eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Warszawa: Remont elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 87583 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57595 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie przy ul. Sienkiewicza 81, w zakresie: 1.1 Wykonania obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej: murów ogniowych, kominów, pasa nadrynnowego i okapów daszków - 15,00 m2 1.2 Uzupełnienia tynków III kat. z zaprawy cem-wap na kominach - 8,64 m2 1.3 Dwukrotnego malowania farbami akrylowymi tynków kominów - 43,20 m2 1.4 Uzupełnienia ocieplenia po rozebraniu gazonów i murów oporowych - 3,0 m2 1.5 Dwukrotnego malowania tynków zewnętrznych farbą emulsyjną akrylową z przetarciem tynków oraz przygotowaniem powierzchni z zastosowaniem rusztowań zewnętrznych rurowych - 1190,36 m2 1.6 Osłonięcia okien folią polietylenową - 295,56 m2 1.7 Obsadzenia okapników PCV nad boniami - 97,28 m 1.8 Wykonania wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków elewacyjnych marmolit - 52,972 m2 1.9 Wymiany płytek gress na schodach do archiwum i łącznika - 11,58 m2 1.10 Zerwania okładziny lastryko: schody i wejście główne - 33,14 m2 1.11 Ułożenia płytek lastryko na schodach i wejściu głównym - 33,14 m2 1.12 Rozbiórki muru oporowego schodów oraz gazonów - 8,115 m3 1.13 Wykonania żelbetowych murów oporowych schodów - 1,151 m3 1.14 Obsadzenia balustrad schodowych ze stali nierdzewnej - 7,5 m 1.15 Naprawy uszkodzonej nawierzchni z kostki betonowej - 10,0 m2 1.16 Wywiezienia materiałów z rozbiórki - 10,139 m3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( zwaną dalej w skrócie STWiOR) oraz przedmiar robót - zawarte w Rozdziale IV SIWZ w oddzielnych plikach. 3. Zamawiający zaznacza iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. 4. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Placówki nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK MODERN Sp. z o.o., Al. Bohaterów Września 9 lok.135, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91683,71

  • Oferta z najniższą ceną: 91683,71 / Oferta z najwyższą ceną: 121061,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.