eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa konserwacji i napraw instalacji alarmu pożaru, systemów oddymiania i drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Prawa i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Łódź: Usługa konserwacji i napraw instalacji alarmu pożaru, systemów oddymiania i drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Prawa i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12
Numer ogłoszenia: 87834 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i napraw instalacji alarmu pożaru, systemów oddymiania i drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Prawa i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wszczętego na podstawie art. 67. ust. 1. pkt 6. prawa zamówień publicznych jest usługa polegająca na wykonaniu konserwacji i napraw instalacji alarmu pożaru, systemów oddymiania i drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Prawa i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12. Usługa konserwacji i napraw urządzeń polegać będzie na: a. kontroli i konserwacji centralek pożarowych b. kontroli i konserwacji linii dozorowych w tym czyszczenie czujek c. sprawdzeniu poprawności połączeń w centralkach i liniach dozorowych d. sprawdzeniu zadziałania 30% czujek w czasie kontroli konserwacyjnej e. sprawdzeniu zadziałania klap (okien) dymowych i systemów oddymiania f. sprawdzeniu zadziałania drzwi przeciwpożarowych (kurtyn) g. sprawdzeniu zadziałania przycisków ROP i przewietrzania h. niezwłocznym usuwaniu usterek podlegających naprawie w ramach konserwacji 1. Naprawy realizowane w ramach umowy polegać będą na: a) usuwaniu usterek w instalacjach alarmu pożaru, systemów oddymiania i drzwi przeciwpożarowych, b) wymianie uszkodzonych, niesprawnych elementów w instalacjach alarmu pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów powiadamiania i drzwi przeciwpożarowych, wskazanych w warunkach negocjacji stanowiącym integralną część umowy, możliwe do wykonania przez wykonawcę, a nie przez autoryzowany serwis producenta. 2. Wymiana uszkodzonych/niesprawnych elementów systemu polegać będzie na: demontażu uszkodzonego elementu, dostawie oraz montażu nowego elementu, jego podłączeniu oraz uruchomieniu i sprawdzeniu całego systemu. 3. Montowane w ramach usługi naprawy elementy instalacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów powiadamiania i drzwi przeciwpożarowych winny odpowiadać określonym normom i specyfikacjom technicznym, tzn winny posiadać certyfikaty lub inne dokumenty firm, których urządzenia są zainstalowane budynku Wydziału Prawa i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12, co Wykonawca zobowiązany jest udowodnić na każde żądanie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16640 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE DUET SPÓŁKA Z O.O., UL. GDAŃSKA 140, 90-536 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16640
  • Oferta z najniższą ceną: 16640 oferta z najwyższą ceną: 16640
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.