eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › "Wykonanie audytów energetycznych wraz z projektami budowlano - wykonawczymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski - Etap II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88065 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Tomaszów Lubelski: "Wykonanie audytów energetycznych wraz z projektami budowlano - wykonawczymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski - Etap II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67288 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72124 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski, krajowy numer identyfikacyjny 55096000000, ul. ul. 29 Listopada 9, 22600 Tomaszów Lubelski, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 643 085, faks 846 643 873, e-mail inwestycje@tomaszowlubelski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tomaszowlubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie audytów energetycznych wraz z projektami budowlano - wykonawczymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski - Etap II"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów energetycznych oraz kompleksowej dokumentacji technicznej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w ramach inwestycji planowanej do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 "Efektywność energetyczna sektora publicznego". - Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części - zamówienie zostanie dla dwóch wykonawców. Poniżej zestawiono w tabeli nr 1 (cześć I zamówienia), oraz w tabeli nr 2 (część II zamówienia) wykaz obiektów planowanych do inwestycji, wykonania audytów energetycznych wraz z projektami budowlano - wykonawczymi termomodernizacji. TABELA NR 1 - I CZEŚC ZAMÓWIENIA 1 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Przeorsk dz. ewid. 390/1 385m2 1864m3 jedna kondygnacja z poddaszem użytkowym (nad częścią 166 m2) 2 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Ruda Wołoska dz. ewid. 49 166m2 1476m3 dwie kondygnacje 3 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Jeziernia dz. ewid. 41/1 199m2 1874m3 dwie kondygnacje 4 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Rabinówka dz. ewid. 10 214m2 873m3 jedna kondygnacja 5 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Chorążanka dz. ewid. 51/4, 52/2 156m2 997m3 jedna kondygnacja 6 Świetlica wiejska oraz szkoła 22-600 Tomaszów Lubelski, Rogóźno dz. ewid. 1053/2 400m2 2244m3 jedna kondygnacja TABELA NR 2 - II CZEŚC ZAMÓWIENIA 1 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Rogóźno Kolonia dz. ewid. 869 112m2 809 m3 dwie kondygnacje 2 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Typin dz. ewid. 547/4 260m2 1898m3 dwie kondygnacje 3 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Ulów dz. ewid. 52/1 225 m2 1750 m3 jedna kondygnacja 4 Szkoła 22-600 Tomaszów Lubelski, Typin dz. ewid. 454 570m2 1600 m3 jedna kondygnacja druga kondygnacja nad częścią pierwszej 5 Szkoła 22-600 Tomaszów Lubelski, Jeziernia dz. ewid. 48 345m2 2878m3 dwie kondygnacje - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z jego części obejmuje wykonanie odrębnych dokumentacji dla każdego z przedstawionych obiektów projektowo - wykonawczych wraz z odrębną dokumentacją kosztorysową dla poszczególnych części zamówienia w zakresie niezbędnym do opracowania ofert przetargowych oraz realizacji robót budowlanych, tj: - opracowanie audytów energetycznych - pozyskaniem materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia - map itp. - wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu w celu zatwierdzenia uszczegółowionej koncepcji, zawierającej wymagane rysunki i opisy projektowe, karty katalogowe użytych materiałów oraz wstępne oszacowanie kosztów. - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowanie przedmiarów robót - opracowanie kosztorysu inwestorskiego - określenie wartości kosztorysowej inwestycji - złożenie kompletnej dokumentacji budowlanej do wniosku o pozwolenie na budowę lub uzyskanie zgłoszenia budowy - Opis przedmiotu zamówienia winien uwzględnić wymagania Prawa zamówień publicznych odnośnie zakazu opisywania przedmiotu zamówienia z podawaniem nazw własnych czy wskazywaniem konkretnych produktów. Wszelkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wykonawca przy opisywaniu rozwiązań projektowych zobowiązany jest do stosowania art. 29 i 30 ustawy. - Dokumentacja audytów energetycznych stanowić ma oddzielne opracowania poszczególnych obiektów i będzie wyjściowym dokumentem do prac projektowych. - Dokumentacja projektowo - kosztorysowa stanowić ma oddzielne opracowania poszczególnych obiektów, spełniające wymogi opisane w niniejszej Specyfikacji. Wszelkie wymagania odnoszące się do dokumentacji projektowej, dokumentacji kosztorysowej, wielobranżowego projektu budowlanego winny być spełnione co do zakresu i zawartości dla każdego odrębnego opracowania dokumentacji - Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w 5 egz. w wersji "papierowej" oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD), w oparciu o program służący do projektowania CAD umożliwiający odczytanie w programie AutoCAD oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). Część opisowa dokumentacji powinna być sporządzona w formacie PDF (Acrobat Reader) i w formacie edytora tekstu (np. "MS Word"). - Zakres dokumentacji kosztorysowej obejmuje: przedmiar robót, szczegółowy opis robót budowlanych w kolejności technicznego wykonania z podaniem ilości i jednostek przedstawionych robót wynikający z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, kosztorysy inwestorskie. - Dokumentacja kosztorysowa powinna być wykonana w 2 egz. w wersji "papierowej" dla każdego z obiektów oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD) w oparciu o program kosztorysowy umożliwiający odczytanie w programie np. Norma Standard, oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). - Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (we wszystkich branżach) powinny być wykonane w 2 egz. w wersji "papierowej" oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD), w oparciu o program "MS Word" oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). - Specyfikacje dokumentacji projektowej powinny zawierać specyfikacje techniczne dla zamówienia wyposażenia technologicznego w ramach projektu technologii umożliwiające zamówienie wyposażenia w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonana dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być opracowana dla każdej części w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, będzie skoordynowana i uzgodniona branżowo, powinna być uzgodniona z Zamawiającym w zakresie przyjętych rozwiązań techniczno-materiałowych, służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz realizacji na jej podstawie pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem, powinna posiadać wymagane prawem oświadczenia. - Zamawiający zakłada zasilania obiektów w energie cieplną z następujących źródeł: gazowych lub Odnawialne Źródła Ciepła (pompa ciepła - sądy gruntowe ewentualnie powietrze/woda)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 71314300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POWERSUN Sp. z o.o., powersunlublin@gmail.com, 20-115 , 20-115, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126000
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35700
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Olena Błażejowska-Wrona, ola27us@onet.eu, 20-631 , 20-631, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35700
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95121,95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.