eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › MONTAŻ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W GMINIE ROSSOSZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Rossosz: MONTAŻ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W GMINIE ROSSOSZ
Numer ogłoszenia: 87715 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@rossosz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rossosz.bip-gov.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONTAŻ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W GMINIE ROSSOSZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i montaż 124 kompletów zestawów solarnych ramach projektu MONTAŻ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W GMINIE ROSSOSZ. 1. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie zaprojektować 124 instalacji solarnych zbudowanych z niżej wymienionych wielkościach zestawów kolektorów solarnych: 1.1. Instalacje z 2 kolektorami - 70 zestawów, 1.2. Instalacje z 3 kolektorami - 46 zestawów, 1.3. Instalacje z 4 kolektorami - 4 zestawy, 1.4. Instalacje z 5 kolektorami - 4 zestawy, 2. Wykonawca zobowiązany będzie wybudować instalacje solarne w Gminie Rossosz w następujących miejscowościach: 2.1. W Bordziłówce 11 kompletów, 2.2. W Mokrym 9 kompletów, 2.3. W Musiejówce 11 kompletów, 2.4. W Kożanówce 22 komplety, 2.5. W Romaszki 20 kompletów, 2.6. W Rossosz 51kompletów 3.Wykonawca w ramach zamówienia na własny koszt przed opracowaniem dokumentacji technicznej instalacji solarnych, zorganizuje wizję lokalną w każdym z gospodarstw domowych, w którym zaplanowana jest budowa instalacji i wykona niezbędną inwentaryzację każdego z budynków przeznaczonych do wykonania instalacji solarnych. 4. Wykonawca w ramach zamówienia na podstawie opracowanych inwentaryzacji obiektów wymienionych w ust. 3. z uwzględnieniem założeń istniejącego PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO, na własny koszt opracuje projekt budowlano-wykonawczy każdej z instalacji solarnej w cztery egzemplarzach, z których 3 egzemplarze dostarczy zamawiającemu. 5. Wykonawca opracowaną kompletną dokumentację projektową przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem montaży instalacji solarnych. 6. Wykonawca w ramach zamówienia na własny koszt zorganizuje i utrzyma zaplecze techniczne budowy, 7. Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdej z instalacji solarnych do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 8. Wykonawca na własny koszt przeprowadzi badania i próby szczelności każdego z wybudowanych zestawów solarnych w obecności INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO i użytkownika wybudowanej instalacji, z których sporządzi odpowiedni Protokół i obowiązkowo dołączy go do dokumentacją odbiorowej poszczególnych instalacji. 9. Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z opracowanymi poszczególnymi dokumentacjami projektowo-technicznymi oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do; 9.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu to jest INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO. 9.2. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 9.3. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 9.4. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 9.5. Opracowania Harmonogramu cyklu realizacji całej inwestycji i w poszczególnych miejscowościach oraz uzgodnieniem jego przebiegu z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO, a następnie zobowiązany będzie systematycznie monitorować zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. 9.6. Systematycznego wykonywania odpowiednich oznakowań o prowadzonych robotach budowlanych. 9.7. Wykonawca zobowiązany będzie do powodowania przestrzegania przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia oraz przyczyny jego powstania. 9.8. Uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli i ich przedstawianie zamawiającemu, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego ich wykonaniem. 9.9. Przygotowania poszczególnych instalacji solarnych i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 9.10. Wykonawca na swój koszt wykona rozruch każdej z wybudowanych instalacji solarnych i przeprowadzi szkolenie przyszłych użytkowników z zakresu ich eksploatacji, z którego przedstawi oświadczenie przyszłego użytkownika, że został przeszkolony i zapoznany ze specyfiką działania wybudowanej instalacji solarnej. 9.11. Wykonawca przekaże protokolarnie w obecności INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO uprawnionemu użytkownikowi zakończoną budowę danej instalacji solarnej przed zakończeniem realizacji całej inwestycji w gminie. 9.12. Wykonawca zgłosi do odbioru końcowego zakończone roboty budowlane w całej inwestycji i będzie aktywnie uczestniczył w ich odbiorze końcowym. 9.13. Wykonawca sporządzi Kosztorysy powykonawcze dla poszczególnych wielkości /zestawów/ wybudowanych instalacji solarnej oraz sporządzi Kosztorys powykonawczy całości wykonanych robót budowlano-instalacyjnych. Kosztorysy przedstawi INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem końcowym tych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 9.14. Usunięcia wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbiorów końcowych poszczególnych instalacji solarnych i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 10. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych instalacji solarnych, oraz wykonać w ramach gwarancji i rękojmi naprawy stwierdzonych wad i usterek. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane instalacje solarne na okres nie mniej jak 60 miesięcy. 12. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane instalacje solarne na okres nie mniej jak 60 miesięcy. Szczegóły obejmujące wymagania dotyczące zaprojektowania i montażu zestawów kolektorowych opisano w dołączonym PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM tj. w Załączniku Nr 9. do SIWZ. Lokalizację poszczególnych zestawów kolektorowych i ich wymagane wielkości przedstawiono w Załączniku Nr 10. do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia WADIUM w wysokości 30.000,00 złotych /trzydzieści tysięcy/przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej z kilku form wymienionych w art. 45 ust.6 Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, /z art. 22 ust.1 pkt. 1 Pzp/ - w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencje - działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania przez podmiot prowadzący działalność specjalistycznych uprawnień do jej prowadzenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia /z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Pzp/; W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie robót budowlanych drogowych w okresie ostatnich 5 lat /pięciu/ przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zrealizowane w inwestycjach z zakresu montażu instalacji sanitarnych o wartości brutto każdej z tych inwestycji minimum 400.000,00 złotych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym /z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Pzp/ Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi /z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Pzp/ do wykonania przedmiotu zamówienia; 1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą przeznaczoną do opracowania dokumentacji projektowo, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania, w co najmniej ograniczonym zakresie obejmującym przedmiot zamówienia lub posiada inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi odpowiednie uprawnienia. 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji KIEROWNIKA BUDOWY, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, w co najmniej ograniczonym zakresie obejmującym przedmiot zamówienia lub posiada inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi odpowiednie uprawnienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie załączonego wykazu osób przeznaczonych do wykonania zamówienia i oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej /z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Pzp/; W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 900 000,00 PLN na okres co najmniej 30 dni po dniu zakończenia robót budowlanych. Wykonawca wykażę, że posiada opłaconą polisę, na kwotę minimum 900.000,00 zł na okres co najmniej 30 dni po dniu zakończenia robót budowlanych, lub inny równoważny dokument aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 900.000,00 złotych również na okres co najmniej 30 dni po dniu zakończenia robót budowlanych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie opłaconej polisy lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w formie pisemnego aneksu lecz tylko w następujących warunkach: 1. Jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonanie części robót budowlanych drogowych ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, albo wystąpią inne uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu umowy, 2. Jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na przedmiot umowy , 3. Z powodu siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania umowy na wykonanie robót budowlanych drogowych, 4. Z powodu zmiany wysokości lub cofnięcia przyznanych środków finansowych z PROW, 5. Dokonanie odkryć o znaczeniu archeologicznym, które mają wpływ na realizację robót budowlanych drogowych i na wykonanie przedmiotu niniejszej umowy. 6. Z powodu zmian w zakresie podwykonawstwa. 7. Z powodu koniecznej zmiany lokalizacji montażu instalacji solarnej w innym obiekcie i/lub na innej nieruchomości niż jak wstępnie założono we wniosku o dofinansowanie. Inicjować zmianę warunków przedmiotowej umowy będzie mógł Zamawiający, albo Wykonawca poprzez złożenie wniosku na piśmie, w którym zostaną opisane przyczyny złożenia wniosku wraz z uzasadnieniem, ponadto zostanie określony czas wykonania zmian i ich koszt oraz wpływ zmian na termin zakończenia realizacji umowy i wyrażona na piśmie zgoda drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip-gov.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wójt Gminy Rossosz, 21-533 Rossosz ul. Lubelska 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Wójt Gminy Rossosz, 21-533 Rossosz ul. Lubelska 8, Sekretariat Urzędu Gminy Rossosz w Rossoszu ul. Lubelska 8 pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przyznane środki finansowe z PROW na lata 2007-2013 w działaniu PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.