eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Przebudowa części budynku Centrum Usług Szpitalnych Przyjaznego Szpitala w Połczynie Zdroju Sp. z o.o. w Połczynie-Zdroju przy ul. Gwardii Ludowej 5 z przeznaczeniem na Blok Operacyjny.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Połczyn-Zdrój: Przebudowa części budynku Centrum Usług Szpitalnych Przyjaznego Szpitala w Połczynie Zdroju Sp. z o.o. w Połczynie-Zdroju przy ul. Gwardii Ludowej 5 z przeznaczeniem na Blok Operacyjny.
Numer ogłoszenia: 87784 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przyjazny Szpital w Połczynie-Zdroju Sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 50, 78-280 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3661807, faks 94 3661818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpolczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny nie zobowiązany do stosowania ustawy o zamówieniach publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku Centrum Usług Szpitalnych Przyjaznego Szpitala w Połczynie Zdroju Sp. z o.o. w Połczynie-Zdroju przy ul. Gwardii Ludowej 5 z przeznaczeniem na Blok Operacyjny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (wraz z niezbędnymi instalacjami branżowymi) polegające na przebudowie części budynku Szpitala przy ul. Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn-Zdrój z przeznaczeniem na Blok Operacyjny z dwoma salami operacyjnymi oraz zapleczem w oparciu o projekt budowlany i projekty branżowe. Część I Zamówienia obejmuje prace budowlane i wykończeniowe wewnętrzne, zewnętrzne i konstrukcyjne oraz instalacje wodno-kanalizacyjną i c.o. Część II Zamówienia obejmuje wykonanie wentylacji mechanicznej w oparciu o wykonany przez Oferenta na podstawie projektu branżowego Zamawiającego projekt wykonawczy. Część III Zamówienia obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej, przyzywowej, monitoringu i komputerowej sieci wewnętrznej. Oferenci składający oferty częściowe, po ich wybraniu zobowiązani są do dostosowania harmonogramów prac do pozostałych wykonawców w sposób umożliwiający terminową realizację całości projektu. Oferent celem zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi przyszłych robót zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej, przed złożeniem oferty. Termin wizji lokalnej należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji 24-miesięcznej na zrealizowany przez siebie zakres robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.41-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł w terminie do 09.05.2016 r. na konto: 18 1750 0012 0000 0000 2639 1927. Zamawiający zwraca wadium wszystkim oferentom niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (ofert) lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy (wykonawców), których oferta została wyłoniona jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego/których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia zażądano.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadają wiedzę i doświadczenie; - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent składający ofertę w części I wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane i/lub instalacji wentylacyjnej o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000 zł każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent składający ofertę w części II wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie umowy w zakresie wykonania instalacji wentylacyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent składający ofertę w części III wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie umowy w zakresie instalacji elektrycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000 zł każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent składający ofertę w częściach I, II i III wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane wraz wykonaniem instalacji o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000 zł każda. Dodatkowym warunkiem jest wykazanie przez Oferenta doświadczenia w realizacji umów w podmiotach leczniczych lub zakładach opieki zdrowotnej (w ciągu ostatnich 5 lat). W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do oferowanego zakresu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem ludzkim warunek ten zostanie spełniony poprzez załączenie kopii uprawnień specjalistycznych i branżowych osób które w ramach potencjału ludzkiego wykonawcy będą realizować oferowany.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej oferenta umożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagane: 1. kosztorysy ofertowe robót budowlanych, sanitarnych w tym wentylacji mechanicznej i instalacji elektrycznych wraz kosztami materiałów sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej sporządzone są na podstawie dokumentacji technicznej, wizji lokalnej i przedmiarów robót sporządzonych przez oferentów, Uwaga: przedmiary robót są materiałem pomocniczym, tzn. ilości przedstawione w przedmiarze należy rozumieć jako przybliżone, natomiast w ramach zamówienia należy wykonać wszelkie roboty niezbędne występujące w Projekcie budowlanym lub STWiOR. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót a występujące w Projekcie budowlanym , STWiOR i niezbędne do zakończenia inwestycji nie są robotami dodatkowymi i należy je wycenić w ofercie. 2. harmonogram wykonania robót 3. promesę gwarancji ubezpieczeniowej, bankowej, deklarację o zabezpieczeniu umowy kaucją w min wysokości 10% wartości oferowanej lub inny dokument stanowiący zabezpieczenie należytego wykonania umowy przez Oferenta. Podstawowa polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, nie może być zawarta na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. 4. zobowiązanie Oferenta do zawarcia umowy o roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wymogi formalne. Złożona oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszym przetargiem mogą być złożone w oryginale, lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta. Ofertę wraz załącznikami należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, w przeciwnym razie zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. Każda zapisana strona oferty musi być oznaczona kolejnym numerem. W przypadku poprawek lub zmian w tekście oferty, jest wymagane ich własnoręczne parafowanie przez osobę podpisującą ofertę. Oferty przygotowane w sposób określony w niniejszym ogłoszeniu należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej: słowem OFERTA oraz nazwą przedmiotu postępowania przetargowego w terminie do dnia 09.05.2016 r. do godz. 12:00 w sekretariacie pod adresem Przyjazny Szpital w Połczynie Zdroju Sp. z o.o. ul. Gwardii Ludowej 5, 78-400 Połczyn-Zdrój lub przesłać na ten sam adres listem poleconym we wcześniejszym terminie, zapewniającym dotarcie przesyłki do adresata, w terminie zakreślonym na złożenie oferty. Decyduje data i godzina dostarczenia oferty. Oferta powinna być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej i napisana w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Koperta oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę, adres i numer telefonu Wykonawcy, składającego ofertę (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci). Koperta zawierająca ofertę powinna być nieuszkodzona, zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem w taki sposób, aby gwarantowała zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Wszystkie strony oferty winny być przez Wykonawcę ponumerowane i parafowane przez osobę uprawnioną przez Wykonawcę. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na adres: przyjazny szpital@wp.pl. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z ogłoszeniem, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie pod adres Zamawiającego. Jeżeli strony przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o przetargu. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później 7 dni od terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania przetargowego bez podania przyczyn.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpolczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przyjazny Szpital w Połczynie Zdroju Sp. z o.o. ul. Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Przyjazny Szpital w Połczynie Zdroju Sp. o.o. ul. Gwardii Ludowej 5, 78-400 Połczyn-Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.06.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace ogólnobudowlane, wykończeniowe, konstrukcyjne, izolacje, zabezpieczenia przed promieniowaniem jonizującym, instalacje co. i wodno-kanalizacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje część ogólnobudowlaną projektu. Remont i przystosowanie pomieszczeń z przeznaczeniem na blok operacyjny z dwoma salami operacyjnymi oraz zapleczem technicznym i socjalnym dla personelu. Prace obejmują piwnice i parter budynku. W piwnicach budynku zaprojektowano zaplecze techniczne instalacji bloku operacyjnego. Zakres prac obejmuje również wykonanie prac remontowych i renowacyjnych elewacji budynku wpisanego do rejestru zabytków w części objętej projektem budowlanym. Prace w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej zgodnie z projektem branżowym. Pace objęte postępowaniem przetargowym podlegają dodatkowym wymogom określonym w rozporządzeniach MZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.21.51.00-8, 45.21.51.41-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji wentylacyjnej bloku operacyjnego w oparciu o projekt wykonawczy przygotowany przez oferenta na podstawie projektu branżowego Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie instalacji wentylacyjnej w projektowanym bloku operacyjnym. W przypadku złożenia oferty częściowej na ten zakres ostateczny harmonogram prac musi zostać uzgodniony z wykonawcą prac w zakresie budowlanym i zatwierdzony przez zamawiającego. Realizacja tej części zamówienia oparta będzie o projekt wykonawczy Oferenta, obejmujący opis zaproponowanych rozwiązań technologicznych i projektowanych urządzeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie instalacji elektrycznej w projektowanym bloku operacyjnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej, systemu przyzwywowego, systemu monitoringu oraz komputerowej sieci wewnętrznej. W przypadku złożenia oferty częściowej na ten zakres ostateczny harmonogram prac musi zostać uzgodniony z wykonawcą prac w zakresie budowlanym i zatwierdzony przez zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.