eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dostawa nici chirurgicznych, siatek, taśm i klipsów dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 16 / IV / 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-19

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa nici chirurgicznych, siatek, taśm i klipsów dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 16 / IV / 10
Numer ogłoszenia: 87983 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4062566, faks 077 4062544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-kk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych, siatek, taśm i klipsów dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 16 / IV / 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, siatek, taśm i klipsów: 1 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, wchłanialnych, syntetycznych, plecionych, z glikolidu i laktydu, powlekane kaprolaktonem, glikolidem i laktydem stearylowapniowym o czasie podtrzymywania tkankowego 3 tyg. i czasie wchłaniania 56-70 dni - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych zkwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg. - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - Dostawa nici okulistycznych - wg zał. 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych - wg zał. 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się 90-120 dni i czasie podtrzymania tkankowego do 21-28 dni - wg zał. 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 6 tyg. i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni - wg zał. 2/6 do SIWZ, 7 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych - wg zał. 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłaniające się ok. 6 m-cy - wg zał. 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych, poliestrowych, powlekanych - wg zał. 2/9 do SIWZ 10 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, 11 pakiet - Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni i podtrzymania węzła od 0% do 18 dni - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - Dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek - wg zał. 2/12 do SIWZ. 13 pakiet - Dostawa siatki celulozowej przeciwkrwotocznej - wg zał. 2/13 do SIWZ, 14 pakiet - Dostawa siatek do przepuklin pachwinowych - wg zał. 2/14 do SIWZ 15 pakiet - Dostawa siatek do przepuklin brzusznych - wg zał. 2/15 do SIWZ, 16 pakiet - Dostawa systemu pełnej, tylnej i przedniej naprawy dna miednicy - wg zał. 2/16 do SIWZ, 17 pakiet - Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu- wg zał. 2/17 do SIWZ, 18 pakiet - Dostawa klipsów i klipsownicy - wg zał. 2/18 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.90.00-2, 33.18.41.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (o ile jest wymagana). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy), oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony, jeżeli w przedstawionych do oferty dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przez minimum 12 miesięcy, przynajmniej 1 (jedną) dostawę produktów medycznych. Zamawiający wymaga dołączenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 7 do SIWZ). Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę produktów medycznych o wartości nie niższej niż: 1 pakiet - 102.000,00 zł brutto każda 2 pakiet - 5.150,00 zł brutto każda 3 pakiet - 950,00 zł brutto każda 4 pakiet - 26.300,00 zł brutto każda 5 pakiet - 2.010,00 zł brutto każda 6 pakiet - 11.500,00 zł brutto każda 7 pakiet - 5.900,00 zł brutto każda 8 pakiet - 2.500,00 zł brutto każda 9 pakiet - 2.700,00 zł brutto każda 10 pakiet - 500,00 zł brutto każda 11 pakiet - 2.200,00 zł brutto każda 12 pakiet - 3.700,00 zł brutto każda 13 pakiet - 780,00 zł brutto każda 14 pakiet - 14.000,00 zł brutto każda 15 pakiet - 1.100,00 zł brutto każda 16 pakiet - 74.300,00 zł brutto każda 17 pakiet - 21.000,00 zł brutto każda 18 pakiet - 7.150,00 zł brutto każda i potwierdzi ich należyte wykonanie / wykonywanie odpowiednimi dokumentami np. referencjami lub innymi równoważnymi dokumentami. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy), oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) Dotyczy pakietów 1-13 (zał. 2/1-2/13 do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20.04.2004r. - Dz.U. z 2004r. nr 93 poz. 896 z p.zm.) lub że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu (zgodnie z przepisami ustawy Prawo farmaceutyczne z 06.09.2001r. Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533) z dokładnym oznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. b) Dotyczy pakietów 1-13 i 18 poz. 1 i 2 (zał. 2/1-2/13 i 2/18 do SIWZ) - Próbki w ilości 1 szt. z każdej pozycji (z opisem do której pozycji i którego pakietu dotyczy), na który Wykonawca złoży ofertę w celu sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności odbędzie się na podstawie zapisu na opakowaniach w/w próbek - na opakowaniu wymagany opis w języku polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ będzie skutkować odrzuceniem oferty. c) Dotyczy pakietów 14-18 (zał.2/14-2/18 do SIWZ) - Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. d) Katalogi / foldery / materiały informacyjne oferowanego asortymentu w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) Wypełnione formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/18 do SIWZ c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. d) Oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią art.144 ust.1 ustawy PZP Zamawiający przewidział możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. 24 Kwietnia 5, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle lub pod adresem e-mail: koziol.elzbieta@zdrowie-kk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 09:20, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, Sekcja Zamówień Publicznych - pokój nr 19..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, wchłanialnych, syntetycznych, plecionych, z glikolidu i laktydu, powlekane kaprolaktonem, glikolidem i laktydem stearylowapniowym o czasie podtrzymywania tkankowego 3 tyg. i czasie wchłaniania 56-70 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, wchłanialnych, syntetycznych, plecionych, z glikolidu i laktydu, powlekane kaprolaktonem, glikolidem i laktydem stearylowapniowym o czasie podtrzymywania tkankowego 3 tyg. i czasie wchłaniania 56-70 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych zkwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych zkwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nici okulistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici okulistycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się 90-120 dni i czasie podtrzymania tkankowego do 21-28 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się 90-120 dni i czasie podtrzymania tkankowego do 21-28 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 6 tyg. i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 6 tyg. i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłaniające się ok. 6 m-cy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłaniające się ok. 6 m-cy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych, poliestrowych, powlekanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych, poliestrowych, powlekanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni i podtrzymania węzła od 0% do 18 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni i podtrzymania węzła od 0% do 18 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa siatki celulozowej przeciwkrwotocznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatki celulozowej przeciwkrwotocznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa siatek do przepuklin pachwinowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek do przepuklin pachwinowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa siatek do przepuklin brzusznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek do przepuklin brzusznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa systemu pełnej, tylnej i przedniej naprawy dna miednicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu pełnej, tylnej i przedniej naprawy dna miednicy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa klipsów i klipsownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klipsów i klipsownicy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.