Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Giżycko: post. nr 30/2012 DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORII DO POJAZDÓW NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352
Numer ogłoszenia: 87975 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: post. nr 30/2012 DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORII DO POJAZDÓW NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.10.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. FORMULARZ OFERTOWY ? wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 1 do SIWZ ). 2. ZESTAWIENIA CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ ). 3. WZÓR UMOWY - parafowany (Załącznik nr 6 do SIWZ ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na dostawę części i akcesorii do pojazdów na rzecz JW. nr 4352 w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012 r. w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl, http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO,
budynek sztabowy pok. 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - części zamienne do pojazdu marki: TARPAN silnik IVECO, TARPAN-HONKER, HONKER 2000 silnik Andoria, MARKI LUBLIN II i III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.10.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - części zamienne do pojazdu marki: STAR 200/266/744, STAR 12.227 / 14.225, STAR 266 M, 944 M88/944 LEGC, JELCZ 325, JELCZ 662D43, TATRA 815, STAR 660, AUTOSAN H6, AUTOSAN H10-10-02, AUTOSAN H10-10, URSUS 914 1986r, NYSA 522.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.10.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 - części zamienne do pojazdu marki: KRAZ 255B, URAŁ, UAZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.10.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4 - części zamienne do pojazdu marki: FIAT SIENA 1.6 1998 r., FIAT PUNTO II 1.2 2000 r., FIAT SEICENTO 1.1 2000r., POLONEZ 1600 GLI 1997r., SKODA OCTAVIA 1.6 FSI 2008 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.10.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część 5 - części zamienne do pojazdu marki: IVECO 40 E 12 W/M, FIAT DUCATO 2.2 MULTIJET, FIAT DUCATO 2.8 MULTIJET, FIAT DUCATO 3.0 MULTIJET 2008, MERCEDES 290 GD, FORD TRANSIT, OPEL VIVARO 2.0 CDTI 2007r., OPEL VIVARO 1.9 CDTI 2004 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.30.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część 6 - materiały eksploatacyjne: smary, węże, przewody, płyny itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.10.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część 7 - opony, dętki i akumulatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.00.00-6, 31.68.10.00-3, 34.33.00.00-9, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO - ŁÓŻEK KOSZAROWYCH UNIWERSALNYCH WP2-27 I ŁÓŻEK POLOWYCH WP5-2.
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205049N ul. Łuczańska w Giżycku
- "Budowa chodnika w Upałtach Małych"
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT OGRODZENIA PRZY BUDYNKU NR 18 W EŁKU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.