To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87459 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Kartuzy: Wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń w budynku głównym Muzeum Kaszubskiego im. F. Tredera w Kartuzach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74170-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79191-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Kaszubskie im. Fredera w Kartuzach, krajowy numer identyfikacyjny
001237537, ul.
Kościerska
1,
83-300
Kartuzy, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 811 442, faks
, e-mail
muzeum@muzeum-kaszubskie.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum-kaszubskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń w budynku głównym Muzeum Kaszubskiego im. F. Tredera w Kartuzach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BK.220.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowych systemów elektronicznych zabezpieczeń w budynku głównym Muzeum Kaszubskiego im. F. Tredera w Kartuzach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) demontaż istniejących systemów zabezpieczeń, 2) roboty instalacyjno - kablowe wewnętrzne i zewnętrzne, 3) dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu, 4) dostawa wraz z montażem szafy dystrybucyjnej typu RACK dla potrzeb telewizji użytkowej, 5) konfiguracja i uruchomienie zamontowanych systemów zabezpieczeń, 6) drobne roboty elektryczne oraz wykończeniowe, 7) przeszkolenie wyznaczonych pracowników do obsługi zamontowanych systemów zabezpieczeń. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na dostawie, montażu oraz uruchomieniu w całości lub w części systemu telewizji użytkowej w budynku głównym Muzeum. Zakres przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji określono w dokumentacji technicznej, tj. projekcie wykonawczym oraz w odrębnym przedmiarze w zakresie wykonania elektronicznych systemów zabezpieczeń - CCTV oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Informację odnośnie skorzystania z tego prawa wraz z zakresem Zamawiający przekaże pisemnie Wykonawcy najpóźniej w terminie 15 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, 4. Zakres gwarantowanego przedmiotu zamówienia określono w pkt 2 oraz: 1) Projekcie wykonawczym, 2) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, 3) Przedmiarze robót w zakresie wykonania elektronicznych systemów zabezpieczeń. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 6. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, 2) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować w złożonej ofercie maksymalny czas usunięcia wad i usterek uniemożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami użytkowanie przedmiotu umowy, o których mowa w § 10 ust. 3 pkt 1) umowy. Wykonawca podaje czas w pełnych godzinach, który nie może być dłuższy niż 12 godzin. 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w § 4 ust. 5 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Realizacja przedmiotu zamówienia realizowana będzie w sposób nieutrudniający funkcjonowanie działalności Muzeum. 5) Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. W tym celu Zamawiający - działając zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy Pzp - zwołuje na dzień 04.05.2017 r. godz. 900 zebranie zainteresowanych Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zebranie oraz dokonanie wizji zostanie potwierdzone pisemnym protokołem, którego kopia będzie stanowiła załącznik do składanej oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie odbędzie wizji lokalnej (potwierdzonej protokołem) zostanie uznana jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp. 6) Do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia należy użyć urządzenia spełniające wymagania klasy 3 zgodnie z normą PN-EN50131-1, 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, nieodpłatnie przeprowadzał przeglądy gwarancyjnych co 6 miesięcy przez cały okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W ramach dokonywanych przeglądów Wykonawca będzie dokonywał kontroli sprawności całego wykonanego systemu zabezpieczeń oraz przeprowadzi ewentualne czynności konserwacyjne niezbędne do prawidłowego działania przedmiotu umowy, 8) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przedłożyć Inspektorowi nadzoru zestawienie materiałów i urządzeń wraz kartami katalogowymi (opisem parametrów technicznych) w celu uzyskania akceptacji do ich wbudowania lub zamontowania, 9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł 7. Z uwagi na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia projekt wykonawczy elektronicznego systemu zabezpieczeń stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ traktuje się jako dokument niejawny stanowiący tajemnicę Zamawiającego. W związku tym projekt ten wyłączony jest z ogólnego udostępnienia. Przedmiotowa dokumentacja może zostać udostępniona do wglądu jedynie podczas wizji lokalnej Wykonawcom, którzy wykażą, że posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscach ich zainstalowania. Ponadto osoba reprezentująca Wykonawcę zobowiązana jest przedstawić aktualny dokument potwierdzający, że posiada kwalifikacje zawodowe uprawniające do instalacji oraz konserwacji systemów elektronicznych ochrony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45312000-7
Dodatkowe kody CPV:
45312200-9,
31625300-6,
45317000-2,
45314300-4,
31527200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT328293.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 399218,18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1920G na odcinku Gołubie - Szymbark.
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
- Wykonanie, odnowa i usuwanie znaków oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.