eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztutowo › Budowa drogi gminnej (Nr 180009G) - ul. Leśnej od km 0+000,00 do km 0+ 247,96 w Kątach Rybackich oraz drogi gminnej (nr 1800012G) - ul. Polnej na odcinku od km 0+118,32 wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-15

Sztutowo: Budowa drogi gminnej (Nr 180009G) - ul. Leśnej od km 0+000,00 do km 0+ 247,96 w Kątach Rybackich oraz drogi gminnej (nr 1800012G) - ul. Polnej na odcinku od km 0+118,32 wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej
Numer ogłoszenia: 8757 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 482090 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej (Nr 180009G) - ul. Leśnej od km 0+000,00 do km 0+ 247,96 w Kątach Rybackich oraz drogi gminnej (nr 1800012G) - ul. Polnej na odcinku od km 0+118,32 wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 180009 - ul. Leśnej od km 0+000,00 do km 0+247,96 w Kątach Rybackich oraz drogi gminnej nr 180001G - ul. Polnej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+118,32 wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej. Budowa ul. Leśnej obejmuje m. in.: -wykonanie ulicy o nawierzchni bitumicznej o długości 247,96 m -wykonanie odwodnienia nawierzchni przez odprowadzenie wód deszczowych za pomocą wpustów ulicznych, osadniki, gniazda komór drenażowych, -budowę wjazdów na posesję o nawierzchni z kostki betonowej brukowej, -budowę skrzyżowania o nawierzchni bitumicznej z ul. Akacjową i ul. Polną, -przebudowę telefonicznych ziemnych kabli rozdzielczych i abonenckich. Budowa ul. Polnej obejmuje m. in.: -wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości 118,32 m, -wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej brukowej o powierzchni 320,74 m2 , -wykonanie odwodnienia nawierzchni przez odprowadzenie wód deszczowych do gruntu, -budowę zjazdów z kostki betonowej brukowej, -wykonanie oświetlenia ulicznego na odcinku ul. Polnej o długości 772 m. 2.Opis przedmiotu zamówienia na usunięcie kolizji energetycznej na zadanie: Zgodnie z § 3 ust. 3 pkt. 4 i § 4 ust. 2 umowy nr 11/P22/U02524/2 o przebudowę urządzeń elektroenergetycznych zawartej pomiędzy ENERGA OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 - oddział w Elblągu ul. Elektryczna 20, a Gminą Sztutowo z siedzibą w Sztutowie przy ul. Gdańskiej 55, Gmina Sztutowo zobowiązana jest do wskazania podmiotu, który winien dokonać przebudowy urządzeń elektroenergetycznych. ENERGA OPERATOR S.A. zleci wykonanie prac związanych z usunięciem kolizji, podmiotowi wyłonionemu przez Gminę Sztutowo w drodze przetargu nieograniczonego pod warunkiem, że podmiot wyłoniony ma odpowiednie uprawnienia do wykonywania tego typu robót. Zgodnie z zawartą umową Gmina Sztutowo ogłasza przetarg nieograniczony na przebudowę urządzeń elektroenergetycznych na wyżej określone zadanie. Zakres prac obejmuje przebudowę istniejących linii elektroenergetycznych napowietrznych i kablowych 15 kV oraz kablowych 15 kV. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i warunkami przebudowy sieci elektroenergetycznej nr 11/P22/02524 z dnia 17.11.2011 r. wydanymi przez ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Elblągu oraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót: 1)przebudowa istniejącej sieci kablowej Sn 15kV oraz nn kolidujących z projektowaną przebudową ul. Polnej i Leśnej w Kątach Rybackich, 2)wstawienie słupa w istniejąca linię 15 kV, 3)demontaż odcinka linii napowietrznej kolidującego z przebudową drogi, 4)wykonanie wykopów pod projektowany słup linii elektroenergetycznej oraz pod przebudowywane kable energetyczne, 5)wykonanie przepustów dla kabli w miejscach wskazanych w projekcie, 6)montaż uziemień, 7)wykonanie stosownych badań energetycznych sieci usuniętej kolizji, 8)wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego. 3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, niż określone w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych (dopuszczalny jest materiał wskazany w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA lub równoważny). Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza robót dodatkowych i robót uzupełniających. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu i właścicielami oraz zarządcami terenu, w zakresie terminów wykonania robót i zajęcia gruntów oraz do uzyskania potwierdzeń właścicieli/zarządców terenu dotyczących uporządkowania terenu po wykonaniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia mieszkańców przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót i o ewentualnych utrudnieniach z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. 6.Podczas realizacji zadania należy tak zorganizować roboty, aby zminimalizować uciążliwości w ruchu kołowym i pieszym w czasie realizacji zadania. 7.Wykonawca jest zobowiązany do urządzenia placu budowy i zaplecza oraz do ich zabezpieczenia na własny koszt. Po zakończeniu robót należy rozebrać pomieszczenia tymczasowe i uporządkować teren. 8.Wszelkie koszty związane z obsługą geodezyjną inwestycji pokrywa Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnych pomiarów powykonawczych i przekazania ich Zamawiającemu w ilości 5 kpl. 9.Cena oferty powinna zawierać koszty wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania robót, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, zajęcia pasa drogowego wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień i wykonaniem prawidłowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wskazanie i uzgodnienie z Zamawiającym objazdów, wprowadzenie oznakowania drogowego), ustalenia miejsca składowania ziemi na czasowy odkład oraz wywożenia odpadów na wysypisko i ich ewentualna utylizacja, ewentualnego odwodnienia wykopów, pełnej obsługi geodezyjnej, usuwania awarii i uszkodzeń infrastruktury technicznej i sieci uzbrojenia terenu powstałych w wyniku prowadzonych robót, zużytej energii elektrycznej i wody, koszty związane z badaniami w tym badaniami urobku do dalszego wykorzystania, uzgodnieniami i odbiorami oraz innymi warunkami stawianymi przez Zamawiającego oraz gestorów sieci . 10.Podstawą wyceny są: dokumentacja projektowa, przedmiary, SIWZ, postanowienia projektu umowy i wizja w terenie. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach lub w dokumentacji projektowej , a są niezbędne do wykonania zamówienia , Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej, umieszczając je w kosztorysie jako odrębną pozycję lub umieszczając wartość tych prac w innych pozycjach kosztorysu. 11.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są materiały pomocnicze do sporządzenia oferty: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SIWZ c) STWiOR - załącznik nr 2 do SIWZ b) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ d) Geologia - załącznik nr 4 do SIWZ e) Organizacja ruchu- załącznik nr 5 do SIWZ f) Porozumienie w sprawie wykonania robót - usunięcia kolizji energetycznej - załącznik Nr 12.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1212973,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 966051,98

  • Oferta z najniższą ceną: 966051,98 / Oferta z najwyższą ceną: 966051,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.