eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Usługi kominiarskie w budynkach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Dąbrowa Górnicza: Usługi kominiarskie w budynkach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 8740 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w budynkach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załącznik nr 3 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia Istotne definicje: przewody ( wloty letnie) to - instalacja wentylacyjna w pomieszczeniach , gdzie znajdują się piece kuchenne węglowe przewody ( wloty zimowe ) - instalacja wentylacyjna w pomieszczeniach gdzie znajdują się piece grzewcze ( kaflowe) w takich pomieszczeniach jak pokoje przewody ( wloty wentylacyjne ) - instalacja wentylacyjna w pomieszczeniach przewody ( wloty wentylacji gazowej) - instalacja wentylacyjna w pomieszczeniach gdzie znajdują się urządzenia gazowe do podgrzewania wody - łazienki przewód - komin wybudowany z cegły lub innych materiałów budowlanych lub rura umieszczona w tym kominie , przykanaliki - rury łączące kratki wentylacyjne w pomieszczeniach z przewodem wentylacyjnym o określonym przekroju i pod odpowiednim kątem. Przedmiot zamówienia obejmuje: zgodne z przepisami: -Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane ( Dz.U.z 2006r nr 156 poz.1118 ze zm.), -Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych ( Dz.U.z 1999r nr 74 poz. 836 ze zm.), -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. Z 2002r nr 75 poz.690 ze zm), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków , innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U.2006r nr 80 poz.563 ze zm.) a) przeprowadzenie okresowych kontroli polegających na sprawdzaniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych, dymowych wentylacyjnych i spalinowych wraz z analizą spalin pod kątem zawartości tlenku węgla w spalinach z urządzeń gazowych, sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych z kanałami kominowymi, badanie przyczyn wadliwego działania ciągu kanałów kominowych oraz wydanie opinii i zaleceń dla budynku, w tym badanie stanu kanałów kominowych i połączeń paleniskowych, wyszukiwanie nieszczelności w ścianach przewodów kominowych oraz sprawdzanie prawidłowości palenisk dymowych, spalinowych i wentylacyjnych- -załącznik nr 12 (protokół z przeprowadzenia okresowej kontroli), załącznik nr 10 zakres przeprowadzonej kontroli, załącznik nr 12a-zakres przeprowadzonej kontroli-pomiar, wydawanie opinii kominiarskich dotyczących kanałów i przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w w/w zakresie. W razie stwierdzenia nieprawidłowości stwarzających zagrożenie zdrowia i życia, a w szczególności na przewodach spalinowych i dymowych, zobowiązuje się Wykonawcę do ich niezwłocznego usunięcia. Rozliczenie za usunięcie przyczyny nastąpi na podstawie faktury i kalkulacji powykonawczej zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru danego budynku. b) podczas przeprowadzania okresowych kontroli Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania: -drożności i szczelności przewodów kominowych, -stanu technicznego głowic i nasad kominowych, -czy siła ciągu kominowego (ciśnienia) - ustalona przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego gwarantuje prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń, -czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych, kanałów, czopów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wycierowo - rewizyjnych), ław kominiarskich oraz innych elementów urządzeń kominowych, -czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia kanałów kominowych, kanałów, czopów i nasad, a także otworów do wybierania zanieczyszczeń, -czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, -czy są pobielone kominy na strychach, -czy są składowane materiały łatwopalne na strychach, przez które przechodzą przewody kominowe, -czy ilość kanałów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych jest wystarczająca, -czy zachowana jest odległość łatwo zapalnych części konstrukcyjnych budynku od wewnętrznego lica przewodów i kanałów dymowych oraz spalinowych, a także od pieców, rur i otworów do czyszczenia, -czy prawidłowo podłączono piece, przybory gazowe, kratki wentylacyjne, -czy powierzchnie ścian kominowych z cegły i prefabrykatów nie są obciążone zawieszonymi urządzeniami takimi jak np.: przybory sanitarne i gazowe (jeśli wcześniej nie wykonano na nich specjalnego wzmocnienia, -czy pomieszczenia (lokale), w których zainstalowane są urządzenia gazowe (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne, w tym nawiewne i wywiewne, -czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości -czy uchybienia mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia, -czy zostały wykonane/niewykonane zalecenia wydane podczas poprzedniej kontroli kanałów i przewodów kominowych. Wykonawca zobowiązany jest do : - sprawdzenia drożności przewodów ( nieodpłatnie) przed ich remontem i odpłatnie po remoncie na koszt firmy wykonującej remont. - wyposażenia brygad roboczych w aparaturę kontrolno-pomiarową, materiały, narzędzia, sprzęt i protokoły kontroli wykonywanych usług, - sprawowania nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi w ramach zamówienia, - przestrzegania przepisów bhp w miejscu pracy w stosunku do pracowników, lokatorów i osób trzecich, - realizacji usług zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w przedmiotowym zakresie. - powiadamiania lokatorów o konieczności udostępnienia mieszkania na okres prowadzenia prac, - wyposażenia pracowników w identyfikatory, a) uzgodnienia terminów realizacji poszczególnych prac z administracją Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowego wykazu terminów czyszczenia i kontroli przewodów na cały okres trwania umowy i obowiązku terminowego ich wykonywania, przy czym harmonogram powinien być ustalony z przedstawicielem MZBM, w terminie bezpośrednio po zawarciu umowy. - sporządzania protokołów odbioru wg wzoru załącznik nr 6 po każdym czyszczeniu przewodów kominowych dla każdego budynku oddzielnie oraz poleceń dla najemców - załącznik nr 7. - zobowiązuję się Wykonawcę do przeprowadzenia inwentaryzacji przewodów kominowych wraz z monitoringiem przewodów i załączeniem zdjęć z monitoringu na wniosek Zamawiającego. Rozliczenie inwentaryzacji nastąpi w oparciu o złożoną i zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru danego budynku kalkulacje - dołączenie do protokołów kontroli uprawnienia osoby dokonującej kontroli. c) konserwacja oraz badania sprawności wentylacji mechanicznej, d) czyszczenie przewodów, kanałów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z przykanalikami oraz nasad kominowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21.09.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. z 2006r. Nr 80 poz. 563.) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania na piśmie administracji o konieczności wykonania robót stwierdzonych w trakcie czyszczenia, e) wskazywanie przewodów i miejsc na podłączenia wszelkiego rodzaju urządzeń grzewczych na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych i dokonywanie odbioru po przeprowadzonej kontroli, f) informowanie zamawiającego o konieczności usunięcia stwierdzonych usterek w świetle obowiązujących przepisów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75/2002 poz 690 z późn. zm.), g) wykonanie ewentualnych robót wynikających z zaleceń pokontrolnych, rozliczenie robót odbywać się będzie w oparciu o KNR, cennik usług kominiarskich, kalkulację indywidualną. Zakres rzeczowy i finansowy potwierdza inspektor nadzoru administracji.Należy opracować wycenę przedmiotu zamówienia według załącznika nr 1,2 z uwzględnieniem zapotrzebowania na wykonanie usług kominiarskich w oparciu o załącznik nr 3 ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących 20% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji, gdy konieczne będzie przejęcie kolejnych budynków przez Zamawiającego. W takim przypadku będzie miał zastosowanie w szczególności art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00 - 74.72.40.00 74.31.30.00 - 74.31.30.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują min.5 osobami w tym min.3 osoby z dyplomem mistrza kominiarskiego, 1 osoba z dyplomem Czeladnika, 1 osoba z uprawnieniami w specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,Formularz ofertowy-załącznik 1 do SIWZ ( wskazana data podpisania),wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w punkcie 11 siwz, stosowne pełnomocnictwo ( a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia u mowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy zmiany adresowe, formy prawnej Stron umowy, zmiany adresowe, lokalizacyjne obiektów, wyłączenia obiektów, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w związku ze zmianą ustawy o podatku od towarów i usług, Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony aneks podpisany przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,41-303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20,pokój nr 25..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,41-303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20,pokój nr 2-kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.