eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wymiana stolarki okiennej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców nr 4, 6 i 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-16

POZYCJA 8762

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: wymiana stolarki okiennej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców nr 4, 6 i 10

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Pochaba, ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 231 03 95, 032 300 00 34, fax +48 032 231 03 95, 032 300 00 33, e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl, www.2tbszbm.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców nr 4, 6 i 10. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej zgodnie z załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarami robót oraz wymaganiami technicznymi realizacji i odbioru robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gliwice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Demontaż starego okna, parapetu wewnętrznego i zewnętrznego 2. Montaż nowego okna, parapetu wewnętrznego i zewnętrznego 3. Uszczelnienie termiczne pianką poliuretanową 4. Naprawa uszkodzonych tynków ościeży otworów okiennych wraz z malowaniem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6 400,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Na potwierdzenie spełniania ww. warunków, wykonawca musi wykazać w ofercie: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólni, np. konsorcjum (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - potencjał kadrowy - dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z kserokopią uprawnień i kserokopią dowodów przynależności kierownika budowy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa - co najmniej 3 zrealizowane zamówienia z zakresu wymiany stolarki okiennej - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww. zamówień, - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Ważność dokumentu: wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe - dla wykonawców z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajduje zastosowanie par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.04.2006, cena - 36,60 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.04.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.04.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego wymienione w pkt 1.1), pokój nr 309.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.