eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów samochodowych i motocykli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Olsztyn: Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów samochodowych i motocykli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 87460 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów samochodowych i motocykli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawy opon letnich i zimowych do pojazdów samochodowych i motocykli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Dostarczone opony powinny być fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku, wyprodukowane w okresie maksymalnie do 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego oraz dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przeznaczeniem na terenie UE. Oferowane opony muszą spełniać wymagania techniczne i jakościowe zawarte w regulaminie EKG ONZ Nr 30 dla pojazdów osobowych, Nr 54 dla pojazdów ciężarowych (dostawczych) oraz Nr 75 dla motocykli, o których mowa w Oświadczeniu Rządowym z dnia 10 lutego 2004 r. (Dz.U. Nr 112, poz. 1185). Oferowane opony muszą być zgodne z Polskimi Normami (normy państw członkowskich UE) przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz muszą spełniać wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania. Oferowane opony muszą posiadać świadectwa homologacji w zakresie wymagań technicznych stawianych przedmiotom wyposażenia pojazdów samochodowych określonych: - Regulaminami Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ oznaczone znakiem homologacji E) lub - Dyrektywami Unii Europejskiej (oznaczone znakiem homologacji e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powyższe świadectwa homologacji (dotyczące poszczególnych typów opon) na jego żądanie w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy świadectwo homologacji wystawione jest w języku innym niż język polski Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dodatkowo tłumaczenie świadectwa homologacji na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego. Od opon o symbolu prędkości SI równym lub wyższym niż 210 km/h (symbol prędkości H) wymagany jest bieżnik kierunkowy lub asymetryczny. Przez cały okres trwania umowy wymagana jest jednakowa rzeźba bieżnika dla poszczególnych rozmiarów opon. W oferowanych oponach indeks nośności LI i symbol prędkości SI nie może być niższy od podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie dopuszcza się innych rodzajów opon (oznaczenia TT; TL; R) przy poszczególnych rozmiarach od podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie dopuszcza się zamienników rozmiarowych opon podanych w SIWZ. Opony muszą być zgodne z obowiązującymi normami bezpieczeństwa (oznaczone znakiem DOT). Wszystkie dostarczone opony muszą posiadać aktualne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia. Zamawiający wymaga aby opony, będące przedmiotem zamówienia, objęte były gwarancją jakości w okresie od daty dostawy do Zamawiającego do momentu zużycia rzeźby bieżnika określonego fabrycznie na oponach znakiem TWI, jednak nie dłużej niż 24 m-ce..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymagane są dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 - 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę oraz do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji Sekretariat (blok nr 27) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.