Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-23
Jasło: Przebudowa posadzki hali głównej oraz sali sportowej
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle
Numer ogłoszenia: 88059 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle , ul. Władysława Sikorskiego 15, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4465204, 4481255, faks 0-13 4482003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa posadzki hali głównej oraz sali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.1. Demontaż istniejących podłóg wraz z utylizacją pochodzących z demontażu materiałów w tym izolacji poziomej. 3.2.2.Wykonanie podłogi sportowej w hali głównej / powierzchnia ok. 536,32 m2 / dla boiska wielofunkcyjnego: siatkówka, piłka ręczna, piłka koszykowa. 3.2.3.Wykonanie podłogi sportowej w sali sportowej- małej / powierzchnia ok. 176,46 m2 . 3.2.4. Montażu dostarczonych przez zamawiającego 6 szt. tulei do instalacji słupków do piłki siatkowej oraz również dostarczonych przez zamawiającego dwóch bramek do p. ręcznej. 3.2.5.Wymagania zamawiającego odnośnie parametrów oferowanej podłogi: a) Podłoga sportowa jako cały system / konstrukcja legarowa łącznie z nawierzchnią - wykładziną jako komplet/ musi spełniać wszystkie wymogi- parametry normy PN EN 14904 - Nawierzchnie terenów sportowych- nawierzchnie kryte przeznaczone do uprawiania wielu dyscyplin sportowych. b) Grubości wykładziny min. 7 mm / w tym górna warstwa użytkowa , pianka sprężysta PCV wzmocniona siatką z włókna szklanego / . c) Grubość warstwy użytkowej - 2 mm / + -: 5%/, wykonana z ziarnistego gładzonego czystego winylu. d) Rodzaj wykładziny- heterogeniczna składająca się z pianki sprężystej oraz warstwy użytkowej. e) Podłoga misi posiadać certyfikaty sportowe: FIBA- Międzynarodowy Związek Piłki Koszykowej , FIVB - Międzynarodowy Związek Piłki Siatkowej, EHF - Europejski Związek Piłki Ręcznej. f) Wykładzina musi posiadać następujące dokumenty: atest higieniczny, świadectwo badań ogniowych świadczące o trudno zapalności wykładziny, deklarację zgodności z PN. g) Absorpcja uderzeń - min P 1 ( wg : DIN 18032:2 ). h) Podłoża podłóg / warstwy betonowe/ muszą być zabezpieczone folią paroizolacyjną PE o grubości min. 0,2 mm. Kolejna warstwa to podkładki elastyczne stanowiące elementy amortyzujące energię. Następna warstwa to ułożony na podkładkach podwójny ruszt z legarów. Na ruszcie warstwa desek oraz kolejna warstwa folii polietylenowej o grubości 0,2 mm. Rozstaw rusztu oraz desek dostosowane do funkcji użytkowych systemu podłogowego oraz odpowiednich przepisów a w szczególności do PN EN 14904. Kolejna warstwa to mocowana do legarów podwójna warstwa płyt wiórowych wilgocioodpornych o grubości 10 mm każda. Warstwa górna płyt szlifowana i szpachlowana masą szpachlową w miejscach styków płyt w celu wyrównania powierzchni na których układana będzie wykładzina. i) Wykładzina musi być układana / rozwijana z rolek a nie wylewana / i przyklejona całą powierzchnią do płyty wiórowej. Styki wykładziny muszą być frezowane i spawane zgodnie z technologią układania wykładzin PCV. j) Wszystkie elementy drewniane muszą być zabezpieczone przeciwgrzybicznie, przeciwpleśniowo i ognioodpornie. Zastosowane preparaty muszą mieć certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające stosowanie ich w budownictwie. Wykładzina musi posiadać fabrycznie wykonane zabezpieczenie przed działaniem środków chemicznych i zabrudzeń . k) Grubość całego systemu podłogowego / wysokość, poziom/ musi być dostosowana w hali głównej - do poziomu istniejącego kanału centralnego ogrzewania a w sali sportowej - do poziomu wyznaczonego przez posadzki szatni oraz holu wejściowego od strony kawiarni. Zaleca się aby oferent- wykonawca zapoznał się z terenem budowy i zakresem niezbędnych do zachowania poziomów montowanych posadzek . l) Istniejący w hali głównej kanał CO tj. kątownik na którym posadowione są kraty zabezpieczające kanał należy wyczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie, ew. dopasować do krat / w tym wypoziomować / oraz odmalować w kolorze nawierzchni. Długość kątownika: ok.95 mb. m) Kraty zabezpieczające kanał CO w hali głównej: należy wyprostować niektóre z elementów krat wykonanych z płaskownika oraz przytwierdzić poprzez spawanie do konstrukcji segmentu kraty. Następnie należy je oczyścić z korozji i starych powłok lakierniczych poprzez piaskowanie. Tak przygotowane segmenty należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez cynkowanie oraz pomalować proszkowo na kolor wykładziny zewnętrznej boiska . Powierzchnia krat: ok. 19 m2 . n) Wykonawca podłogi sportowej musi posiadać autoryzację producenta zastosowanej wykładziny na jej montaż . o) Podłoga sportowa musi być wykonana ściśle według systemu, który posiada certyfikat zgodności z normą PN EN 14904 / wszystkimi jej kryteriami/ . p) Wykonawca będzie zobowiązany do zamontowania tablicy informacyjnej zawierającej logo zamawiającego z instrukcją obsługi w miejscu wskazanym przez zamawiającego. q) Kolory warstwy użytkowej: hala główna - pole gry do siatkówki - Coral, pole zewnętrzne boiska do siatkówki- Teal, sala sportowa - mała- Lawn. r) Do oferty należy załączyć próbki oferowanej wykładziny. s) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania w czasie odbioru szczegółowej instrukcji dotyczącej konserwacji i serwisowania podłogi . t) Dostawa i montaż listew progowych / w szczególności przejście z dużej hali na małą/ i przypodłogowych . u) Wykonanie systemu wentylacji mechanicznej przestrzeni podpodłogowych . Zastosowanie wymuszonego obiegu powietrza wraz określeniem parametrów technicznych zasilania systemu , jego podłączeniem do instalacji elektrycznej zamawiającego, zastosowaniem odpowiedniego zabezpieczenia oraz sporządzeniem niezbędnej dokumentacji pozwalającej na bezpieczną zgodną z obowiązującymi przepisami eksploatację systemu. Oferowany system wentylacji musi być wykonany w taki sposób aby nie było urządzeń systemu na powierzchni hali sportowej. W odniesieniu do dużej hali sportowej należy opracować instalację wentylacyjną z wykorzystaniem kanału technologicznego biegnącego wzdłuż hali sportowej naprzeciwko widowni. W małej hali sportowej przewiduje się wentylację wyłącznie grawitacyjną . w) Malowanie linii boisk do: siatkówki, piłki ręcznej, koszykówki - do kalkulacji należy przyjąć malowanie boisk innymi kolorami zgadnie z wytycznymi dla poszczególnych dyscyplin. 3.2.6.Oferent - wykonawca jest odpowiedzialny za właściwe zachowanie wyznaczonych poziomów montowanych posadzek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: a) Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 8.05.2014 r. do godz. 1000 w wysokości 3 000,00 zł; b) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto w PBS O/Jasło nr. 23 8642 1171 2017 7105 1406 0004. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego (tj. do godz. 1000 dnia 8.05.2014 r.). Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Księgowość budynek administracyjno-biurowy MOSIR Jasło, a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; c) Brak wadium w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy; d) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostaną dokonane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty (dwie niezależne umowy) w zakresie montażu posadzek winylowych w obiektach sportowych o powierzchni co najmniej po 750 m2 każda oraz załączą dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują: co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują: co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
6.1.2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 do SIWZ, Wykaz musi zawierać: co najmniej dwie roboty (dwie niezależne umowy) w zakresie montażu posadzek winylowych w obiektach sportowych o powierzchni co najmniej po 750 m2 na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto każda oraz dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie; 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1; 3) w przypadku, gdy roboty budowlane, wskazane w wykazie robót, zostały wykonane na rzecz Miasta Jasła, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa zostanie zawarta w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. Nr 6 do SIWZ); 16.2 Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany; Warunki zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu umowy: Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; Warunki zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia: wystąpienie robót dodatkowych; wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym; wstrzymanie robót przez uprawnione organy; działanie siły wyższej; Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; Przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień. Warunki zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie podwykonawców: Zmiana zakresu robót realizowanych za pomocą podwykonawców;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOSiR Jasło ul. Sikorskiego 15, 38-200 Jasło , bud.adm biurowy -pokój biurowy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: MOSiR Jasło ul. Sikorskiego 15, 38-200 Jasło , bud.adm biurowy -pokój biurowy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Oprzyrządowanie do aparatury na Blok Operacyjny.
- Rękawice medyczne
- Rozbudowa cmentarza kom. w m.Trzcinica polegająca na: 1)Wykonaniu odwodnienia na terenie nowego cmentarza w Trzcinicy. 2)Budowie alejki głównej i alejek bocznych na ter. nowego cm. kom. w Trzcinicy.
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
- Modernizacja pokrycia dachowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.