eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfów Śląski › PRZEBUDOWA Z ODTWORZENIEM ZABYTKOWEJ NAWIERZCHNI PŁYTY RYNKU Z XVI w. ORAZ WYKONANIE PRAC KONSERWATORSKICH PRZY ZABYTKOWEJ FONTANNIE Z 1908 r. W GRYFOWIE ŚLĄSKIM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Gryfów Śląski: PRZEBUDOWA Z ODTWORZENIEM ZABYTKOWEJ NAWIERZCHNI PŁYTY RYNKU Z XVI w. ORAZ WYKONANIE PRAC KONSERWATORSKICH PRZY ZABYTKOWEJ FONTANNIE Z 1908 r. W GRYFOWIE ŚLĄSKIM.
Numer ogłoszenia: 87544 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski , Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA Z ODTWORZENIEM ZABYTKOWEJ NAWIERZCHNI PŁYTY RYNKU Z XVI w. ORAZ WYKONANIE PRAC KONSERWATORSKICH PRZY ZABYTKOWEJ FONTANNIE Z 1908 r. W GRYFOWIE ŚLĄSKIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. W części 1 - roboty budowlane, polegające na przebudowie zabytkowej płyty rynku, której zakres obejmuje: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni i obrzeży drogowych - przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych uzbrojenia podziemnego - wykonanie nowej nawierzchni z kostki granitowej - wykonanie obniżenia terenu w obrębie zabytkowej fontanny - wykonanie nowego oświetlenia - montaż lamp ulicznych oraz iluminacji montowanej w nawierzchni - montaż elementów małej architektury (ławki, słupki ograniczające, kosze, tablice informacyjne) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - wymiana dwóch masztów flagowych - przeniesienie istniejącego parkometru pod filar pierzei północnej - wykonanie zieleńców - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sieci oraz niezbędnych pomiarów i badań. 2. W części 2 - wykonanie prac konserwatorskich zabytkowej fontanny, których zakres obejmuje: - wykonanie inwentaryzacji, dokumentacji zdjęciowej i pisemnej stanu istniejącego - demontaż fontanny i transport do pracowni konserwatorskiej - wykonanie specjalistycznych prac restauratorskich i konserwatorskich - montaż fontanny na płycie rynku wraz z pracami towarzyszącymi - wykonanie dokumentacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - program prac konserwatorskich - załącznik Elementy nieuwzględnione w projekcie i zmiany nieistotne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3, 92.52.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : Dla części 1 - 40.000,00 zł.(czterdzieści tysięcy złotych); Dla części 2 - 4.000,00 zł. (cztery tysiące złotych) Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. 42, poz. 275). Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 04.04.2014 roku do godziny 10:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona weryfikacji zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający uzna, że wykonawca jest zdolny do wykonania zamówienia jeżeli z dokumentów, o których mowa w punkcie VII SIWZ będzie wynikało, że: 1. Dla części 1: a. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum: - trzy zadania, polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej w tym minimum jedno z kostki kamiennej o powierzchni minimum 1500,00 m2; - dwa zadania, polegające na budowie, przebudowie lub wymianie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości minimum 150 m każde; - jedno zadanie w zakresie montażu projektorów oświetleniowych wpuszczanych w podłoże, z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dla części 2: a. Wykonawca wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy usługi konserwacji obiektów wpisanych do rejestru zabytków w tym min. jedną usługę wykonaną na zabytku ruchomym z kamienia, o wartości minimum 180 tyś. zł. z załączeniem dowodów dotyczących tych usług, określających, czy usługi te są lub były wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla części 1: b. Wykonawca dysponuje następującym potencjałem technicznym: - koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 1 m3 - zagęszczarka wibracyjna spalinowa min. 500 kg. - samochód wywrotka o ładowności min. 10 Mg - samochód ciężarowy z HDS o ładowności min. 8 Mg 2. Dla części 2:zamawiający nie opisuje warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla części 1: c. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej z co najmniej dwuletnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych; - kierownik robót instalacyjnych - osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - kierownik robót elektrycznych - osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonywania określonych czynności w realizacji zamówienia. Dla części 2: b. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownik prac konserwatorskich - osoba która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków. Ponadto kierownik musi posiadać min. pięcioletni staż pracy przy konserwacji zabytków. - Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonywania określonych czynności w realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1: d. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 mln zł. ( dwa miliony złotych); e. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 800 tyś. zł. (osiemset tysięcy złotych) Dla części 2: c. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 mln zł. (jeden milion złotych); d. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150 tyś. zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Informacja na temat podwykonawców jeśli dotyczy 3. Uproszczony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gryfow.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1-Ratusz, 59-620 Gryfów Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1-Ratusz, 59-620 Gryfów Śląski, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA Z ODTWORZENIEM ZABYTKOWEJ NAWIERZCHNI PŁYTY RYNKU Z XVI W..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane, polegające na przebudowie zabytkowej płyty rynku, której zakres obejmuje: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni i obrzeży drogowych - przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych uzbrojenia podziemnego - wykonanie nowej nawierzchni z kostki granitowej - wykonanie obniżenia terenu w obrębie zabytkowej fontanny - wykonanie nowego oświetlenia - montaż lamp ulicznych oraz iluminacji montowanej w nawierzchni - montaż elementów małej architektury (ławki, słupki ograniczające, kosze, tablice informacyjne) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - wymiana dwóch masztów flagowych - przeniesienie istniejącego parkometru pod filar pierzei północnej - wykonanie zieleńców - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sieci oraz niezbędnych pomiarów i badań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE PRAC KONSERWATORSKICH PRZY ZABYTKOWEJ FONTANNIE Z 1908 r. W GRYFOWIE ŚLĄSKIM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac konserwatorskich zabytkowej fontanny, których zakres obejmuje: - wykonanie inwentaryzacji, dokumentacji zdjęciowej i pisemnej stanu istniejącego - demontaż fontanny i transport do pracowni konserwatorskiej - wykonanie specjalistycznych prac restauratorskich i konserwatorskich - montaż fontanny na płycie rynku wraz z pracami towarzyszącymi - wykonanie dokumentacji powykonawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.