To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-25
Ogłoszenie nr 87941 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Mirków: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI ORAZ SPIĘCIAMI PRZYŁĄCZY Z INSTALACJĄ WEWNĘTRZNĄ ORAZ SIECIAMI PRZESYŁOWYMI W MIEJSCOWOŚCI RAKÓW I BIELAWA, GMINA DŁUGOŁĘKA Z PODZIAŁEM NA DWA PAKIETY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30149-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny
93193501700000, ul.
Długołęka, ul. Robotnicza
12,
55095
Mirków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 323 02 03, faks
71 323 02 04, e-mail
k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl
Adres strony internetowej (URL): http://dlugoleka.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI ORAZ SPIĘCIAMI PRZYŁĄCZY Z INSTALACJĄ WEWNĘTRZNĄ ORAZ SIECIAMI PRZESYŁOWYMI W MIEJSCOWOŚCI RAKÓW I BIELAWA, GMINA DŁUGOŁĘKA Z PODZIAŁEM NA DWA PAKIETY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.2.2017.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1.Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz spięciami przyłączy z instalacją wewnętrzną oraz sieciami przesyłowymi w miejscowości Raków i Bielawa, gmina Długołęka w zakresie: 1)Pakietu nr I - "Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz spięciami przyłączy z instalacją wewnętrzną oraz sieciami przesyłowymi w miejscowości Raków, gmina Długołęka", 2)Pakietu nr II - "Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz spięciami przyłączy z instalacją wewnętrzną oraz sieciami przesyłowymi w miejscowości Bielawa, gmina Długołęka". 1.2.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz spięciami przyłączy z instalacją wewnętrzną oraz sieciami przesyłowymi w miejscowościach Raków i Bielawa, gmina Długołęka w zakresie podzielonym na następujące zadania: 1.2.1. Pakiet nr I: 1) Zadanie 1 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Raków a)budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Raków - PVC SN 8 S SDR 34 O 200 mm (z nadrukiem wewnętrznym) b)Budowa kanałów bocznych (do granicy przyłączanej posesji) PVC SN 8 S SDR 34 O 160 mm wzdłuż sieci, o której mowa w lit. a c)budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przesyłowej do Borowej PE 100 SDR 17 O 140, O 125, O 110, O 90, O 75, O 63 mm d)budowa przepompowni ścieków e)aktualizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzeń, z zastosowaniem sygnalizacji świetlnej (w razie konieczności) f)przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej dla rurociągów grawitacyjnych przed odbiorami częściowymi g)Odbiór końcowy dla zadania nr 1 h)uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie i/lub braku sprzeciwu na użytkowanie dla zadania 1 2) Zadanie 2: budowa kanalizacji sanitarnej w m. Raków - po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie dla zadania 1 a)budowa pozostałych przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (na terenie przyłączanej posesji) b)budowa pozostałych przyłączy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków (na terenie przyłączanej do sieci posesji), c)budowa spięć instalacji wewnętrznej z przyłączami d)włączenie wybudowanego przyłącza do czynnej instalacji - wykonanie wcinki na istniejącym przyłączu z odcięciem i zaślepieniem unieczynnionego przyłącza wraz z robotami ziemnymi e)Podłączenie przepompowni przydomowych do instalacji wewn. nieruchomości sanitarnej i elektrycznej f)Odbiór końcowy inwestycji dla zadania 1 i 2, tj. kanalizacji sanitarnej w m. Raków wraz z siecią przesyłową do Borowej 1.2.2. Pakiet nr II: 1) Zadania 3 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Bielawa a)budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Bielawa PVC SN 8 S SDR 34 O 200 mm (z nadrukiem wewnętrznym) b)budowa kanałów bocznych (do granicy przyłączanej posesji) PVC SN 8 S SDR 34 O 160 mm wzdłuż sieci, o której mowa w lit. a c)budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przesyłowej do Rakowa - PE 100 SDR 17, O 140, O 125, O 110, O 90, O 75, O 63 mm d)budowa przepompowni ścieków e)aktualizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzeń, z zastosowaniem sygnalizacji świetlnej (w razie konieczności) f)przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej dla rurociągów grawitacyjnych przed odbiorami częściowymi. g)Odbiór końcowy dla zadania nr 3 h)uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie i/lub braku sprzeciwu na użytkowanie dla zadania 3 2) Zadania 4 - budowa kanalizacji sanitarnej w m. Bielawa - po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie dla zadania 3 a)budowa pozostałych przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (na terenie przyłączanej posesji) b)budowa pozostałych przyłączy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków (na terenie przyłączanej do sieci posesji), c)budowa spięć instalacji wewnętrznej z przyłączami d)włączenie wybudowanego przyłącza do czynnej instalacji - wykonanie wcinki na istniejącym przyłączu z odcięciem i zaślepieniem unieczynnionego przyłącza wraz z robotami ziemnymi e)Podłączenie przepompowni przydomowych do instalacji wewn. nieruchomości sanitarnej i elektrycznej f)Odbiór końcowy dla zadania 3 i 4, tj. kanalizacji sanitarnej w m. Bielawa wraz z siecią przesyłową do Rakowa UWAGA: Zamawiający informuje, iż prace stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w zwartej zabudowie mieszkaniowej w ciągu obciążonych znacznym ruchem kołowym dróg. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób zapewniający jak największy komfort i bezpieczeństwo zarówno dla ruchu pieszego jak i dla ruchu kołowego poprzez wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. 1.3.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w m. Raków i Bielawa wykonanej przez "Ekoraj" Dolnośląska Fundacja Ekorozwoju, ul. J.E. Purkyniego 1, 50-155 Wrocław. 1.3.1 Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1)rozdziale I niniejszej SIWZ, 2)przedmiarach robót dla m. Bielawa i Raków a)sieć kanalizacji sanitarnej b)przyłącza c)spięcia d)roboty drogowe e)elektryczne 3)dokumentacji projektowej, w tym: 4)geologia - dla obu miejscowości 5)pozwolenia na budowę: a) decyzja nr 3930/2011 z dnia 12 grudnia 2011r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego, b) decyzja nr 3328/2011 z dnia 21 października 2011r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego, 6)Informacje BIOZ, oraz dla m. Bielawa: 7)projekt budowlany 8)projekt wykonawczy branży sanitarnej 9)projekt odtworzenia nawierzchni drogowej 10)projekt organizacji ruchu zastępczego 11)projekt odwodnienia wykopów 12)projekt wykonawczy branży elektrycznej 13)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 14)uzgodnienia i załączniki tabelaryczne dla m. Raków: 15)projekt budowlany 16)projekt wykonawczy branży sanitarnej 17)projekt odtworzenia nawierzchni drogowej 18)projekt organizacji ruchu zastępczego 19)projekt odwodnienia wykopów 20)projekt wykonawczy branży elektrycznej 21)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 22)uzgodnienia i załączniki tabelaryczne będących załącznikami do niniejszej siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
45231100-6,
45111000-8,
45230000-8,
45232452-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: PAKIET NR 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11874010.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 5902506.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: PAKIET NR 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9939133.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5336128.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.