eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Annopol › Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych w Opoce, Janiszowie i Borowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Annopol: Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych w Opoce, Janiszowie i Borowie.
Numer ogłoszenia: 88073 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Annopolu, Rynek 1, 23-235 Annopol, woj. lubelskie, tel. 015 8613063, fax 015 8613061.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych w Opoce, Janiszowie i Borowie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się następujące części zamówienia: Zad. 1 Remont drogi w miejscowości Opoka (Zagórze). Zad. 2 Remont drogi w miejscowości Janiszów (Stara Wieś). Zad. 3 Remont drogi w miejscowości Borów (Rakówka). Zad. 4 Remont drogi w miejscowości Borów (Gąsiory).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych [Pzp], o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy [Pzp] i posiadają wymagane przepisami prawa, uprawnienia do wykonywania zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Zaakceptują warunki umowy i spełnią pozostałe warunki SIWZ. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: 1. Ofertę na formularzu ofertowym z dołączonym kosztorysem ofertowym, opracowanym na podstawie przedmiaru robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty. Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca musi brać pod uwagę zakres robót i inne wytyczne z SIWZ, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej oraz przeprowadzić wizję w terenie, 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę stosownego pełnomocnictwa do wykonania przez osobę upełnomocnioną określonych czynności w postępowaniu, w imieniu Wykonawcy, wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa, 7. Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. V, ppkt. 3 i 4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. V, ppkt. 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. V, ppkt. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz, z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/annopol/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Annopolu ul. Rynek 1 23-235 Annopol pok. 12 A.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Annopolu ul. Rynek 1 23-235 Annopol w pokoju nr 2 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 Remont drogi w miejscowości Opoka (Zagórze)..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Remont drogi w miejscowości Opoka (Zagórze). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 Remont drogi w miejscowości Janiszów (Stara Wieś)..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 Remont drogi w miejscowości Janiszów (Stara Wieś). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 Remont drogi w miejscowości Borów (Rakówka)..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 Remont drogi w miejscowości Borów (Rakówka). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 Remont drogi w miejscowości Borów (Gąsiory)..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 Remont drogi w miejscowości Borów (Gąsiory). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.