To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87445 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Sucha Beskidzka: Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72647
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suski, krajowy numer identyfikacyjny
072181675, ul.
ul. Kościelna
5 b,
34-200
Sucha Beskidzka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
33 875 79 00, faks
33 874 15 52, e-mail
zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZ.272.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2017 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: ZADANIE nr 1 Nr 1706 K Stronie - Zachełmna ; Nr 1689 K Budzów -Bieńkówka; Nr 1707 K Brody-Palcza, Nr 1705 K Barwałd - Zembrzyce, Nr 1708 K Baczyn-Bieńkówka ZADANIE nr 2 Nr 1688 K Maków - Żarnówka - Wieprzec; Nr K 1687 K Wieprzec - Skomielna Czarna; Nr K1690 K Maków - Grzechynia - Zawoja; Nr K 1714 K ul. Kościelna - Makowska Góra w Makowie Podhalańskim; Nr K1715 K ul. Za Wodą w Makowie Podhalańskim; Nr K1718 K Skawica- Rotnia- Juszczyn; ZADANIE nr 3: Nr 1696 K Stryszawa -Roztoki; Nr 1697 K Lachowice -Koszarawa ; Nr 1698 K Pewelka - Krale; Nr 1699 K Ślemień -Lachowice ; Nr 1700 K Jeleśnia - Pewelka - Hucisko Nr 1701 Kuków - Targoszów; Nr 1702 K Kuków - Krzeszów - Tarnawa; Nr 1703 K Stryszawa - Krzeszów; Nr 1704 K Mucharz - Śleszowice; Nr 1710 K Zasypnica w Suchej Beskidzkiej; Nr 1711 K ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej ZADANIE nr 4 Nr K1691 Skawica - Juszczyn ; Nr K 1692 Zawoja - Sucha Góra; Nr 1693 Zawoja - Markowa, Nr 1694 K Jeleśnia - Koszarawa - Zawoja, Nr K 1695 Stryszawa-Zawoja Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik Nr Ia - I d do siwz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowego zadania stanowi Załącznik Nr II do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1 i, ponieważ najkorzystniejsza oferta dla w/w części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 51.000,00 zł brutto na Część nr 1 zamówienia. Uzasadnienie : W przedmiotowym postępowaniu na Część nr 1 ofertę złożyła tylko jedna firma tj: Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe TRANSDRÓG Kaczmarczyk Sp. J. 34-222 Zawoja 1962 z ceną oferty brutto: na Część nr 1: 88.350,90 zł Cena w/w oferty w zakresie Części nr 1 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia i kwota ta nie może być zwiększona do w/w cen oferowanych przez firmę Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe TRANSDRÓG Kaczmarczyk Sp. J. z Zawoi. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50775.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 3, ponieważ najkorzystniejsza oferta dla w/w części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 110.000,00 zł brutto na Część nr 3 zamówienia. Uzasadnienie : W przedmiotowym postępowaniu na Część nr 3 ofertę złożyła tylko jedna firma tj: Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe TRANSDRÓG Kaczmarczyk Sp. J. 34-222 Zawoja 1962 z ceną oferty brutto: na Część nr 3: 202.352,71 zł. Cena w/w oferty w zakresie Części nr 3 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia i kwota ta nie może być zwiększona do w/w ceny oferowanej przez firmę Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe TRANSDRÓG Kaczmarczyk Sp. J. z Zawoi. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT109898.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT208554.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 248302,81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT127311.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 191953,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa pieczywa
- Dostawa artykułów metalowych
- Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2024 roku
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.