eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa baterii, akumulatorów, urządzeń ładujących oraz latarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań), znak sprawy 36/WOG/D/Łączn./16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Koszalin: Dostawa baterii, akumulatorów, urządzeń ładujących oraz latarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań), znak sprawy 36/WOG/D/Łączn./16
Numer ogłoszenia: 87586 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa baterii, akumulatorów, urządzeń ładujących oraz latarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań), znak sprawy 36/WOG/D/Łączn./16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów, zasilaczy, baterii oraz latarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (8 zadań). Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy szczegółowy. Wymagania techniczne: 1)Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, pochodzący z bieżącej produkcji. 2)Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, której okres liczony jest od terminu dostawy i po dokonaniu jego protokolarnego odbioru przez obie strony umowy. Jednakże gdy termin gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia jest dłuższy, to ten termin gwarancji będzie obowiązujący.3)W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy obowiązkowo podać parametry charakteryzujące zamiennik i uzyskać zgodę Zamawiającego na dostarczenie go. Za materiały o parametrach równoważnych uważa się materiały o parametrach nie gorszych niż wymaga Zamawiający.4)Dokumenty potwierdzające zgodność parametrów wyrobów winny być wystawione przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą.W wypadku braku powyższych dokumentów, Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty zaświadczenia wystawionego przez producenta urządzenia (sprzętu), potwierdzające jakość oferowanych wyrobów oraz możliwość zastosowania ich w miejsce wskazanych przez Zamawiającego.5)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia, zgodny z SIWZ na koszt własny oraz, aby zapewnił rozładunek w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 5.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1)Miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: a)w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66,2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko. 6.Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów, które spełniały by założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe.2)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych materiałów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.3)Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.4)W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy w formularzu cenowym obowiązkowo wpisać proponowany zamiennik, podając jego typ, producenta lub inne dane jednoznacznie go identyfikujące. Nie wypełnienie powyższego skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.7.Informacja o Podwykonawcach: 1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.7.Na zamówienie zostanie podpisana umowa - oddzielnie dla każdego zadania. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.15.80.00-8, 31.44.00.02-2, 31.52.13.20-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz oferty - załącznik nr 2, wypełniony (dla danego zadania) i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, a zapisanych w formularzu).2)Formularz cenowy szczegółowy - załącznik nr 3, (wypełniony dla danego zadania).3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków dopuszczających realizację przedsięwzięcia przez zatrudnionych u siebie cudzoziemców (dotyczy również podwykonawców) - na załączonym wzorze stanowiącym załącznik nr 1 zasad, w dniu podpisania umowy.4)Oświadczenie Wykonawcy za zatrudnionych pracowników o przestrzeganiu przez nich wewnętrznych przepisów obowiązujących w obiektach i na terenach Zamawiającego - na załączonym wzorze stanowiącym załącznik nr 1 zasad, w dniu podpisania umowy.5)Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby (-ób) upoważnionej przez Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę.6)Umowa konsorcjum lub spółki cywilnej - przed podpisaniem umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonia zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, lokal nr 207, budynek nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca 3 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek), numer telefonu 261 456195..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 261 456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca 3 (przez Biuro Przepustek)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akumulatorów i ładowarek typu BOSH na potrzeby Służby Łączności 17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów i ładowarek typu BOSH na potrzeby Służby Łączności 17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akumulatorów typu JAŚMIN na potrzeby Służby Łączności17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów typu JAŚMIN na potrzeby Służby Łączności17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zasilaczy na potrzeby Służby Łączności17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zasilaczy na potrzeby Służby Łączności17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa akumulatorów na potrzeby Służby Łączności17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów na potrzeby Służby Łączności17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa akumulatorów i baterii na potrzeby Służby Łączności 17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów i baterii na potrzeby Służby Łączności 17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa akumulatorów na potrzeby Służby Inż.- Lotniczej 17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów na potrzeby Służby Inż.- Lotniczej 17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa latarek na potrzeby Służby Inż.- Lotniczej 17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa latarek na potrzeby Służby Inż.- Lotniczej 17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.13.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa akumulatorów, baterii i latarek na potrzeby Służby Inż.- Saperskiej 17 WOG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów, baterii i latarek na potrzeby Służby Inż.- Saperskiej 17 WOG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.44.00.00-2, 31.52.13.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonia zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.