eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PRZEPROWADZENIE KURSÓWZADANIE NR 1 KURS OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (FP+EFS) ZADANIE NR 2 KURS MAGAZYNIERA Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (FP+EFS) ZADANIE NR 3 KURS OPERATORA SPRZĘTU BUDOWLANEGO (FP)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Poznań: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1 KURS OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (FP+EFS) ZADANIE NR 2 KURS MAGAZYNIERA Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (FP+EFS) ZADANIE NR 3 KURS OPERATORA SPRZĘTU BUDOWLANEGO (FP)
Numer ogłoszenia: 87806 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1 KURS OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (FP+EFS) ZADANIE NR 2 KURS MAGAZYNIERA Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (FP+EFS) ZADANIE NR 3 KURS OPERATORA SPRZĘTU BUDOWLANEGO (FP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu kursów: ZADANIE NR 1 Przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych dla maksymalnie 64 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy (w tym dla maksymalnie 40 osób bezrobotnych i poszukujących pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy i dla maksymalnie 24 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt (Lepsze jutro) kierowanych na kurs w sześciu grupach tj.: - 4 grupy liczące po 8-10 osób dla kursów finansowanych ze środków Funduszu Pracy, - 2 grupy liczące po 10-12 osób dla kursów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt (Lepsze jutro). Zamawiający planuje przeprowadzenie kursów w okresie od marca/kwietnia do końca października 2013 roku. Kurs ma na celu uzyskanie przez uczestników uprawnień państwowych operatora wózków jezdniowych oraz uprawnień na wymianę butli gazowej przy wózkach napędzanych gazem. Zamawiający wymaga aby kurs był realizowany zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (w wymiarze minimum 50 godzin zajęć dydaktycznych). Na kursy zostaną skierowane osoby, które ukończyły 18 lat, legitymujące się co najmniej podstawowym lub gimnazjalnym wykształceniem. Zamawiający jednocześnie informuje, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. Istotnym warunkiem zamówienia jest: - prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze 6-8 godzin lekcyjnych, - prowadzenia zajęć na terenie miasta Poznania, - zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników kursu, - zorganizowanie i skierowanie uczestników kursu na egzamin państwowy przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego, - wydanie uczestnikom dokumentów o ukończeniu kursu zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.09.2010r. (Dz.U. nr 177 poz. 1193 §75 pkt 3 z 2010r z późn. zmianami) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 roku poz. 186) oraz dodatkowo dyplomu lub certyfikatu o ukończeniu kursu, oznaczonego logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w przypadku osób, których udział jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, - wydanie dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia, zgodnie z przepisami nadawania uprawnień w zakresie obsługi wózków jezdniowych. CPV 80531200-7 ZADANIE NR 2 Przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą komputera i wózków jezdniowych dla maksymalnie 32 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy (w tym dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy i dla maksymalnie 12 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt (Lepsze jutro) kierowanych na kurs w trzech grupach tj.: - 2 grupy liczące po 8-10 osób dla kursów finansowanych ze środków Funduszu Pracy, - 1 grupa licząca 10-12 osób dla kursu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt (Lepsze jutro). Zamawiający planuje przeprowadzenie kursów w okresie od marca/kwiecień do końca sierpnia 2013 roku. Uczestnikami będą osoby legitymujące się co najmniej średnim wykształceniem, preferowane będą osoby posiadające prawo jazdy kat. B oraz deklarujące znajomość podstaw obsługi komputera. Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień państwowych operatora wózków jezdniowych, uprawnień do wymiany butli gazowych oraz nabycia przez uczestników umiejętności obsługi magazynu i komputera, zwłaszcza w zakresie programów magazynowych. Zamawiający wymaga, aby program szkolenia obejmował 110-120 godzin lekcyjnych zajęć i uwzględniał zagadnienia dotyczące: obsługi magazynu, obsługi komputera, w szczególności programów komputerowych do obsługi magazynu oraz kurs dla kierowców wózków jezdniowych zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie wraz z uprawnieniami na wymianę butli gazowej przy wózkach napędzanych gazem. Zamawiający jednocześnie informuje, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. Istotnym warunkiem zamówienia jest: -prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze 6-8 godzin lekcyjnych, -prowadzenia zajęć na terenie miasta Poznania, -samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, -zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników kursu, -zorganizowanie i skierowanie uczestników kursu na egzamin państwowy przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego, -wydanie uczestnikom dokumentów o ukończeniu kursu zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.09.2010r. (Dz.U. nr 177 poz. 1193 §75 pkt 3 z 2010r z późn. zmianami) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 roku poz. 186) oraz dodatkowo dyplomu lub certyfikatu o ukończeniu kursu, oznaczonego logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w przypadku osób, których udział jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, -wydanie dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia, zgodnie z przepisami nadawania uprawnień w zakresie obsługi wózków jezdniowych. CPV 80531200-7 ZADANIE NR 3 Przeprowadzenie dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy kursów operatora maszyn do robót ziemnych klasy III - operatora koparki jednonaczyniowej, ładowarki jednonaczyniowej, koparko - ładowarki oraz walca drogowego (jedna maszyna do wyboru) finansowanych ze środków Funduszu Pracy. Zamawiający planuje kierowanie osób na kursy indywidualnie lub w grupach, sukcesywnie w zależności od potrzeb w okresie od marca/kwietnia do końca października 2013 roku. Zamawiający wymaga aby kurs był realizowany zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. Uczestnikami będą osoby legitymujące się co najmniej zawodowym wykształceniem (mechanicznym lub pokrewnym), w uzasadnionych przypadkach z wykształceniem podstawowym lub gimnazjalnym, posiadające prawo jazdy kat. B oraz orzeczenie o braku przeciwwskazań do pracy jako operator maszyn. Zamawiający jednocześnie informuje, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. Istotnym warunkiem zamówienia jest: -prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze 8- 10 godzin, -zapewnienie kursu umożliwiającego przygotowanie do uzyskania uprawnień do obsługi maszyn do robót ziemnych kl. III w zakresie operatora koparki jednonaczyniowej, ładowarki jednonaczyniowej, koparko - ładowarki oraz walca drogowego, tak aby każdy uczestnik miał możliwość wyboru szkolenia w zakresie jednej z ww. maszyn, -prowadzenia zajęć na terenie miasta Poznania lub powiatu poznańskiego, -zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników kursu, -zorganizowanie i skierowanie uczestników kursu na egzamin państwowy, -wydanie dokumentów o ukończeniu szkolenia: uprawnień państwowych i świadectwa wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, oraz dokumentów o ukończeniu kursu zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.09.2010r. (Dz.U. nr 177 poz. 1193 §75 pkt 3 z 2010r z późn. zmianami) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 roku poz. 186). CPV 80531200-7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnego z jego przedmiotem.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium i nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzyi doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy kursu, terminu jego realizacji, liczby grup oraz instytucji na rzecz której realizowano kurs (Zleceniodawcy) wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie lub wykonywanie usługi (np. referencje - udzielone przez odbiorców innych niż Zamawiający, chyba, że Wykonawca realizował usługi w zakresie zgodnym z niniejszym postępowaniem tylko dla Zamawiającego).(załącznik nr 6 SIWZ) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej trzy kursy grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. referencje). Za kurs grupowy Zamawiający uznaje przeprowadzenie kursu dla grupy minimum 10 osób. Zamawiający uznaje za objęty przedmiotem zamówienia kurs, którego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe wraz z informacjami o zakresie wykonywania przez nie czynności (załącznik nr 7 SIWZ) Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje kadrą niezbędną do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje (dla każdego zadania oddzielnie) minimum 1 osobą oraz minimum 1 osobą na zastępstwo, które w ciągu ostatniego roku uczestniczyły w przeprowadzeniu przynajmniej jednego kursu grupowego o tematyce objętej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. program kursu - oddzielnie dla każdego zadania - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. wzory dokumentów o ukończeniu kursu (zgodne z obowiązującymi przepisami prawa), w tym w przypadku kursów w ramach Projektu (Lepsze jutro) dyplomu lub certyfikatu o ukończeniu kursu, oznaczonego logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją, że projekt był współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (oddzielnie dla każdego zadania). 4. Propozycje materiałów szkoleniowych (załącznik do oferty w formie elektronicznej, ewentualnie w formie papierowej) - oddzielnie dla każdego zadania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, liczby osób, wartości maksymalnej całej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu 61- 538 Poznań ul. Czarnieckiego 9 Pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 i zadanie nr 2 jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.