eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą okien drewnianych na okna aluminiowe, wymianą ścianki wewnętrznej na ściankę aluminiową oraz wymianą drzwi wewnętrznych drewnianych na aluminiowe p.poż. w budynkach Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-19

Kraków: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą okien drewnianych na okna aluminiowe, wymianą ścianki wewnętrznej na ściankę aluminiową oraz wymianą drzwi wewnętrznych drewnianych na aluminiowe p.poż. w budynkach Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24
Numer ogłoszenia: 87837 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zampub@pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą okien drewnianych na okna aluminiowe, wymianą ścianki wewnętrznej na ściankę aluminiową oraz wymianą drzwi wewnętrznych drewnianych na aluminiowe p.poż. w budynkach Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą okien drewnianych na okna aluminiowe, wymianą ścianki wewnętrznej na ściankę aluminiową oraz wymianą drzwi wewnętrznych drewnianych na aluminiowe p.poż. w budynkach Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań częściowych. Zadanie nr 1 - Wymiana okien drewnianych - 18 szt. na okna aluminiowe z nawietrzakami od strony dziedzińca w budynku 10-22 Biblioteki Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24 Opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wytypowanych okien w zakresie: -demontażu z wywozem starych okien drewnianych i krat, -montażu nowych okien aluminiowych z nawietrzakami, szybami antywłamaniowymi oraz parapetów wewnętrznych wg istniejącego projektu. -wykończenia ościeży płytami kartonowo-gipsowymi z pomalowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2 -Wymiana ścianki wewnętrznej na ściankę aluminiową w pomieszczeniu nr 207 dla Instytutu L-3 w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24 Opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana ścianki wewnętrznej w zakresie: -demontażu istniejącej ścianki z wywozem, -montażu nowej ścianki aluminiowej z drzwiami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. -demontażu istniejącej ścianki z wywozem, -montażu nowej ścianki aluminiowej z drzwiami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3 - Wymiana ( 5 szt.) drzwi drewnianych na aluminiowe p.poż. na II, III, IV piętrze od strony klatki schodowej bocznej w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24 Opis: Wymiana drzwi wahadłowych drewnianych na drzwi aluminiowe w zakresie: -demontażu istniejących drzwi drewnianych z wywozem, -montażu nowych drzwi aluminiowych EI30 dwuskrzydłowych, -uzupełnienia tynków wewnętrznych z malowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.42.11.31-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie lub wstawieniu stolarki aluminiowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000, 00 zł niezależnie od tego, czy Wykonawca złoży ofertę na wszystkie zadania lub na wybrane zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty nie wymienione powyżej: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Kosztory ofertowy szczegółowy z zestawieniem jednostkowym cen materiałów. 3. Pełnomocnictwo, o ile dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach: a) zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych uniemożliwiających prowadzenia robót, b) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego, c) niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. d) Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone wpisem do dziennika budowy. e) Termin Wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 2) Uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do specyfikacji technicznej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron. 3) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały kwalifikacje i uprawnienia zgodne z wymogiem SIWZ. 4) Podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą. 5) Zakresu i wartość wykonywanych robót pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy. 6) W przypadku ograniczenia części robót objętych zamówieniem Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego obniżenia wynagrodzenia o wartość tych prac w związku z nadzwyczajnymi okolicznościami powodującymi ograniczenie środków finansowych. 7) Pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl oraz w siedzibie zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynwk 10-24, pok. 110, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynwk 10-24, pok. 110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwagi dotyczące punktu II.2 - Czas trwania zamówienia lub termin realizacji: Zadanie nr 1 - 3 miesiące od daty udzielenia zamówienia, Zadanie nr 2 - data zakończenia: 2010-06-15. Zadanie nr 3 - 3 miesiące od daty udzielenia zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien drewnianych - 18 szt. na okna aluminiowe z nawietrzakami od strony dziedzińca w budynku 10-22 Biblioteki Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wytypowanych okien w zakresie: -demontażu z wywozem starych okien drewnianych i krat, -montażu nowych okien aluminiowych z nawietrzakami, szybami antywłamaniowymi oraz parapetów wewnętrznych wg istniejącego projektu. -wykończenia ościeży płytami kartonowo-gipsowymi z pomalowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana ścianki wewnętrznej na ściankę aluminiową w pomieszczeniu nr 207 dla Instytutu L-3 w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana ścianki wewnętrznej w zakresie: -demontażu istniejącej ścianki z wywozem, -montażu nowej ścianki aluminiowej z drzwiami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.52-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana (5 szt.) drzwi drewnianych na aluminiowe p.poż. na II, III, IV piętrze od strony klatki schodowej bocznej w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Wymiana drzwi wahadłowych drewnianych na drzwi aluminiowe w zakresie: -demontażu istniejących drzwi drewnianych z wywozem, -montażu nowych drzwi aluminiowych EI30 dwuskrzydłowych, -uzupełnienia tynków wewnętrznych z malowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.