eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMIN WIĄZOWNICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Wiązownica: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMIN WIĄZOWNICA
Numer ogłoszenia: 87590 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMIN WIĄZOWNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym o nazwie: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica. W ramach przedmiotowego zamówienia gruntownej przebudowie zostaną poddane drogi gminne o nawierzchniach tłuczniowych, kamiennych, betonowych lub żużlowych. Przebudowa nawierzchni dróg będzie polegała na oczyszczeniu istniejącej warstwy konstrukcyjnej, wyrównaniu nawierzchni, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o grubości warstwy ścieralnej 4 cm. oraz robót wykończeniowych dot. uzupełnienia i utwardzenia poboczy drogi. Przedmiot zamówienia zostanie podzielony na 17 odrębnych zadań (części). Zadanie 1 Przebudowa drogi gminnej w Szówsku, ul. Setna, dz. nr ew. 2914 i 2888 w km 2+004 - 2+814 - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsku, ul. Wiosenna w nr ew. dz. 845,881, w km. 0+000,00 - 0+585,00 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 3 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości Szówsko, ul. Zielona, KM 0+158,00 ÷ 0+288,00, dz. nr ewid. 1264, 1268. - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm Zadanie 4 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości Szówsko, ul. Parkowa, KM 0+000,00 ÷ 0+105,00, dz. nr ewid. 729. - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 4 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm Zadanie 5 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsku, ul. Farmerów, w nr ew. dz. 2837, 2868, w km. 0+000,00 - 0+200,00 i 0+570,00 - 0+955,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 6 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Radawie, Ignasze, w nr ew. dz. 386, 421. - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 7 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm Zadanie 7 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Cetuli, w nr ew. dz. 624, w km. 0+000,00 - 0+135,00 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 7 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 8 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Zapałowie, w nr ew. dz. 759/4, w km. 0+000,00 - 0+120,00 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 9 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Surmaczówce,/ Kolonia / w nr ew. dz. 820, w km. 0+000,00 - 0+325,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 10 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownicy, w nr ew. dz. 493 , w km. 0+000,00 - 0+160,00 - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 4 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 11 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownicy, w nr ew. dz. 666, 675, w km. 0+000,00 - 0+345,00 - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 12 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Manasterz, w nr ew. dz. 253, w km. 0+000,00 - 0+235,00 - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Zadanie 13 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Radawa, / Koguty / , w nr ew. dz. 963, w km. 6+000,00 - 6+820,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm Zadanie 14 PRZEBUDOWA MIEJSCA PARKINGOWEGO w RYSZKOWEJ WOLI, w nr ew. dz. 241/1, - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 5 i 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 Zadanie 15 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w RYSZKOWEJ WOLI, / Pochodaje / w nr ew. dz. 842, w km. 0+000,00 - 0+090,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 Zadanie 16 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Piwodzie, / Zagumienna / w nr ew. dz. 622, w km. 0+000,00 - 0+865,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 5 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 Zadanie 17 Przebudowa placu parkingowego i drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół w Wiązownicy dz. nr ew. 1521. - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym grub. 2 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 3 i 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - zadanie (część) 1 w kwocie 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). - zadanie (część) 2 w kwocie 1 500 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). - zadanie (część) 3 w kwocie 500 zł. (słownie: pięćset złotych). - zadanie (część) 4 w kwocie 250 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych). - zadanie (część) 5 w kwocie 1 600 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych). - zadanie (część) 6 w kwocie 600 zł. (słownie: sześćset złotych). - zadanie (część) 7 w kwocie 300 zł. (słownie: trzysta złotych). - zadanie (część) 8 w kwocie 250 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych). - zadanie (część) 9 w kwocie 700 zł. (słownie: siedemset złotych). - zadanie (część) 10 w kwocie 400 zł. (słownie: czterysta złotych). - zadanie (część) 11 w kwocie 650 zł. (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych). - zadanie (część) 12 w kwocie 600 zł. (słownie: sześćset złotych). - zadanie (część) 13 w kwocie 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). - zadanie (część) 14 w kwocie 500 zł. (słownie: pięćset złotych). - zadanie (część) 15 w kwocie 200 zł. (słownie: dwieście złotych). - zadanie (część) 16 w kwocie 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). - zadanie (część) 17 w kwocie 500 zł. (słownie: pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj. 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44 II p. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tzn. polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacja dróg o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz. c) dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje protokoły odbioru itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - walec drogowy stalowy gładki 1 szt. - walec ogumiony 1 szt. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu potencjału (sprzętu) technicznego wg. zał. do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w szczególności: 1) dysponują co najmniej 2 osobami (kierownik budowy i kierownik robót) posiadającymi uprawnienia do kierowania budową i robotami budowlanymi o specjalności: - konstrukcyjno - inżynieryjnej lub drogowej lub odpowiadające im inne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg. zał. do siwz c) oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy są: - ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) opłaconej polisy ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty; - kosztorys ofertowy skrócony; - parafowany projekt umowy; - harmonogram rzeczowo - finansowy; - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia; - pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: I. Zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie robót: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, przez co rozumie się zjawiska naturalne związane z działaniem sił natury, w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, długotrwałe upały, b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danego okresu, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, tj. długotrwałe opady deszczu lub spadek temperatur powietrza przez okres co najmniej 5 dni, 2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne: 3) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne; 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych; 5) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) opóźnienie związane z przekazaniem wykonawcy terenu budowy oraz dokumentacji budowlanej, b) wstrzymania robót przez Zamawiającego, c) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji. II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy 3) pojawienie się na rynku nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica pok. nr 42 II p. Cena wydruku dokumentacji przetargowej 50 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Sekretariat Urzędu pok. nr 22 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Szówsku, ul. Setna, dz. nr ew. 2914 i 2888 w km 2+004 - 2+814.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Szówsku, ul. Setna, dz. nr ew. 2914 i 2888 w km 2+004 - 2+814 - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsku, ul. Wiosenna w nr ew. dz. 845,881, w km. 0+000,00 - 0+585,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsku, ul. Wiosenna w nr ew. dz. 845,881, w km. 0+000,00 - 0+585,00 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości Szówsko, ul. Zielona, KM 0+158,00 ÷ 0+288,00, dz. nr ewid. 1264, 1268..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości Szówsko, ul. Zielona, KM 0+158,00 ÷ 0+288,00, dz. nr ewid. 1264, 1268. - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości Szówsko, ul. Parkowa, KM 0+000,00 ÷ 0+105,00, dz. nr ewid. 729..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości Szówsko, ul. Parkowa, KM 0+000,00 ÷ 0+105,00, dz. nr ewid. 729. - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 4 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsku, ul. Farmerów, w nr ew. dz. 2837, 2868, w km. 0+000,00 - 0+200,00 i 0+570,00 - 0+955,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsku, ul. Farmerów, w nr ew. dz. 2837, 2868, w km. 0+000,00 - 0+200,00 i 0+570,00 - 0+955,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Radawie, Ignasze, w nr ew. dz. 386, 421.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Radawie, Ignasze, w nr ew. dz. 386, 421. - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 7 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Cetuli, w nr ew. dz. 624, w km. 0+000,00 - 0+135,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Cetuli, w nr ew. dz. 624, w km. 0+000,00 - 0+135,00 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 7 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Zapałowie, w nr ew. dz. 759/4, w km. 0+000,00 - 0+120,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Zapałowie, w nr ew. dz. 759/4, w km. 0+000,00 - 0+120,00 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Surmaczówce,/ Kolonia / w nr ew. dz. 820, w km. 0+000,00 - 0+325,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Surmaczówce,/ Kolonia / w nr ew. dz. 820, w km. 0+000,00 - 0+325,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownicy, w nr ew. dz. 493 , w km. 0+000,00 - 0+160,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownicy, w nr ew. dz. 493 , w km. 0+000,00 - 0+160,00 - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 4 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownicy, w nr ew. dz. 666, 675, w km. 0+000,00 - 0+345,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownicy, w nr ew. dz. 666, 675, w km. 0+000,00 - 0+345,00 - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Manasterz, w nr ew. dz. 253, w km. 0+000,00 - 0+235,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Manasterz, w nr ew. dz. 253, w km. 0+000,00 - 0+235,00 - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Radawa, / Koguty / , w nr ew. dz. 963, w km. 6+000,00 - 6+820,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Radawa, / Koguty / , w nr ew. dz. 963, w km. 6+000,00 - 6+820,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość warstwy 5 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PRZEBUDOWA MIEJSCA PARKINGOWEGO w RYSZKOWEJ WOLI, w nr ew. dz. 241/1,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA MIEJSCA PARKINGOWEGO w RYSZKOWEJ WOLI, w nr ew. dz. 241/1, - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 5 i 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w RYSZKOWEJ WOLI, / Pochodaje / w nr ew. dz. 842, w km. 0+000,00 - 0+090,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w RYSZKOWEJ WOLI, / Pochodaje / w nr ew. dz. 842, w km. 0+000,00 - 0+090,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Piwodzie, / Zagumienna / w nr ew. dz. 622, w km. 0+000,00 - 0+865,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Piwodzie, / Zagumienna / w nr ew. dz. 622, w km. 0+000,00 - 0+865,00 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 5 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przebudowa placu parkingowego i drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół w Wiązownicy dz. nr ew. 1521..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa placu parkingowego i drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół w Wiązownicy dz. nr ew. 1521. - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 10 cm. - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym grub. 2 cm. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 3 i 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.