eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Dębowa Łąka w miejscowości Dębowa Łąka i Małe Pułkowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Dębowa Łąka: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Dębowa Łąka w miejscowości Dębowa Łąka i Małe Pułkowo
Numer ogłoszenia: 87897 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131576 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884918, faks 056 6889258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Dębowa Łąka w miejscowości Dębowa Łąka i Małe Pułkowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębowa Łąka: siedziby Urzędu Gminy w Dębowej Łące, budynku Ośrodka Zdrowia w miejscowości Dębowa Łąka i Ośrodka Zdrowia w miejscowości Małe Pułkowo. 1.W zakresie termomodernizacji budynku siedziby Urzędu Gminy w Dębowej Łące przewiduje się wykonanie niżej wymienionych prac-przebudowa posadzki w pomieszczeniach ogrzewanych w piwnicy. Demontaż opaski dookoła w budynku. Częściowe odkucie tynku wraz z jego wzmocnieniem. Wymiana drzwi wejściowych. Wymiana luksferów na bloczki szklane. Ocieplenie budynku styropianem. Ułożenie na dachu styropapy oraz wełny mineralnej. Podmurowanie kominów i ogniomurów. Ułożenie tynku akrylowego wraz z jego malowaniem, wymiana rynien i rur spustowych. Wykonanie opaski betonowej wokół budynku. Częściowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Wykonanie gładzi i pomalowanie pomieszczeń wskazanych przez Inwestora - załącznik nr 2a 2.W zakresie termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w miejscowości Dębowa Łąka przewiduje się wykonanie niżej wymienionych prac-częściowe odkucie tynków i jego wzmocnienie. Wymiana piwnicznych okien. Ocieplenie budynku styropianem. Ułożenie na dachu wełny mineralnej. Podmurowanie ogniomurów .Ułożenie tynku akrylowego wraz z jego malowaniem. Wykonanie obróbek blacharskich. Wykonanie gładzi oraz roboty malarskie wskazane przez Inwestora - załącznik nr 2b 3.W zakresie termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w miejscowości Małe Pułkowo przewiduje się wykonanie niżej wymienionych prac-przebudowa posadzki w piwnicy. Likwidacja włazu dachowego. Demontaż opaski dookoła budynku .Częściowe odkucie tynku wraz z jego wzmocnieniem. Założenie zewnętrznej drabiny stalowej. Wymiana starych okien. Wymiana drzwi wejściowych i garażowych. Ocieplenie budynku styropianem. ułożenie na dachu styropapy. Podmurowanie kominów i ogniomurów. Ułożenie tynku akrylowego wraz z jego malowaniem. Wymiana rynien, rur spustowych, i wykonanie obróbek blacharskich. Wykonanie opaski wokół budynku. Wykonanie gładzi i robót malarskich w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora - załącznik nr 2c. 4.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne, a stosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta /aprobaty techniczne, karty katalogowe oraz DTR. 5.Roboty mogą być realizowane podczas użytkowania obiektów. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie odpowiednich zabezpieczeń placu budowy, a wszelkie utrudnienia w zakresie komunikacji i bhp przebywających tam pracowników Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z danym użytkownikiem budynku. 6.Oprócz wykonania robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do opracowania na rzecz Zamawiającego charakterystyki energetycznej budynku w formie świadectwa charakterystyki energetycznej, zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy - Prawo budowlane. 2.Założenia 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót -kosztorys ofertowy - ślepy.Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ i tak a. załącznik nr 2a,2b,2c do SIWZ - Projekt budowlany b.załącznik nr 3 a,3b,3c, do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót c.załącznik nr 4a,4b,4c, do SIWZ -Przedmiar robót 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polska Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót, wizja lokalna placu budowy nie jest obowiązkowa 3.Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuka budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5.Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6.Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały 7.Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min 300.000,00 zł- polisa wymagana do przedłożenia zamawiającemu na etapie podpisania umowy. 9.Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych -śmieci, gruzu i inne. 10.Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12.Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich propozycji wynikających z przedmiaru robót. 13. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowy odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14.Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 15.Zaleca się odbycie wizji lokalnej placu budowy przez oferenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nr RPKP.02.03.00-04-003/12 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 2.Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska Działanie, 2.3. Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2007 - 2013r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREENSPIN Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Chrobrego 94, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1180345,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 562056,20

  • Oferta z najniższą ceną: 562056,20 / Oferta z najwyższą ceną: 895151,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.