Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Janów Lubelski: Dostawa materiałów przeznaczonych do remontów cząstkowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 87738 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, faks 015 8720191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów przeznaczonych do remontów cząstkowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów przeznaczonych do remontów cząstkowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim 2. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę kruszywa grubego bazaltowego (grysu) frakcji 2-5 mm gatunku I, klasy I w ilości 403,00 Mg, 2) Dostawę materiałów kamiennych dolomitowych w tym: - kruszywo grube (grys) frakcji 2-8 mm gatunek I klasa I w ilości 135,00 Mg, - kruszywo grube (grys) frakcji 8-12 mm gatunek I, klasa I w ilości 162,00 Mg, - kruszywo o ciągłym uziarnieniu (mieszanka sortowana) frakcji 0-32 mm gatunek I klasa I w ilości 216,00 Mg. 3. Dostawy materiałów dokonywane będą przez Wykonawcę na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu Oferty) zakresu zamówienia (zadań/dostaw), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.91.23.00-9, 44.92.22.00-1, 14.21.22.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) Regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany tj. zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 2) Zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 11:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 pokój nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na nr 15 8720191 zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA KRUSZYWA GRUBEGO BAZALTOWEGO (GRYSU).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę kruszywa grubego bazaltowego (grysu) frakcji 2-5 mm w ilości 403,00 Mg spełniającego wymagania normy PN-EN 13043:2004/AC:2004 lub PN-B-11112:1996 dla gatunku I i klasy I. Do każdej partii dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności z normą oraz dowód wydania z kopalni. Termin wykonania dostawy: I partia w ilości 100,00 Mg do dnia 30 kwietnia 2010 roku, II partia w ilości 303,00 Mg do dnia 30 maja 2010 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.91.23.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DOLOMITOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę materiałów kamiennych dolomitowych tj. kruszywa grubego (grysu) frakcji 2-8 mm w ilości 135,00 Mg i kruszywa grubego (grysu) frakcji 8-12 mm w ilości 162,00 Mg spełniających wymagania normy PN-EN 13043:2004/AC:2004 lub PN-B-11112:1996 dla gatunku I i klasy I oraz kruszywa o ciągłym uziarnieniu (mieszanki sortowanej) frakcji 0-32 mm w ilości 216,00 Mg spełniającego wymagania normy PN-EN 13242:2004 lub PN-S-06102 dla gatunku I i klasy I. Do każdej partii dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności z normą oraz dowód wydania z kopalni. Termin wykonania dostaw: I partia do dnia 30 kwietnia 2010 roku tj: - kruszywo grube (grys) frakcji 2-8 mm - 54,00 Mg, - kruszywo grube (grys) frakcji 8-12 mm - 54,00 Mg, - kruszywo o ciągłym uziarnieniu (mieszanka sortowana) frakcji 0-32 mm - 54,00 Mg. II partia do dnia 30 maja 2010 roku tj: - kruszywo grube (grys) frakcji 2-8 mm - 81,00 Mg, - kruszywo grube (grys) frakcji 8-12 mm - 108,00 Mg, - kruszywo o ciągłym uziarnieniu (mieszanka sortowana) frakcji 0-32 mm - 162,00 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.92.22.00-1, 14.21.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŻUŻLA STALOWNICZEGO I KRUSZYWA KAMIENNEGO DO REMONTU DRÓG W GMINIE ŁAZISKA
- "Sukcesywna dostawa mieszanki kamienia łamanego wraz z rozładunkiem i wyrównaniem na terenie Gminy Horodło"
- "Przebudowa dróg na terenach wiejskich gminy Sława" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - Edycja 6PGR
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Dobrocin w 2024 roku
- Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych
- Dostawa żwiru
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.