w km 0+600 - 3+000 w m. Jastrzębie - 2400 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek Jastrzębianka w km 0+600 - 3+000 w m. Jastrzębie - 2400 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.