To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87529 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Rzeszów: Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30509
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30725, 42283, 50459, 56027, 65218, 68770, 71311, 78992
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CZ-A.271.9.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót termomodernizacyjnych Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego - ul. Sucharskiego 4. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na: dociepleniu ścian zewnętrznych, izolacji ścian fundamentowych, dociepleniu ścian piwnic, dociepleniu stropodachu wentylowanego, zmianie pokrycia dachu, wymianie stolarki okiennej piwnicy, modernizacji tarasu, modernizacji schodów zewnętrznych, wymianie balustrad, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymianie grzejników i montażu zaworów termostatycznych, wymianie pionów i poziomów instalacji c.o., montaż automatyki do sterowania pompy cyrkulacyjnej w zakresie cwu, wymiana instalacji odgromowej, wymiana opraw oświetleniowych wraz ze źródłami światła, modernizacji instalacji elektrycznej, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz inne roboty towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Uwaga ! Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie o charakterze edukacyjnym (w tym obiekt mieszkalny internat). Zamawiający nie dopuszcza przerw w ogrzewaniu obiektu szkolnego w okresie sezonu grzewczego. Zamawiający informuje, że jest możliwość wykonania robót wewnętrznych na dwie zmiany i w dni wolne. Roboty budowlane wewnętrzne w budynku internatu muszą być prowadzone tylko w miesiącu lipcu i sierpniu. Roboty wewnętrzne w segmencie administracyjnym muszą być prowadzone od kwietnia do sierpnia. Należy przewidzieć przerwę w robotach wewnętrznych od 14 do 17 kwietnia oraz od 4 do 25 maja (matury i egzaminy). Roboty wewnętrzne w pozostałych pomieszczeniach w okresie nauki będą prowadzone etapami tzn. zamawiający będzie przekazywał kolejno pomieszczenia w ilości uzgodnionej z użytkownikiem obiektu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu nieruchomości do stanu poprzedniej użyteczności w tym nasadzenia i trawniki. Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego stanowi kompleks kilku budynków wśród których jest budynek szkoły, Sali gimnastycznej, internatu, stołówki. Parametry budynku szkoły: Powierzchnia zabudowy: 1321,0 m2 Kubatura budynku: 14 000 m3 Parametry budynku zaplecza: Powierzchnia zabudowy: 710,0 m2 Kubatura budynku: 4 240 m3 Parametry budynku sali sportowej: Powierzchnia zabudowy: 780,0 m2 Kubatura budynku: 5 120 m3 Parametry budynku internatu: Powierzchnia zabudowy: 740,0 m2 Kubatura budynku: 11 000 m3 Parametry budynku stołówki: Powierzchnia zabudowy: 825,0 m2 Kubatura budynku: 4 600 m3 Parametry budynku garażowego: Powierzchnia zabudowy: 370,0 m2 Kubatura budynku: 1 100 m3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót, d) wzór umowy wraz z załącznikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45214000-0,
45214200-2,
45231300-8,
45300000-0,
45400000-1,
45443000-4,
45400000-1,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, ze względu na fakt, iż "oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający na sfinansowanie ww. zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 7 385 622 zł. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta w wysokości 12 984 000 zł. W związku z tym, kwota oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia i podjęto decyzję o niezwiększaniu środków zabezpieczonych na realizację zamówienia oraz unieważnieniu postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.