eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24

Ogłoszenie nr 87529 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.

Rzeszów: Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30509


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30725, 42283, 50459, 56027, 65218, 68770, 71311, 78992


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek 1, 35064 Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 754 636, faks 178 754 634, e-mail zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CZ-A.271.9.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót termomodernizacyjnych Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego - ul. Sucharskiego 4. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na: dociepleniu ścian zewnętrznych, izolacji ścian fundamentowych, dociepleniu ścian piwnic, dociepleniu stropodachu wentylowanego, zmianie pokrycia dachu, wymianie stolarki okiennej piwnicy, modernizacji tarasu, modernizacji schodów zewnętrznych, wymianie balustrad, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymianie grzejników i montażu zaworów termostatycznych, wymianie pionów i poziomów instalacji c.o., montaż automatyki do sterowania pompy cyrkulacyjnej w zakresie cwu, wymiana instalacji odgromowej, wymiana opraw oświetleniowych wraz ze źródłami światła, modernizacji instalacji elektrycznej, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz inne roboty towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Uwaga ! Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie o charakterze edukacyjnym (w tym obiekt mieszkalny internat). Zamawiający nie dopuszcza przerw w ogrzewaniu obiektu szkolnego w okresie sezonu grzewczego. Zamawiający informuje, że jest możliwość wykonania robót wewnętrznych na dwie zmiany i w dni wolne. Roboty budowlane wewnętrzne w budynku internatu muszą być prowadzone tylko w miesiącu lipcu i sierpniu. Roboty wewnętrzne w segmencie administracyjnym muszą być prowadzone od kwietnia do sierpnia. Należy przewidzieć przerwę w robotach wewnętrznych od 14 do 17 kwietnia oraz od 4 do 25 maja (matury i egzaminy). Roboty wewnętrzne w pozostałych pomieszczeniach w okresie nauki będą prowadzone etapami tzn. zamawiający będzie przekazywał kolejno pomieszczenia w ilości uzgodnionej z użytkownikiem obiektu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu nieruchomości do stanu poprzedniej użyteczności w tym nasadzenia i trawniki. Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego stanowi kompleks kilku budynków wśród których jest budynek szkoły, Sali gimnastycznej, internatu, stołówki. Parametry budynku szkoły: Powierzchnia zabudowy: 1321,0 m2 Kubatura budynku: 14 000 m3 Parametry budynku zaplecza: Powierzchnia zabudowy: 710,0 m2 Kubatura budynku: 4 240 m3 Parametry budynku sali sportowej: Powierzchnia zabudowy: 780,0 m2 Kubatura budynku: 5 120 m3 Parametry budynku internatu: Powierzchnia zabudowy: 740,0 m2 Kubatura budynku: 11 000 m3 Parametry budynku stołówki: Powierzchnia zabudowy: 825,0 m2 Kubatura budynku: 4 600 m3 Parametry budynku garażowego: Powierzchnia zabudowy: 370,0 m2 Kubatura budynku: 1 100 m3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót, d) wzór umowy wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45214000-0, 45214200-2, 45231300-8, 45300000-0, 45400000-1, 45443000-4, 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, ze względu na fakt, iż "oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający na sfinansowanie ww. zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 7 385 622 zł. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta w wysokości 12 984 000 zł. W związku z tym, kwota oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia i podjęto decyzję o niezwiększaniu środków zabezpieczonych na realizację zamówienia oraz unieważnieniu postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.