eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Jarocin: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin
Numer ogłoszenia: 87535 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, fax 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Jarocin .Szczegółowy wykaz terenów przedstawia załącznik nr 4 do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ustawy z dnia 29 styczeń 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), f) realizowali lub realizują zamówienia o podobnym charakterze jak w niniejszym zamówieniu i przedłożą opinie potwierdzające ich wykonanie z należytą starannością i terminowością. g) posiadają certyfikat jakości ISO 14 001.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 3. Wypis /odpis/ z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla oferenta. 4. Umowa lub pisemne przyrzeczenie zawarcia umowy na odbieranie odpadów komunalnych z Zakładem Gospodarki Odpadami w Witaszyczkach. 5. Umowa lub pisemne przyrzeczenie zawarcia umowy na odbieranie biomasy z Międzygminną Kompostownią Osadów Ściekowych w Cielczy. 6. Referencje /opinię/ potwierdzające wykonanie lub wykonywanie co najmniej trzech prac w zieleni porównywalnych z niniejszym zamówieniem, wykonanych z należytą starannością i terminowością. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatniego roku usług w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni- załącznik nr 5. 8. Certyfikat jakości ISO 14 001, 9. Parafowany formularz umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Niepodległości 10, 63 - 200 Jarocin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 32..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.