eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Bieżące utrzymanie, konserwacja i obsługa oraz remonty oświetlenia tunelu drogowego oraz dwóch tuneli dla pieszych pod linią kolejową w ciągu ul. Kunickiego w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Lublin: Bieżące utrzymanie, konserwacja i obsługa oraz remonty oświetlenia tunelu drogowego oraz dwóch tuneli dla pieszych pod linią kolejową w ciągu ul. Kunickiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 8807 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186423 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, konserwacja i obsługa oraz remonty oświetlenia tunelu drogowego oraz dwóch tuneli dla pieszych pod linią kolejową w ciągu ul. Kunickiego w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wszelkie prace wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony od porażeń oraz Instrukcją ruchu i eksploatacji sieci oświetlenia tuneli i przejść podziemnych na terenie Gminy Lublin, a w szczególności: 1. w zakresie konserwacji i obsługi sieci, instalacji i urządzeń: 1.1. kontrolę świecenia opraw, 1.2. naprawę bądź wymianę uszkodzonych elementów instalacji, 1.3. wymianę spalonych (uszkodzonych) źródeł światła, 1.4. kontrolę stanu ochrony przeciwporażeniowej, 1.5. kontrolę stanu kabli, przewodów, połączeń i osprzętu, 1.6. kontrolę stanu mocowań opraw i innych urządzeń oświetleniowych, 1.7. pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - jeden raz w ciągu trwania umowy (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) oraz po każdym remoncie, 1.8. sprawne usuwanie awarii i ewentualnych zagrożeń, 1.9. utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym (malowanie wszystkich konstrukcji metalowych niecynkowanych 1 raz w ciągu trwania umowy - w terminie wskazanym przez Zamawiającego), 1.10. przestawianie zegarów sterujących oświetleniem (zgodnie z tabelą określoną i przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego), 2. w zakresie remontów spowodowanych dewastacjami lub kolizjami drogowymi: 2.1. wymianę zniszczonych opraw lub ich elementów, 2.2. wymianę uszkodzonych lub zniszczonych przewodów i osprzętu instalacyjnego, 2.3. wymianę skradzionych lub zniszczonych zegarów sterujących pracą oświetlenia, 2.4. naprawę / wymianę rozdzielni lub jej obudowy, 2.5. naprawę zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej (orurowanie, puszki itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.40.00 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Radosław Boluk RBOL-INSTALACJE, ul. Kustronia 12/59, 20-241 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255205,62

  • Oferta z najniższą ceną: 255205,62 / Oferta z najwyższą ceną: 468540,21

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.