eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Batorego nr 2



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Prudnik: Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Batorego nr 2
Numer ogłoszenia: 87494 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4068359, 4068351, fax 077 4068350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsprudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Batorego nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Batorego nr 2 obejmuje min. następujący zakres prac: 1) - montaż oraz demontaż rusztowania, - przeszycie pęknięć ścian, - odbicie i wykonanie tynków wraz z wykonaniem profili ciągnionych, - szpachlowanie ścian, - oczyszczenie, naprawa, uzupełnienie i wymiana elementów sztukatorskich, - wymiana obróbek blacharskich, - dwukrotne malowanie ścian i elementów sztukatorskich farbami dyspersyjno-silikatowymi po uprzednim zagruntowaniu podłoża, - malowanie stolarki okiennej, drzwiowej, gzymsu i obróbek blacharskich, - remont balkonu. CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 2). Wykonanie projektu organizacji ruchu wraz z opłatą za zajęcie chodnika. 3) Organizacja placu budowy (ze względu na bardzo małe podwórko przynależne do budynku ) 4) Organizacja zaopatrzenia w wodę i prąd. Zakres, warunki oraz sposób wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - osoby, z kadry kierowniczej, nadzorującej roboty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB i posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 2) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1 lit a -j. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 6) Dokumenty wymienione w pkt. 9 ppkt. 1 lit. a-j należy złożyć w formie pisemnej w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym lub przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Każda zapisana strona, przedstawiająca niezbędna dla spełniania warunków zamówienia stawianych przez zamawiającego treść winna być opatrzona klauzulą: za zgodność z oryginałem oraz czytelnym podpisem lub imienną pieczątką i podpisem. 7) W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 8) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania 9) Niespełnienie warunków o których mowa w pkt 9 bądź niedołączenie do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnianie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku załącznik nr 1, w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument; b) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry e) dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoba nadzorująca roboty, o której mowa w pdpkt d) posiada wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tej osoby do OIIB; f) wykaz co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (np. referencje lub protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; h) oświadczenie o nie karaniu w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego załącznik nr 5; i) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne załącznik nr 5; j) pełnomocnictwo, oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy (współwykonawców) lub poświadczona przez nich za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsprudnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS Prudnik Sp. z o.o. 48-200 Prudnik ul. Piastowska nr 42.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 11:00, miejsce: TBS Prudnik Sp. z o.o. 48-200 Prudnik ul. Piastowska nr 42 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.