eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Wykonanie prac remontowych w lokalach mieszkalnych położonych w Świnoujściu przy ul.Węgierskiej 3/6 i przy ul.Węgierskiej 3/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-16

Świnoujście: Wykonanie prac remontowych w lokalach mieszkalnych położonych w Świnoujściu przy ul.Węgierskiej 3/6 i przy ul.Węgierskiej 3/2
Numer ogłoszenia: 87930 - 2014; data zamieszczenia: 16.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w lokalach mieszkalnych położonych w Świnoujściu przy ul.Węgierskiej 3/6 i przy ul.Węgierskiej 3/2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w lokalach mieszkalnych położonych w Świnoujściu przy ul Węgierskiej 3/6 i przy ul. Węgierskiej 3/2 zgodnie z załączonymi szczegółowymi zakresami prac remontowych stanowiącymi załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. I oferta częściowa - wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym położonym w Świnoujściu przy ul. Węgierskiej 3/6, II oferta częściowa - wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym położonym w Świnoujściu przy ul. Węgierskiej 3/2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.41.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty remontowe o wartości brutto min. 30 tys. zł każda - warunki dotyczą każdej oferty częściowej z osobna (zał. nr 3 i 3 a do SIWZ); Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający ich należyte wykonanie do każdej składanej oferty częściowej. (zał. nr 3 i 3 a do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach (zał. nr 4 i 4a do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy - według zał. nr 2 i 2a do SIWZ. 2. Wykaz prac oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie na co najmniej 2 roboty remontowo - budowlane związane z wykonywaniem tego typu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (wg zał. nr 3 i 3a do SIWZ). 3. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości min. 30 tys. zł lub jej równowartości w walucie obcej. 4. Oferta (Zamawiający zaleca sporządzenie oferty według wzoru formularza oferty - zał. nr 6 i 6a do SIWZ). 5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty). 6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg zał. nr 8 i 8a do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 14:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym położonym w Świnoujściu przy ul. Węgierskiej 3/6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dot. lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Węgierskiej 3/6: 1. Naprawa i sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego w mieszkaniu (gniazda i wyłączniki odcinki przewodów), 2. Montaż nawiewników okiennych, regulacja, naprawa i malowanie stolarki okiennej (minimalna przepustowość nawiewników 25 m3/h) - szt. 2, 3. Naprawa, dopasowanie, oszklenie malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej wraz z uzupełnieniem okuć (klamki, szyldy, zamki) - szt. 3, 4. Wymiana paneli podłogowych w przedpokoju ( 8 mm klasa AC 4), 5. Montaż listew przyściennych w pokojach oraz w przedpokoju, 6. Wykonanie napraw tynków ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem pęknięć na ścianach masą szpachlowa zbrojoną, 7. Umycie glazury i terakoty w łazience wraz z uzupełnieniem otworów w fugach oraz uzupełnieniem sylikonów, 8. Szpachlowanie tynków sufitów oraz ścian, 9. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów w całym lokalu, 10.Wymiana zamka w skrzynce na listy, 11. Wymiana kratek wentylacyjnych - szt. 2, 12. Dorobienie klucza do domofonu (drzwi wejściowe do budynku) - szt. 1, 13. Sprawdzenie i ewentualna naprawa instalacji domofonowej wymianą słuchawki wraz z ustaleniem kodu domofonu do lokalu, 14. Prace towarzyszące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.41.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym położonym w Świnoujściu przy ul. Węgierskiej 3/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dot. lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Węgierskiej 3/2. (załącznik nr 1a do SIWZ): 1. Naprawa i sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego w mieszkaniu (gniazda i wyłączniki odcinki przewodów), 2. Wymiana drzwi wejściowych do mieszkania (drzwi antywłamaniowe, metalowe, malowane proszkowo, wypełnione pianką poliuretanową wraz z ościeżnicą) - szt. 1, 3. Montaż nawiewników okiennych, regulacja, naprawa i malowanie stolarki okiennej (minimalna przepustowość nawiewników 25 m3/h) - szt. 2, 4. Naprawa, dopasowanie, oszklenie malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej wraz z uzupełnieniem okuć (klamki, szyldy, zamki) - szt. 3, 5. Zerwanie wykładzin podłogowych PCV w pokojach oraz przedpokoju, 6. Zerwanie tapet, kasetonów oraz boazerii ze ścian oraz sufitów, 7. Rozebranie pawlacza w przedpokoju oraz zabudowy w aneksie kuchennym, 8. Ułożenie paneli podłogowych (8 mm klasa AC 4) wraz z listwami przyściennymi w pokojach i przedpokoju, 9. Ułożenie fartucha glazury w aneksie kuchennym, 10. Umycie glazury i terakoty w łazience wraz z uzupełnieniem otworów w fugach oraz uzupełnieniem sylikonów, 11. Szpachlowanie tynków sufitów oraz ścian, 12. Wymiana urządzeń sanitarnych: a) miska ustępowa typu kompakt, sedes, spłuczka, wężyki, b) wymiana baterii prysznicowej, c) baterii zlewozmywakowa, syfon, szafka pod zlewozmywak- typowa, d) kuchenka elektryczna 4 palnikowa z piekarnikiem nie gorsza niż firmy Amica, e) umywalki, baterii umywalkowej i syfonu, f) biały montaż o parametrach równoważnych lub zbliżonych do produktów firmy np. KOŁO, wylewki o parametrach zbliżonych, nie gorszych niż produkty firmy ATLAS, 13. Wymiana grzejników panelowych w pokojach wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi - szt. 2, 14. Wymiana zamka w skrzynce na listy, 15 .Wymiana kratek wentylacyjnych - szt. 2, 16. Montaż głowicy termostatycznej w łazience - szt. 1, 17. Dorobienie klucza do domofonu - szt. 1, 18. Wymiana kratki nawiewnej w drzwiach do łazienki - szt. 2, 19. Sprawdzenie i ewentualna naprawa instalacji domofonowej wymiana słuchawki wraz z ustaleniem kodu domofonu do lokalu, 20. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów w całym lokalu, 21. Regulacja instalacji c.o po wymianie grzejników i głowic termostatycznych, 22. Prace towarzyszące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.41.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.