eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 5 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Otwock: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 5 części.
Numer ogłoszenia: 87429 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65446 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180700 lub 01, faks 22 7180350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 5 części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM. Zamówienie podzielone jest na 5 niżej wymienionych części, z których każda stanowi odrębne zamówienie. Część Nr 1 - Zwiększenie wydajności i dostępności sieci LAN, Część Nr 2 - Macierz dyskowa SAN Fibre Channel, Część Nr 3 - Obudowa dysków sieciowych wraz z dyskami, Część Nr 4 - Oprogramowanie biurowe i systemowe, Część Nr 5 - Zestawy komputerów stacjonarnych oraz przenośnych. Szczegółowe opisy poszczególnych części zamówienia oraz wymagania techniczne dla zamawianych produktów zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawcy poszczególnych części zamówienia mogą powierzyć wykonanie elementów zamówienia lub jego całości podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) tych elementów zamówienia (wraz przypisanym im zakresem prac), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wymagania stawiane Wykonawcom wszystkich części przedmiotu zamówienia: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność oferowanej części przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi opisanymi w jej specyfikacji technicznej bez względu na to, czy prace będą wykonywane własnymi siłami czy przez podwykonawców. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3 Wymagane jest sporządzenie przez Wykonawcę i zamieszczenie w formularzu ofertowym wykazu osób do kontaktów, ich numerów telefonów, numerów faksów oraz dokonanie innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia i w związku z jego wykonywaniem. 5 Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty składające się na oferowaną część zamówienia zostały dostarczone do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę na jego koszt, uwzględniony w cenie oferty. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy a data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Wszystkie urządzenia zamówione w liczbie większej niż 1 sztuka muszą być takie same pod względem producenta/modelu/wyposażenia/koloru, muszą być wzajemnie kompatybilne i zapewniać zamienność technologiczną. Urządzenia muszą być dostarczone w stanie wolnym od wad technicznych, prawnych i formalnych uprawnień do gwarancji i aktualizacji. Sprzęt musi zostać uruchomiony w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z jego zaleceniami. Całość dostawy musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji. 6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdej części zamówienia przyjął nieodpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny Zamawiającego, wskazany przez niego, w ilości odpowiadającej wagowo dostarczonemu. Odbiór zużytego sprzętu odbywał się będzie w trzech transzach, terminy odbioru zużytego sprzętu zostaną ustalone po podpisaniu umów. Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany do odebrania od Zamawiającego opakowań po dostarczonym w ramach realizacji zamówienia sprzęcie. 7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wszystkich części niniejszego zamówienia posiadali status autoryzowanego partnera producenta (bądź byli producentami) zaś Wykonawcy Części Nr 1, Części Nr 2 i Części Nr 5 byli ponadto autoryzowanymi partnerami serwisowymi producenta. Za Wykonawcę zdolnego do wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który załączy do składanej oferty dokument potwierdzający posiadanie statusu autoryzowanego partnera producenta (certyfikatu producenta bądź zaświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ), a w przypadku Wykonawców realizujących Części Nr 1, Części Nr 2 i Części Nr 5 zamówienia - dokument potwierdzający autoryzowane partnerstwo serwisowe producenta (certyfikat producenta bądź zaświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 8 Zamawiający wymaga, aby producent sprzętu posiadał certyfikat systemu jakości ISO:9001. Za Wykonawcę zdolnego do wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który załączy do składanej oferty kopię certyfikatu systemu jakości ISO:9001 producenta sprzętu. 9 Zamawiający wymaga, aby dostarczony w ramach realizacji zamówienia sprzęt oznaczony był znakiem CE (deklaracja zgodności). Za Wykonawcę zdolnego do wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który załączy do składanej oferty stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. 10 Zamawiający wymaga spełnienia przez producenta sprzętu kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Za Wykonawcę zdolnego do wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który załączy do składanej oferty stosowne oświadczenie producenta lub inny dokument potwierdzający spełnianie ww. warunku. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 11 Pozostałe, szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom poszczególnych części zamówienia, zapisano w Załącznik A do SIWZ w rozdziale pt. Ogólne - na stronie 2. Wymagania organizacyjne: 1 Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego z przedstawicielem/ami Wykonawcy wskazanym/i w wykazie osób do kontaktów jako osoba/y odpowiedzialna/e za realizację zamówienia. 2 Każda z części przedmiotu zamówienia zostanie uznana za należycie wykonaną po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i jej uruchomieniu, przeprowadzeniu szkoleń - jeżeli były wymagane w specyfikacjach technicznych oraz sporządzeniu stosownego protokołu odbioru (bez uwag), podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3 Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu zrealizowania oferowanej części przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana po podpisaniu protokołu, o którym mowa w powyższym pkt. 2, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. 4 Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać co najmniej: - zapis =Dostawa po przeprowadzeniu postępowania przetargowego: Nr sprawy: 08/P/2014, na podstawie umowy Nr DE/ /2014=, - nazwę dostarczanego produktu, - wyrażone w złotych wartości netto, stawki i kwoty podatku VAT oraz wartości brutto zamówienia, - dane Zamawiającego i Wykonawcy, - numer rachunku bankowego Wykonawcy, na które zostanie przekazane wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia, - termin płatności. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na poszczególne części przedmiotu zamówienia. Wymagane okresy gwarancji i zasady realizacji napraw gwarancyjnych opisano w specyfikacjach technicznych (Załącznik A do SIWZ). Wymagania Zamawiającego dotyczące serwisu: Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego i napraw dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia opisano w specyfikacjach technicznych (Załącznik A do SIWZ). Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże co najmniej jeden numer telefonu i co najmniej jeden adres e-mail do kontaktu z serwisem w celu zgłaszania usterek oraz opisze sposób załatwiania zgłaszanych usterek lub awarii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 37.45.33.00 - Dyski 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zwiększenie wydajności i dostępności sieci LAN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOMEX Sp. z o.o., ul. Wesoła 19B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 335530,47

  • Oferta z najniższą ceną: 335530,47 / Oferta z najwyższą ceną: 335530,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Macierz dyskowa SAN Fibre Channel

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOMEX Sp. z o.o., ul. Wesoła 19B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 275245,71

  • Oferta z najniższą ceną: 275245,71 / Oferta z najwyższą ceną: 386855,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Obudowa dysków sieciowych wraz z dyskami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOMEX Sp. z o.o., ul. Wesoła 19B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83801,13

  • Oferta z najniższą ceną: 83801,13 / Oferta z najwyższą ceną: 83801,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zestawy komputerów stacjonarnych oraz przenośnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe AXIS Sp. z o.o., ul. Ostrzycka 2/4, 04-035 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115110,78

  • Oferta z najniższą ceną: 114429,36 / Oferta z najwyższą ceną: 115110,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.