eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Przebudowa ulicy Zdrowej wraz z miejscami postojowymi w Pisarzowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-05-24

Ogłoszenie nr 87673 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.

Wilamowice: Przebudowa ulicy Zdrowej wraz z miejscami postojowymi w Pisarzowicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343915-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 377154-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilamowice, krajowy numer identyfikacyjny 072182321, ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48338129430, faks +48338129431, e-mail przetargi@ug.wilamowice.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.wilamowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Zdrowej wraz z miejscami postojowymi w Pisarzowicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SG.271.3.20.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ulicy Zdrowej wraz z miejscami postojowymi w Pisarzowicach.Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie istniejącej drogi i miejsc postojowych wraz z poprawą i przebudową odwodnienia drogi i przyległego terenu. Początek inwestycji ma miejsce w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową ul. Bielska, natomiast koniec zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z droga boczną o nawierzchni bitumicznej, a całkowita długość drogi wynosi 186,39mb. Zakres prac przedmiotowej inwestycji obejmuje: - przebudowę drogi wraz z przebudową istniejących zjazdów do posesji, - przebudowę istniejącego odwodnienia (przebudowa studni rewizyjnych, wykonanie studzienek ściekowych, przebudowa odcinka kanału deszczowego, wykonanie ścieku przykrawężnikowego), - przebudowę miejsc parkingowych (miejsca parkingowe o parkowaniu prostopadłym i równoległym, miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych), - przebudowę istniejącego chodnika dla pieszych, - remont istniejącego gazociągu. Szczegółowy zakres prac opisują: Dokumentacja Projektowa (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45221100-3, 45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 29.12.2016r do 31.07.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowo - Transportowe "HANDREM" Wiesław Słowik, , ul. Role 4, 32-552, Płaza, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 241425.31 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/05/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Udzielenie zamówienia dodatkowego na kwotę brutto: 4.162,32 zł (netto: 3.384,00 zł).


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamówienie dodatkowe zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym i ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Protokół konieczności wykonania robót dodatkowych stanowi załącznik do aneksu.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.