eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym w rejonie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Wrocław: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym w rejonie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 8772 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzp.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym w rejonie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym w rejonie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 utrzymanie i konserwację urządzeń dźwigowych: -utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) urządzeń dźwigowych potwierdzone każdorazowo wpisem do założonego przez Wykonawcę dziennika obchodów (dyżurów): monitoring stanu urządzeń co 2 godziny podczas i każdorazowo przed i po imprezach okolicznościowych na Stadionie Miejskim (dotyczy wind przy Węźle Przesiadkowym) i co 3 godziny w ciągu dnia i dodatkowo każdorazowo podczas imprez okolicznościowych w Hali Orbita (dotyczy wind przy moście Milenijnym) -niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego na piśmie i telefonicznie o powstałych problemach eksploatacyjnych i uszkodzeniach mających wpływ na bezpieczne użytkowanie dźwigów -konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek -konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi -utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych -przeprowadzanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami w zakresie utrzymania dźwigów osobowych zgodnie z instrukcją konserwacji (udostępnianą w siedzibie ZDiUM-u) dla 2 dźwigów typu Platforma śrubowa A-500 produkcji Szwecja-Jabro Sztokholm -2004r (przy moście Milenijnym) oraz 2 dźwigów typu OE-2/80 produkcji Windex -Leszno rok 2011r -przeprowadzanie regularnego testu izolacji dla linii MRL W wg instrukcji jak wyżej -ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania -uczestniczenie w badaniach dźwigów prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego -przechowywanie i udostępnianie książek dźwigów przez upoważnionego konserwatora z uprawnieniami 2.2 utrzymanie i konserwację systemu odwodnienia: -oczyszczanie i udrażnianie odwodnienia liniowego przed windami na bieżąco (dotyczy Węzła Przesiadkowego) -oczyszczanie dylatacji blokowych znajdujących się przed wejściem do urządzeń dźwigowych na Węźle Przesiadkowym -rejestrowanie wyżej wymienionych czynności w dzienniku obchodów przez wpisanie daty ich wykonania, zakresu i danych osoby odpowiedzialnej za konserwację 2.3. utrzymanie otoczenia : -oczyszczanie z zanieczyszczeń okolicy bezpośrednio przyległej do dźwigów (w promieniu minimum 20m wokół urządzeń) -usuwanie śniegu, lodu, zwalczanie śliskości w okresie zimowym na bieżąco (bezwzględny zakaz stosowania soli w okolicy urządzeń dźwigowych) - prace wykonywać ręcznie 2.4. mycie konstrukcji dźwigów: -czyszczenie i mycie na bieżąco przeszklonych elementów drzwi, -czyszczenie i mycie na bieżąco elementów chromowanych obudowy kabin -czyszczenie i mycie na bieżąco posadzek i podestów w kabinach , usuwanie błota, piachu, papierów oraz innych zanieczyszczeń -czyszczenie i mycie na bieżąco osłon lamp oświetlenia wewnętrznego kabin -czyszczenie i mycie dwa razy w tygodniu krat zabezpieczających wejścia do dźwigów -usuwanie na bieżąco graffiti i innych zanieczyszczeń z powierzchni konstrukcji urządzeń dźwigowych, kabin, szybów windowych -założenie i prowadzenie dziennika konserwacji (może to być wspólny dziennik dla całości zamierzenia zwany wcześniej dziennikiem obchodów) -prowadzenie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzanych czynności, a w szczególności z usuwania uszkodzeń 2.5. ochrona 2 dźwigów przy moście Milenijnym: -skuteczne zapobieganie aktom wandalizmu i uszkodzeniom w efekcie nieprawidłowej obsługi urządzeń przez użytkowników -pomoc i instruowanie użytkowników urządzeń o sposobie obsługi -odmowa wpuszczenia osób z rowerami do dźwigów z wyjątkiem rowerów dziecięcych -powiadamianie policji i zamawiającego o powstałych aktach wandalizmu, kradzieżach i innych zdarzeniach związanych z uszkodzeniem mienia publicznego -utrzymanie w sprawności urządzeń powiadamiających (wzywających obsługę dźwigów) przez cały okres umowy -pomoc w przypadku zablokowania się pasażera w dźwigu przez powiadomienie stosownych służb - staży pożarnej, policji, konserwatora i zamawiającego oraz wsparcie dla poszkodowanego do czasu uwolnienia, a w szczególnych wypadkach przy zagrożeniu życia wezwanie pogotowia -zapewnienienie pomieszczenia dla służb ochrony urządzeń wraz z poniesieniem kosztów związanych z ich utrzymaniem -naprawa na własny koszt szkód powstałych w wyniku niedbałego prowadzenia zakresu umowy -zachowanie stałej obsługi urządzeń w okresie letnim w godz. od 8:00 do 19:00 -zachowanie stałej obsługi urządzeń w okresie zimowym w godz. od 8:00 do 16:00 -zachowanie stałej obsługi urządzeń w dniach 30i 31 października oraz 1 listopada w godz. od 8:00 do 21:00 2.6. roboty naprawcze: -zgłaszanie niezwłoczne uszkodzeń niewynikających z niewłaściwego prowadzenia zakresu zamówienia typu: awarie, wandalizm, uszkodzenia na skutek wyeksploatowania elementów podzespołów (spalenie się styczników 18a 3z or 230v) -wykonanie wszelkich napraw przywracających sprawność urządzeń bądź poprawiających bezpieczeństwo użytkowania na zlecenie, po wcześniejszym oszacowaniu kosztów i zatwierdzeniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego -zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia robót telefonicznie i wpisem do dziennika obchodów -udział w komisji odbiorowej osób upoważnionych umową -osuszanie szybów wind w razie konieczności przy zachowaniu zasad BHP na zlecenie Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4000

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania t.j.: posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 - dowolny wykonawca Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące konserwację minimum dwóch dźwigów przez ciągły okres minimum 11 miesięcy oraz ochronę obiektów użyteczności publicznej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 - dowolny wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.1 osobą z uprawnieniami do konserwacji urządzeń dźwigowych elektrycznych transportujących osoby niepełnosprawne, 1.2 osobą z uprawnieniami do konserwacji urządzeń dźwigowych specjalnego przeznaczenia - zespoły mechaniczne z układami hydraulicznymi i pneumatycznymi, 1.3 osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, 1.4 osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, 1.5 osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku dozoru na sieciach wysokiego napięcia, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 - dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o niewykonanych lub nienależycie wykonanych zamówieniach w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. Zgodnie z art.24 ust.2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lun nienależycie wykonała zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - gwarancja - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postano-wień umowy mogą dotyczyć: 1)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 2)zakresu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w szczególności wyłączenia z przedmiotu umowy ochrony obiektów lub ich części, a także zmiany powierzchni sprzątania, itp. 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, 5)zmiany warunków płatności i rozliczenia, 6)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy, 7)wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, po uprzednio przeprowadzonych negocjacjach, jeżeli jedna ze stron umowy zwróciła się o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia w terminie 30 dni od daty od daty wejścia w życie przepisów o zmianie stawki. 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Anna Nowak-Kiezik, tel. 71 37 60 710.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.