eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Adm.7/2015 Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Gdańsk: Adm.7/2015 Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 87733 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113574 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adm.7/2015 Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę prania w zakresie: pościeli szpitalnej, odzieży ochronnej pracowników, koców, parawanów, piżam, firan , zasłon, obrusów, szlafroków, podkoszulek , worków do bielizny, worków ubraniowych, pokrowców na materace itp. Kompleksowa usługa obejmuje: 1) pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, maglownie, prasowanie, suszenie, dezynfekcję; 2) sortowanie asortymentowe po procesie prania i dezynfekcji; 3) codzienny ( w dni robocze) odbiór brudnej bielizny w godz.. 8.00 - 12:00 własnym środkiem transportu; 4) codzienny ( w dni robocze) dowóz czystej bielizny w godz. 8:00 - 12:00 własnym środkiem transportu; 5) bieżącą naprawę bielizny i odzieży tj. cerowanie, łatanie, zszywanie pękniętych miejsc, uzupełnianie guzików, troków, wymiana zamków itp. Rodzaje asortymentu podlegające praniu oraz ilości określa załącznik nr 2 do SIWZ. Ponieważ ilość bielizny jest uwarunkowania ilością hospitalizowanych pacjentów podano wyliczenie szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Ilości zostały podane jedynie w celu sporządzenia i skalkulowania oferty Zasady realizacji umowy: Świadczenie usługi winno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia zgodne z obowiązującymi przepisami bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zleceń Głównego Inspektora Sanitarnego z zastosowaniem dopuszczonych atestami środków piorących i dezynfekcyjnych. Przedmiot zamówienia Wykonawca odbierze i dostarczy na własny koszt i ryzyko do Sortowni Zamawiającego. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za pranie, podanej w formularzu cenowym. Samochód do przewozu bielizny musi posiadać podział na komorę do przewozu czystego prania i osobno brudnego prania oraz posiadać dopuszczenie do przewozu bielizny Szpitalnej wydane przez Powiatowego inspektora Sanitarnego. W przypadku braku podziału na część czystą i brudną usługa winna być świadczona przez dwa różne środki transportu dla bielizny czystej i oddzielnie dla bielizny brudnej. W pralni powinno znajdować się urządzenie do dezynfekcji wózków. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Adm.7 2015 Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, tel. (58) 52 47 500; fax: (58) 52 47 520 e-mail: szpital@wsp-bilikiewicz.pl Strona 2 z 20 Sposób pakowania brudnej bielizny - bielizna przeznaczona do prania pakowna będzie przez Zamawiającego w worki wielokrotnego użytku oraz worki foliowe jednorazowe dostarczone przez Zamawiającego w rozbiciu na poszczególne asortymenty. Bielizna będąca potencjalnie skażoną pakowana będzie przez Zamawiającego w oddzielne worki koloru czerwonego, jednorazowe. Przed procesem prania winna być poddana dezynfekcji odpowiednim środkiem dezynfekcyjnym. Sposób pakowania czystej bielizny: odpowiednio złożona i posegregowana na wózku jezdnym. Wyładunek bielizny z samochodu do sortowni odbywa się na wózkach jezdnych będących własnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wykonane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli. Wykonawca i Zamawiający zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji zdawczo odbiorczej brudnej i czystej bielizny wg kwitów przyjęcia i wydawania bielizny dostarczonych przez Zamawiającego, określających asortymentowe ilości bielizny oraz wagę ogólną. Podstawą wystawiania faktur za wykonaną usługę będzie ilość kilogramów wykazana na drukach (kwit przyjęcia i wydania bielizny) potwierdzony każdorazowo własnoręcznym podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Ważenie bielizny przeznaczonej do prania odbywać się będzie u Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. Waga prania zostanie odnotowana na kwicie zlecenia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w czasie nie przekraczającym 24 godzin od momentu odbioru brudnej bielizny do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej w sortowni Szpitala. Dopuszcza się w przypadku odzieży fasonowej ( bluzy, spodnie, spódniczki, fartuchy) realizacje usługi do 48 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o.,, ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.