eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup wsparcia oprogramowania JIRA oraz upgrade posiadanych licencji łącznie z rozbudową platformy JIRA o dodatkowe licencje

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24

Ogłoszenie nr 87589 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.

Warszawa: Zakup wsparcia oprogramowania JIRA oraz upgrade posiadanych licencji łącznie z rozbudową platformy JIRA o dodatkowe licencje
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 58363-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 01061308300000, ul. Al. Jana Pawła II 70, 00175 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411, e-mail info@arimr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wsparcia oprogramowania JIRA oraz upgrade posiadanych licencji łącznie z rozbudową platformy JIRA o dodatkowe licencje

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DPZP.2610.4.017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zakup usługi wsparcia do dnia 11.09.2018 r., z zachowaniem ciągłości, dla Oprogramowania: a) JIRA Software Server 500 users renewal 11 Sept 2018; b) JIRA Timesheet Reports and Gadgets for JIRA 500 Users renewal 11 Sept 2018; c) JIRA BigPicture 500 users renewal 11 Sept 2018; d) JIRA BigTemplate 500 users renewal 11 Sept 2018; 2) Zakup upgrade: a) wraz z powiększeniem ilości licencji Oprogramowania JIRA Service Desk Server 250 agents upgrade (from 15 agents); b) licencji Oprogramowania Confluence Server 250 users upgrade (from 100 users); 3) Zakup usługi wsparcia - od dnia podpisania umowy do dnia 11.09.2018 r. dla Oprogramowania: a) JIRA Service Desk Server 250 agents 11 Sept 2018 b) Confluence Server 250 users 11 Sept 2018. 4) Zapewnienie przez Wykonawcę 1200 osobogodzin konsultacji w czasie trwania Umowy, w zakresie problemów dotyczących Oprogramowania, Aktualizacji oraz bieżących projektów Zamawiającego wykorzystujących oprogramowanie Producenta. Konsultacje będą obejmowały analizy, audyty oraz rekomendację dot. Oprogramowania jak również wszelkiego rodzaju prace związane z Oprogramowaniem tj. konfiguracja, rekonfiguracja oraz pomoc przy pracach technicznych przeprowadzanych przez Zamawiającego. Konsultacje będą świadczone w języku polskim. 5) Wykonawca zapewni również konsultacje udzielane pod adresem Zamawiającego tj. ARiMR, Warszawa 02-822, przy ul. Poleczki 33, z zastrzeżeniem, że takie konsultacje będą trwać min. 2 godziny oraz że Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych konsultacjach w biurze Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni. Czasu związanego z dojazdem Wykonawcy do biura Zamawiającego nie wlicza się w limit 1200 osobogodzin, o którym mowa w ppkt. 4). 6) Zapewnienie przez Wykonawcę, w czasie trwania Umowy, dostępu elektronicznego do informacji na temat posiadanych przez Producenta Aktualizacji, produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, bazy danych problemów technicznych rejestrowanych przez pracowników działu Asysty Technicznej. 7) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia konsultacyjne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00, telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej. 8) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w ppkt 7), w związku z tym, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Ww. osoba powinna być zatrudniona w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie dostarczenia Certyfikatu i ogólnych warunków Producenta, o którym mowa w § 6 ust. 1 wzoru Umowy, oraz w terminie 5 Dni Roboczych pierwszego miesiąca danego kwartału kalendarzowego przez cały okres realizacji usług, składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8 oraz podania wykonywanych przez nią czynności. 10) Wykonawca zobowiązany jest przez okres obowiązywania Umowy przechowywać dokumentację zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8, wymaganą obowiązującymi przepisami prawa i umożliwić przedstawicielowi Zamawiającego lub wskazanemu przez niego podmiotowi przeprowadzanie audytu zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8, w związku z realizacją Umowy. Informacja o audycie w powyższym zakresie zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej na 2 Dni Robocze przed terminem rozpoczęcia przeprowadzenia audytu. Z wykonania audytu Zamawiający sporządzi na piśmie protokół. Koszty przeprowadzenia audytów ponosi Zamawiający. Każda z osób mająca dostęp do dokumentacji zatrudnienia prowadzonej przez Wykonawcę zobowiązana będzie do zachowania poufności zgodnie z § 12 wzoru Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72267000-4
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 72000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 22/DI/2017/2610
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT333368.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INTENSO p. z o.o., , Plac Powstańców Śląskich 7, 53-332, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 410042.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 410042.64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 518383.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.