Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-17
Sztum: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa drobiowego i wędlin drobiowych
Numer ogłoszenia: 87730 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Sztumie , ul. Nowowiejskiego 14, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2672800, faks 0-55 2672820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa drobiowego i wędlin drobiowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa mięsa drobiowego: 1. mięso gulaszowe drobiowe w ilości 11500 kg; CPV 15112000-6; 2. udziec z kurczaka w ilości 1300 kg; CPV 15112000-6; 3. filet z piersi kurczaka w ilości 1100 kg; CPV 15112000-6. Część II Dostawa wędlin drobiowych 1. kiełbasa mortadela drobiowa w ilości 5500 kg; CPV 15131135-0; 2. kiełbasa pierś z indyka w ilości 600 kg; CPV 15131135-0; 3. kiełbasa szynkówka drobiowa w ilości 1200 kg; CPV 15131135-0; 4. serdelka drobiowa w ilości 5500 kg; CPV 15131135-0; 5. kiełbasa drobiowa w ilości 12000 kg; CPV 15131135-0; 6. kiełbasa zwyczajna drobiowa w ilości 11000 kg; CPV 15131135-0; 7. kiełbasa żywiecka drobiowa w ilości 600 kg; CPV 15131135-0; 8. paluszki drobiowe w ilości 13000 kg; CPV 15131135-0; 9. polędwica drobiowa w ilości 600 kg; CPV 15131135-0..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Sztumie ul. Nowowiejskiego 14, 82-400 Sztum.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Sztumie ul. Nowowiejskiego 14, 82-400 Sztum.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mięso gulaszowe drobiowe w ilości 11500 kg; CPV 15112000-6; 2. udziec z kurczaka w ilości 1300 kg; CPV 15112000-6; 3. filet z piersi kurczaka w ilości 1100 kg; CPV 15112000-6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wędlin drobiowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kiełbasa mortadela drobiowa w ilości 5500 kg; CPV 15131135-0; 2. kiełbasa pierś z indyka w ilości 600 kg; CPV 15131135-0; 3. kiełbasa szynkówka drobiowa w ilości 1200 kg; CPV 15131135-0; 4. serdelka drobiowa w ilości 5500 kg; CPV 15131135-0; 5. kiełbasa drobiowa w ilości 12000 kg; CPV 15131135-0; 6. kiełbasa zwyczajna drobiowa w ilości 11000 kg; CPV 15131135-0; 7. kiełbasa żywiecka drobiowa w ilości 600 kg; CPV 15131135-0; 8. paluszki drobiowe w ilości 13000 kg; CPV 15131135-0; 9. polędwica drobiowa w ilości 600 kg; CPV 15131135-0..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
- Pełnienie funkcji insp. nadzoru inwest. nad zad. dot. poprawy infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3122G w gminie Stary Dzierzgoń
- Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa i zakup artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 5 w Bełchatowie, Oś. Dolnośląskie 222 "A"
- 2024 - Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: Wędliny i Mięso
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.