Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Lębork: Wymiana i budowa instalacji elektrycznej w budynkach A i D PCE - ZSP nr 2 oraz CKP w Lęborku (znak sprawy PCE-ZSP2/KG/070-79/09)
Numer ogłoszenia: 87913 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 , ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621667, faks 059 8623253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp.2com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana i budowa instalacji elektrycznej w budynkach A i D PCE - ZSP nr 2 oraz CKP w Lęborku (znak sprawy PCE-ZSP2/KG/070-79/09).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana i budowa instalacji elektrycznej w budynkach A i D PCE - ZSP nr 2 oraz CKP w Lęborku (znak sprawy PCE-ZSP2/KG/070-79/09) zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 6 SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych w budynkach: szkolnych A - pięciokondygnacyjnym i D - jednokondygnacyjnym przy ul. Pionierów 16 w Lęborku oraz jednokondygnacyjnych warsztatowych CKP położonych przy ul. I Armii WP. 31 w Lęborku. W zakres zamówienia wchodzi: - wykonanie robót demontażowych rozdzielnic, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, - montaż nowych rozdzielnic, - montaż nowych opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego, - położenie nowej linii zasilającej, - podłączenie w rozdzielnicach istniejących i nowych obwodów, - wykonanie pomiarów powykonawczych wraz z pomiarami natężenia oświetlenia, - wykonanie instalacji odgromowej, - prac budowlanych wykończeniowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie obowiązujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ((Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz.1058). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty elektryczne. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł. brutto. Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. 3. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie zgodna z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty elektryczne. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł. brutto. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie (przedmiot umowy) - zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zsp.2com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- ZAKUP NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO TYPU SLR DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LĘBORKU
- Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1322G od granicy Gminy Miasto Lębork
- Zakup i sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych, zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran, pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych, chusteczek z balsamem
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.