eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skała › Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynkach komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Skała: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynkach komunalnych
Numer ogłoszenia: 87935 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skała , ul. Rynek 29, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 012 3891098, faks 012 3891098 w. 104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynkach komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w niżej wymienionych budynkach komunalnych i następujących zakresach: I. Przebudowa fragmentu czworaków dworskich w Rzeplinie nr 28 - remont dwóch lokali w zakresie: wykonanie dodatkowych ścianek wydzielających łazienki z białym montażem w łazienkach, wykonanie stropu z ociepleniem w mieszkaniu północnym, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana okien, wyrównanie istniejących wylewek i wykonanie posadzek z płytek gresowych w korytarzach i łazienkach, w pokojach zamontowanie wykładziny PCV wykonanie wentylacji w pokojach i łazienkach, wykonanie kanału spalinowego w mieszkaniu północnym, wykonanie podłączenia wod-kan i instalacji wewnętrznej w mieszkaniu północnym, wykonanie instalacji elektrycznej, montaż pieców węglowych i zlewozmywaków, malowanie pomieszczeń, wykonanie szamba, wykonanie instalacji odgromowej budynku. Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. II. Przebudowa fragmentu budynku mieszkalnego wielorodzinnego Minoga nr 5 w zakresie: wykonanie dodatkowych ścianek wydzielających łazienkę z białym montażem w łazience, wykonanie stropu z ociepleniem , wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana okien i montaż brakujących okien, wykonanie posadzek z płytek gresowych w korytarzu i łazience, w pokoju zamontować wykładzinę PCV, wykonanie wentylacji w pokoju i łazience oraz przewodu spalinowego, wykonanie podłączenia wod-kan oraz wewnętrznej instalacji, zamontowanie pieca węglowego i zlewozmywaka, malowanie pomieszczeń, wykonanie szamba, wykonanie instalacji odgromowej budynku, wykonać termomodernizację budynku. Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. III. Przebudowa fragmentu budynku mieszkalnego wielorodzinnego Minoga nr 6 - rozdział i remont dwóch mieszkań w zakresie: wykonanie pokrycia dachu, wykonanie instalacji odgromowej budynku, wykonanie dodatkowego wejścia do budynku ze schodami i montaż drzwi, wykonanie ścianek rozdzielających mieszkania i ścianek wydzielających łazienki z białym montażem w łazienkach, rozdział i naprawa wewnętrznej instalacji elektrycznej, rozdział i sprawdzenie instalacji wod-kan, wymiana istniejących drzwi zewnętrznych i wymiana okien, wykonanie posadzek z płytek gresowych w korytarzach i łazienkach, w pokojach zamontować wykładzinę PCV, wykonanie wentylacji w pokojach i łazienkach oraz przewodów spalinowych, zamontowanie pieców węglowych i zlewozmywaków, malowanie pomieszczeń, wykonanie szamba, wykonanie elewacji budynku, wykonanie opaski przy budynku, Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. IV. Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania fragmentu przyziemia sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Minodze na pomieszczenia biblioteki w zakresie: doprowadzenie wody i wykonanie instalacji wewnętrznej w pomieszczeniu wc z białym montażem, doprowadzenie kanalizacji i wykonanie wewnętrznej instalacji, doprowadzenie co i wykonanie wewnętrznej instalacji, doprowadzenie WLZ i wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie posadzek z płytek gresowych i zamontowanie wykładziny PCV, wykonanie wentylacji , wykonanie tynków wewnętrznych w pomieszczeniach i na klatce schodowej, malowanie pomieszczeń, wykonanie chodnika - dojścia do lokalu. Na wykonanie zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w ilości zgodnej z załącznikiem do przedmiaru robót. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenów budów, zapewnienia podczas prowadzenia robót dostępu (dojścia i dojazdu) mieszkańcom remontowanych budynków komunalnych , uporządkowania terenów budów po zakończeniu robót, Wykonawca winien bezwzględnie dokonać wizji lokalnej na obiektach przeznaczonych do remontu celem sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót. W związku z koniecznością uzyskania dostępu do remontowanych lokali prosimy o wcześniejsze poinformowanie Zamawiającego o terminie wizji. 3. Szczegółowy opis robót zawierają: - projekty architektoniczno-budowlne - zał. nr 6 a - d, - przedmiary robót- zał. nr 7 a - d, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. 9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni posiadać wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie robót budowlanych w zakresie wykonywania i remontów budynków

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do wykonywania i remontów budynków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem ekonomicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w następujących okolicznościach: a) jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze. b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. c) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy będzie stwierdzenie zaistniałych okoliczności przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną i inspektora nadzoru w formie opisowej i właściwie umotywowanej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: - Dziennik Podawczy Urzędu Miasta i Gminy w Skale ul. Rynek 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.