Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru firmowego i kopert z nadrukiem. Wszelkie dane, które Wykonawca jest zobligowany zamieścić na dostarczonym papierze oraz kopertach zostaną przekazane w dniu podpisania umowy na nośniku elektronicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z w formularzu - opis przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 8756 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru firmowego i kopert z nadrukiem. Wszelkie dane, które Wykonawca jest zobligowany zamieścić na dostarczonym papierze oraz kopertach zostaną przekazane w dniu podpisania umowy na nośniku elektronicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z w formularzu - opis przedmiotu zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru firmowego i kopert z nadrukiem. Wszelkie dane, które Wykonawca jest zobligowany zamieścić na dostarczonym papierze oraz kopertach zostaną przekazane w dniu podpisania umowy na nośniku elektronicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z w formularzu -opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.20.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI.B SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt VI B ppkt 1 (odpowiednio ppkt 4). 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/, przynajmniej dwóch (2) dostaw wykonanych lub wykonywanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp oraz przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt VI.B ppkt 2 i 3 SIWZ. Pod pojęciem wykonana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę papieru firmowego w ilości nie mniejszym niż 300 000 sztuk, o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto. Z kolei w odniesieniu do kopert ilość winna być nie mniejszy niż 10 000 sztuk, a wartość nie mniejsza niż 1500,00 zł brutto. Przez dostawę wykonaną należy rozumieć dostawę już zrealizowaną (termin realizacji umowy zakończył się). Pod pojęciem wykonywana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę papieru firmowego będącego w trakcie realizacji (umowę aktualnie realizowaną), której pewna część w ilości nie mniejszym niż 300 000 sztuk oraz o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto została już zrealizowana przez Wykonawcę. Pod wyżej wymienionym pojęciem należy również rozumieć dostawę kopert z nadrukiem będącą w trakcie realizacji (umowa aktualnie realizowana) której pewna część w ilości nie mniejszym niż 10 000 sztuk oraz o wartości nie mniejszej niż 1500,00 zł brutto została już zrealizowana przez wykonawcę. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te dostawy, których należyte wykonanie zostało potwierdzone dokumentem. 3.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. 4.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt.VI.A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w pkt.VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz dostaw /formularz / wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców /patrz: pkt V ppkt 2 SIWZ/. Podając daty wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania zamówienia (dostawy) albo wykonania części zamówienia (dostawy) aktualnie realizowanego. 3.dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane /lub jest wykonywane nadal/. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605/. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty PEŁNOMOCNICTWO. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X. B SIWZ dla pełnomocnictw. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (występujących wspólnie) dokument wymieniony pod lit. B ppkt 1 (odpowiednio ppkt 4) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek potwierdzany ww. dokumentem oraz złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. Ta sama zasada dotyczy warunku określonego w pkt V ppkt 4 - każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić ten warunek poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp. W przypadku pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.01.2008.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.