eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Usługa kompleksowego wyżywienia dla uczestników projektu Aktywni Seniorzy w Cieszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 87975 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Cieszyn: Usługa kompleksowego wyżywienia dla uczestników projektu Aktywni Seniorzy w Cieszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
projekt "Aktywni Seniorzy w Cieszynie" w ramach Regionalnego Programu Oeracyjnego Województa Śląskiego dla osi priorytetowej IX, działania 9.2. poddziałania 9.2.2.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55445 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, krajowy numer identyfikacyjny 51570900000, ul. Rynek 1, 43400 Cieszyn, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361, e-mail inwestycje@um.cieszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kompleksowego wyżywienia dla uczestników projektu Aktywni Seniorzy w Cieszynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego wyżywienia uczestników projektu "Aktywni Seniorzy w Cieszynie" w zakresie wszystkich trzech zadań projektu oraz przerw kawowych. 1. W ramach zadania pierwszego 5 uczestnikom programu codziennie, przez 6 miesięcy jego trwania (tj. przez 184 dni) dostarczane będą do domu posiłki tj. dwudaniowy obiad oraz podwieczorek. Przy realizacji pod uwagę należy wziąć zalecenia lekarskie i dietetyczne, które będą powodowały zróżnicowanie posiłków. 2. W ramach zadania drugiego 8 uczestnikom programu, przez 6 miesięcy jego trwania (tj. przez 145 dni) dostarczane będą do miejsca opieki dziennej w Domu Spokojnej Starości w Cieszynie posiłki tj. dwudaniowy obiad oraz podwieczorek. Przy realizacji pod uwagę należy wziąć zalecenia lekarskie i dietetyczne, które będą powodowały zróżnicowanie posiłków. 3. W ramach zadania trzeciego 13 uczestnikom programu, przez 6 miesięcy jego trwania (tj. przez 145 dni) dostarczane będą do miejsca opieki dziennej u wyłonionego w przetargu realizatora posiłki tj. dwudaniowy obiad oraz podwieczorek. Przy realizacji pod uwagę należy wziąć zalecenia lekarskie i dietetyczne, które będą powodowały zróżnicowanie posiłków. 4. Na potrzeby realizacji programu usług w miejscu opieki dziennej w DSS przez 6 miesięcy jego trwania (tj. przez 145 dni) oraz podczas zajęć w Szkole Podstawowej nr 4, dostarczane będą artykuły spożywcze m.in. kawa, herbata, cukier, woda mineralna, soki i napoje oraz ciastka i ciasteczka w ilości niezbędnej dla uczestników Artykuły te posłużą do organizacji 2 przerw kawowych w ciągu dnia zajęć oraz dla zaspokojenia pragnienia podczas ćwiczeń usprawniających i podczas wycieczek

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55520000-1
Dodatkowe kody CPV: 55321000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT99439.82
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. "TIKA" Iwona Lis, iwonalis@vip.onet.pl, Międzyrzecze Górne 342, 43-392, Międzyrzecze Górne, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105772.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105772.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105772.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.