eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Przebudowa urządzeń oczyszczalni ścieków wraz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej w msc. Michniowiec, gm. Czarna nr dz. 172/6, 222/7

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Czarna: Przebudowa urządzeń oczyszczalni ścieków wraz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej w msc. Michniowiec, gm. Czarna nr dz. 172/6, 222/7
Numer ogłoszenia: 87830 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna , Czarna 260, 38-710 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 013 4619009.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa urządzeń oczyszczalni ścieków wraz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej w msc. Michniowiec, gm. Czarna nr dz. 172/6, 222/7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Projektowane rozwiązania W ramach inwestycji projektuje się przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków. Panuje się przebudowę wstępnego zbiornika osadów, kontenerowej oczyszczalni ścieków oraz przebudowę odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z wylotem do istniejącego cieku wodnego. Urządzenia i uzbrojenie istniejące wyłączone z eksploatacji przewiduje się do likwidacji po-przez demontaż. 2. Elementy technologiczne oczyszczalni ścieków 2.1.Rurociągi - materiał Rurociągi technologiczne oraz odcinki kanalizacji sanitarnej projektuje się z: - z rur strukturalnych trójwarstwowych z jednorodnego PP o ścianach obustronnie gładkich, o sztywności obwodowej SN12.5 o średnicach dn200 mm x 8,0 mm; dn250 mm x 10,1 mm łączonych za pomocą połączeń kielichowych z uszczelkami wargowymi; - z kształtek strukturalnych trójwarstwowych z jednorodnego PP o ścianach obustronnie gładkich o średnicach dn200 mm x 8,0 mm; dn250mmx 10,1 mm łączonych za pomocą połączeń kielichowych z uszczelkami wargowymi; Rury oraz kształtki musza spełniać wymagania wytrzymałościowe wg ISO 9969. 2.2.Studzienki rewizyjne Na potrzeby odprowadzania ścieków podczyszczonych do odbiornika projektuje się budowę studni rewizyjnych. Studzienki wykonać z prefabrykatów betonowych o średnicy wewnętrznej dn1200mm z betonu wibroprasowanego C35/45, w klasie wodoszczelności W-8, nasiąkliwość betonu do 5%, o mrozoodporność F150, łączonych na uszczelki. Studnie posadowić na podsypce piaskowej grubości min. 20 cm i podbudowie betonowej-chudy beton w klasie 012/15 o grubości min. 15 cm. 2.3. Osadnik wstępny Do oczyszczania ścieków komunalnych planuje się montaż osadnika wstępnego oraz biolo-gicznej oczyszczalni ścieków opartej na metodzie osadu czynnego. Projektuje się zbiornik typowy żelbetowy o charakterystycznych parametrach: pojemność czynna 15 m3 pojemność max. 25 m3 * wymiary 5,0 m(L) x2,0m (B)x2,5m (H) 2.4. Oczyszczalnia ścieków W celu oczyszcza ścieków sanitarnych projektuje się oczyszczalnię ścieków typ SX-P40 lub równoważną o wydajności 6,0 m3/dobę. Projektowana oczyszczalnia gwarantuje spełnienie wymagań Rozporządzenia Ministra Środo? wiska z dn. 24 lipca 2006 r. wraz z późniejszymi zmianami w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi. ParametrWartość gwarantowana Wartość średnia ChZTcr 1SO mg/l 35 mg/i BZT.5 40 mg/l 10 mg/ł Zawiesina ogólna 50 mg/l 15 ni g/l Schemat oczyszczalni: 2.5. Elementy oczyszczalni kontenerowej Osadnik wstępny i odstojnik (Ows i O) Ścieki z kanalizacji dopływają do osadnika wstępnego, którego zadaniem jest wyrównanie składu dopływających ścieków oraz zatrzymanie tłuszczy. W danej komorze następuje również wstępna sedymentacja oraz obniżenie temp. ścieków np. z pralni. Osad nadmierny odpompowywany jest pompą zatapialną z KOCZ do drugiej komory osadnika wstępnego, która pełni rolę odstojnika. Komora ta służy do magazynowania osadu, który następnie wywozi się wozem asenizacyjnym poza teren oczyszczalni. Komora osadu czynnego (KOCZ) W następnym kroku ścieki przepływają do komory osadu czynnego, przez kosz na skratki umieszczony w odpływowej części z osadnika wstępnego. W koszu tym następuje zatrzymywanie pływających zanieczyszczeń. Komora osadu czynnego napowietrzana jest dzięki drobnopęcherzykowemu systemowi napowietrzającemu. Powietrze pod ciśnieniem dostarczane jest przez dmuchawę bocznokanałową, umieszczoną bezpośrednio nad zbiornikami,, lub w pobliskim budynku (suterena, garaż, magazyn itp.). Dzięki działalności mikroorganizmów w formie osadu czynnego, w warunkach tlenowych dochodzi do usuwania zanieczyszczeń organicznych i azotanowych ze ścieków. Osadnik wtórny (Ow) Mieszanina osadu z wodą przepływa do osadnika wtórnego, gdzie dochodzi do separacji osadu od oczyszczonych ścieków. Oczyszczone ścieki zbierane są przez koryto odpływowe z poziomu lustra wody w osadniku, a następnie są odprowadzane do odpływu. Odseparowany, zagęszczony osad z lejowatego dna osadnika pompowany jest pompą mamutową do KOCZ jako osad recyrkulowany. Wyflotowany osad z powierzchni lustra cieczy w osadniku wtórnym (Owt) pompowany jest z powrotem do KOCZ. 2.6. Opis ciąg technologicznego Ścieki dopływają do osadnika wstępnego kontenerowej oczyszczalni gdzie zatrzymywane są grube nieczystości, a następnie przez strefę napływu przepływają do komory osadu czynnego. Komora osadu czynnego napowietrzana jest dzięki drobnopęcherzykowemu systemowi napowietrzającemu. Powietrze pod ciśnieniem dostarczane jest przez dmuchawę, umieszczoną bezpośrednio nad zbiornikami, łub w pobliskim budynku (suterena, garaż, magazyn itp.). Dzięki działalności mikroorganizmów w formie osadu czynnego, w warunkach tlenowych dochodzi do usuwania zanieczyszczeń organicznych i azotanowych ze ścieków. Mieszanina osadu z wodą przepływa do osadnika wtórnego, gdzie dochodzi do separacji osadu od oczyszczonych ścieków. Oczyszczone ścieki odprowadzane są poprzez korytko odpływowe do odpływu. Odseparowany, zagęszczony osad z Iejowatego dna osadnika pompowany jest pompą mamutową do komory osadu czynnego (KOCZDN) jako osad recyrkulowany. Wyflotowany osad z powierzchni lustra cieczy w osadniku wtórnym (OWt) pompo?wany jest z powrotem do KOCZ. Osad nadmierny odpompowywany jest pompą zatapialną z KOCZ do drugiej komory osadnika wstępnego, pełniącą rolę odstojnika. Zbiornik ten służy do magazyno?wania osadu, który następnie wywozi się wozem asenizacyjnym poza teren oczyszczalni. Niniejszy osad po ustabilizowaniu i higienizacji nadaje się do rolniczego wykorzystania. Obsługa oczyszczalni sprowadza się do konserwacji urządzeń, okresowej kontroli prawidłowości procesu oczyszczania, utrzymania obiektu w czystości, nadzoru nad wywozem skratek i osadu nadmiernego. 2.7. Wylot podczyszczonych ścieków do odbiornika Podczyszczone ścieki z oczyszczalni odprowadzane będą do istniejącego cieku wodnego. Na potrzeby wprowadzania wód projektuje się typowy wylot betonowy. Wylot wykonać z betonu C20/25 na podbudowie z chudego betonu C12/15 grubości 10 cm i podsypce z piasku grubości 15 cm. 2.8. Umocnienie dna i skarp cieku wodnego Dia zabezpieczenia brzegów i dna istniejącego cieku wodnego projektuje się zabezpieczenie skarp i dna z płyt betonowych ażurowych układanych na warstwie chudego betonu C12/15 grubości 15 cm. Umocnienie należy wykonać na długości po 3 m z każdej strony od wylotu i po obu stronach rowu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM (art.45); 12.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3500,00 zł Słownie: trzy tysiące pięć set złotych 12.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; (oryginał); 3) gwarancjach bankowych; (oryginał); 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; (oryginał); 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r poz. 1804) (oryginał) Dokumenty w powyższej formie powinny zawierać stwierdzenie , że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń, a w szczególności w przypadkach wystąpienia okoliczności opisanych niżej w p.pkt 12.10 i p.pkt 12.11 SIWZ. 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego Nr 49 8621 0007 2001 000 1560 0002 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych z adnotacją - wadium - Remont oczyszczalni w Michniowcu - przed upływem terminu składania ofert, - tj. tak aby przed otwarciem ofert wadium znajdowało się na rachunku zamawiającego. 12.4 Potwierdzeniem formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. 12.5 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.9 12.6 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.8 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.12 Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium , zostanie wykluczona z postępowania. 12.13 Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera. 12.14 Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.15 Warunki dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy podane są w pkt. 21 i projekcie umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : - spełniają warunki art. 22 ust.1 uPzp dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 i 2a uPzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 50% (netto) stanowiącym przedmiot zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem wymagane ustawą Prawo budowlane tj. osoby do kierowania robotami budowlanymi posiadające uprawnienia kierownika budowy w branży wod -kan oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zaDysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem wymagane ustawą Prawo budowlane tj. osoby do kierowania robotami budowlanymi posiadające uprawnienia kierownika budowy w branży wod -kan oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres Gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1. zmiana terminu wykonania zamówienia: - w przypadku wystąpienia warunków pogodowych które uniemożliwiają realizację zamówienia i spowodują zawieszenie wykonywania robót, w przypadkach: a) klęski żywiołowe, b) wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim; c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, np. niewybuchy i niewypały, wykopaliska uniemożliwiające wykonanie robót; - przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 p.z.p., których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 22.3 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 22.4 Umowa podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 140 i 146 PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.czarna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna, Czarna Górna 74, 38-710 Czarna, pok nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Gmina Czarna, Czarna Górna 74, 38-710 Czarna, pok nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.