eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego z podziałem na zadaniaZadanie Nr 1 - drogi położone na terenie gminy Iwierzyce Zadanie Nr 2 - drogi położone na terenie gminy Ostrów Zadanie Nr 3 - drogi położone na terenie gminy Ropczyce Zadanie Nr 4 - drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp. Zadanie Nr 5 - drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Ropczyce: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - drogi położone na terenie gminy Iwierzyce Zadanie Nr 2 - drogi położone na terenie gminy Ostrów Zadanie Nr 3 - drogi położone na terenie gminy Ropczyce Zadanie Nr 4 - drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp. Zadanie Nr 5 - drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz.
Numer ogłoszenia: 87500 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - drogi położone na terenie gminy Iwierzyce Zadanie Nr 2 - drogi położone na terenie gminy Ostrów Zadanie Nr 3 - drogi położone na terenie gminy Ropczyce Zadanie Nr 4 - drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp. Zadanie Nr 5 - drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - drogi położone na terenie gminy Iwierzyce dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 40ton. 2.Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 210ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór. 3.2.2. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 - drogi położone na terenie gminy Ostrów dotyczy: 1 Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 48ton. 2.Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 10ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybko rozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania 5.Remont nawierzchni żwirowych: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 136 ton kruszywa drogowego (klińca) wraz z wbudowaniem w remontowaną nawierzchnię powiatowej drogi na terenie Gminy Ostrów. Remont polegać będzie na wyprofilowaniu nawierzchni żwirowej równiarką drogową, zebraniu luźnych kamieni o średnicy powyżej 50 mm, dowiezieniu i wbudowaniu kruszywa w korpus drogowy. Odcinek drogi przewidziany do remontu wskaże Zamawiający. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór. 3.2.3. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 3 - drogi położone na terenie gminy Ropczyce dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 55 ton. 2.Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 65ton. 3. Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybko rozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania 5.Remont chodników: Remont chodników obejmuje rozebranie kostki brukowej w miejscach deformacji i ułożenie jej na podsypce piaskowo-cementowej lub wymianę nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych na kostkę brukową gr.6cm. W przypadku układania chodnika z kostki inwestora należy uwzględnić transport kostki z bazy materiałowej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce do miejsca wbudowania. Prace remontowe związane z chodnikami mogą wiązać się z potrzebą prac związanych z ustawianiem obrzeży oraz krawężników, a także z potrzebą regulacji kratek ściekowych oraz studzienek kanalizacyjnych. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór. 3.2.4. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 4 - drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp. dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 45 ton. 2. Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 255 ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania 5.Remont chodników: Remont chodników obejmuje rozebranie kostki brukowej w miejscach deformacji i ułożenie jej na podsypce piaskowo-cementowej lub wymianę nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych na kostkę brukową gr.6cm. W przypadku układania chodnika z kostki inwestora należy uwzględnić transport kostki z bazy materiałowej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce do miejsca wbudowania. Prace remontowe związane z chodnikami mogą wiązać się z potrzebą prac związanych z ustawianiem obrzeży oraz krawężników, a także z potrzebą regulacji kratek ściekowych oraz studzienek kanalizacyjnych. 6.Remont nawierzchni żwirowych: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 153 ton kruszywa drogowego (klińca) wraz z wbudowaniem w remontowaną nawierzchnię powiatowej drogi na terenie Gminy Sędziszów Młp. Remont polegać będzie na wyprofilowaniu nawierzchni żwirowej równiarką drogową, zebraniu luźnych kamieni o średnicy powyżej 50 mm, dowiezieniu i wbudowaniu kruszywa w korpus drogowy. Odcinek drogi przewidziany do remontu wskaże Zamawiający. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór. 3.2.5. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 5 - drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz. dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min. 4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 40ton. 2. Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 10ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowenie modyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie cząstkowym masą mineralno - asfaltową na gorąco lub budowie, przebudowie albo remoncie drogi publicznej klasy minimum L na łączną wartość min. 50 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg publicznych w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16.1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 16.2.Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 7 do SIWZ 16.3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 16.4.Zamawiający zastrzega sobie 30 dniowy termin płatności faktur, licząc od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury. 16.5.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; 16.5.1.Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: przekazanie terenu budowy, zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy objętym przedmiotem zamówienia. 16.5.2.Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: niesprzyjających warunków atmosferycznych, zawieszenia robót przez zamawiającego, wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych siły wyższej, 16.5.3.Skrócenie wykonania terminu wykonania zamówienia 16.5.4.obniżenie kosztu wynagrodzenia robót i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż planowany, 16.5.5.rezygnacja z części robót. 16.5.6.zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych. 16.5.7.poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót budowlanych. 16.5.8.wprowadzenie robót zamiennych. 16.5.9.zmiana kluczowych specjalistów realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności Kierownika budowy i Inspektora nadzoru. 16.5.10.wprowadzenie podwykonawstwa, zmiana podwykonawców, rezygnacja z podwykonawstwa 16.5.11.zmiana zakresu podwykonawstwa 16.5.12.podniesienie bezpieczeństwa prowadzonych robót 16.6.Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: 16.6.1.wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, 16.6.2.wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 16.6.3.wniosek wykonawcy. 16.7.Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: 16.7.1.opis zmiany, 16.7.2.uzasadnienie zmiany, 16.7.3.koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia, 16.7.4.czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy 16.8. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty. Za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania. 16.9.Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, Ip. pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, II p. pok. 314 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - drogi położone na terenie gminy Iwierzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - drogi położone na terenie gminy Iwierzyce dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 40ton. 2.Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 210ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - drogi położone na terenie gminy Ostrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 - drogi położone na terenie gminy Ostrów dotyczy: 1 Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 48ton. 2.Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 10ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybko rozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4. Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania 5.Remont nawierzchni żwirowych: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 136 ton kruszywa drogowego (klińca) wraz z wbudowaniem w remontowaną nawierzchnię powiatowej drogi na terenie Gminy Ostrów. Remont polegać będzie na wyprofilowaniu nawierzchni żwirowej równiarką drogową, zebraniu luźnych kamieni o średnicy powyżej 50 mm, dowiezieniu i wbudowaniu kruszywa w korpus drogowy. Odcinek drogi przewidziany do remontu wskaże Zamawiający. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - drogi położone na terenie gminy Ropczyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 3 - drogi położone na terenie gminy Ropczyce dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 55 ton. 2.Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 65ton. 3. Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybko rozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania 5.Remont chodników: Remont chodników obejmuje rozebranie kostki brukowej w miejscach deformacji i ułożenie jej na podsypce piaskowo-cementowej lub wymianę nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych na kostkę brukową gr.6cm. W przypadku układania chodnika z kostki inwestora należy uwzględnić transport kostki z bazy materiałowej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce do miejsca wbudowania. Prace remontowe związane z chodnikami mogą wiązać się z potrzebą prac związanych z ustawianiem obrzeży oraz krawężników, a także z potrzebą regulacji kratek ściekowych oraz studzienek kanalizacyjnych. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 4 - drogi położone na terenie gminy Sędziszów Młp. dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 45 ton. 2. Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 255 ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; frezowanie lub wycięcie i odkucie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania 5.Remont chodników: Remont chodników obejmuje rozebranie kostki brukowej w miejscach deformacji i ułożenie jej na podsypce piaskowo-cementowej lub wymianę nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych na kostkę brukową gr.6cm. W przypadku układania chodnika z kostki inwestora należy uwzględnić transport kostki z bazy materiałowej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce do miejsca wbudowania. Prace remontowe związane z chodnikami mogą wiązać się z potrzebą prac związanych z ustawianiem obrzeży oraz krawężników, a także z potrzebą regulacji kratek ściekowych oraz studzienek kanalizacyjnych. 6.Remont nawierzchni żwirowych: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 153 ton kruszywa drogowego (klińca) wraz z wbudowaniem w remontowaną nawierzchnię powiatowej drogi na terenie Gminy Sędziszów Młp. Remont polegać będzie na wyprofilowaniu nawierzchni żwirowej równiarką drogową, zebraniu luźnych kamieni o średnicy powyżej 50 mm, dowiezieniu i wbudowaniu kruszywa w korpus drogowy. Odcinek drogi przewidziany do remontu wskaże Zamawiający. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 5 - drogi położone na terenie gminy Wielopole Skrz. dotyczy: 1.Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min. 4cm oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 5cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 40ton. 2. Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelet nawierzchni drogi posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. ilość masy przewidzianej do opisanego zamówienia wynosi 10ton. 3.Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm. remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowenie modyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004. 4.Przebudowa przełomów ciężkich na drogach powiatowych: ścięcie poboczy na szer. 0,75 m, średnia grubość ścinania 5 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie ; podbudowy o łącznej średniej grubości do 15 cm, z odwożeniem ścinki na teren bazy materiałowej zlokalizowanej przy ul. Robotniczej w m. Ropczyce; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr.15cm wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.