eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozy › Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 Kozach biorących udział w projekcie pt.Moja przyszłość zależy ode mnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Kozy: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 Kozach biorących udział w projekcie pt.: Moja przyszłość zależy ode mnie
Numer ogłoszenia: 87776 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48862 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola, ul. Szkolna 1, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 33 8174291, faks 33 8175741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 Kozach biorących udział w projekcie pt.: Moja przyszłość zależy ode mnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: transport do wskazanego miejsca oraz obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kozach w ramach realizacji projektu pt.: Moja przyszłość zależy ode mnie, nr: POKL.09.01.02-24-223/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie obejmuje: usługę transportową, zakup biletów wstępu , usługę cateringową (suchy prowiant), organizację ognisk dla uczniów, zapewnienie pilotów, przewodników, zapewnienie ubezpieczenia grupowego w ramach wyjazdów oraz innych usług / dostaw zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem wyjazdów uczniów (załącznik nr 4) realizowanych w okresie od kwietnia 2012 roku do maja 2012 roku. 3. Zamówienie obejmuje obsługę wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kozach, ul. Przecznia 1, 43-340 Kozy (Załącznik nr 4 do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). 4. Zamówienie publiczne obejmuje: 4.1. Usługi transportowe związane są z przewozem uczniów z siedzib szkół w terminie i do miejsc wskazanych w wykazie wyjazdów uczniów stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i powrót do siedziby szkoły: a) Przewóz uczniów może odbywać się wyłącznie środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) b) Opiekę nad uczniami w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający, c) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, d) Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących (uczniowie i opiekunowie), e) Wykonawca ubezpiecza autobus i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem, f) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, oraz kosztów postoju na parkingach płatnych. 4.2. Usługę cateringową dla uczniów w trakcie wyjazdów (w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów), a) Przez usługę cateringową rozumie się przygotowanie, dostarczenie, wypakowanie oraz wniesienie we wskazane miejsce tzw. suchego prowiantu dla uczniów w trakcie wyjazdu, b) Zestaw dla jednego ucznia powinien zawierać (1 rogal, 1 sok owocowy w kartoniku o pojemności min. 200ml, 1 baton), c) W ofercie Wykonawca wskaże, jaki zestaw zaproponuje Zamawiającemu i określi gramaturę poszczególnych produktów, d) Artykuły spożywcze muszą być dostarczone w porcjach dla uczniów projektu we wskazanym miejscu, tj. do autobusu, e) Porcje zestawu muszą być zapakowane dla każdego ucznia, f) Odbiór przekąsek przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, podpisanego przez opiekuna wyjazdu i przez Wykonawcę, w którym strony potwierdzą ilość otrzymanych/dostarczonych porcji. 4.3. Zapewnienie pilotów wyjazdów, przewodników w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4.4. Zapewnienie ubezpieczenia grupowego dla wszystkich uczestników wyjazdów na cały okres trwania wyjazdów. 4.5. Zakup biletów wstępu w ramach realizowanych wyjazdów zgodnie z wykazem wyjazdów uczniów stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4.6 Zorganizowanie ogniska dla uczniów w trakcie wyjazdów (w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów - opis w załączniku nr 4 do SIWZ), zestaw dla jednego ucznia winien zawierać 100 g kiełbasy, 1 bułkę oraz dodatki w postaci musztardy lub keczupu, a także talerzyk i sztućce. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o 10% w zależności od ostatecznej liczby uczestników. 6. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wykaz wyjazdów edukacyjnych - Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Moja przyszłość zależy ode mnie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja turystyczna OLA s.c., ul. Fojkisa 4A/4, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19724,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22521,03

  • Oferta z najniższą ceną: 22521,03 / Oferta z najwyższą ceną: 26490,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.