eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczęta › Kompleksowe pełnienie nadzoru budowlanego nad procesem inwestycyjnym zadania pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Wilczęta: Kompleksowe pełnienie nadzoru budowlanego nad procesem inwestycyjnym zadania pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap
Numer ogłoszenia: 87408 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43352 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Wilczętach, Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 248 75 06, faks 0-55 249 65 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe pełnienie nadzoru budowlanego nad procesem inwestycyjnym zadania pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad całym procesem inwestycyjnym pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap w trakcie którego wyodrębniono: 1). Sprawdzenie dokumentacji projektowej, zwłaszcza w odniesieniu do jej kompletności, wykonalności pod względem technicznym, prawnym i nadzoru inwestorskiego, 2) Przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, w tym: - ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym Wykonawcom w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania zadań oraz warunków płatności - przygotowanie dokumentów określających zakres i przedmiot robót budowlanych i dostaw, które będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia postępowaniu na wybór wykonawców, - zapewnienie zgodności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z umową o dofinansowanie zawartą przez Zamawiającego z Zarządem Województwa Warmińsko-Mazurskiego, - przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i przedstawienie ich do zaakceptowania Zamawiającemu, - opracowywanie odpowiedzi na zapytania Wykonawców, - zorganizowanie otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, - analiza i dokonanie oceny złożonych ofert oraz przedłożenie Zamawiającemu wykonawcy , który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów, -udzielanie odpowiedzi na ewentualne protesty wniesione przez Wykonawców, - udział w ewentualnych odwołaniach wniesionych przez Wykonawców, 3) Zapewnienie nadzoru inwestycyjnego, w tym ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w zadaniu inwestycyjnym ze wskazaniem inspektora - koordynatora, w tym: - przygotowanie niezbędnych dokumentów niezbędnych do przejęcia placu budowy i jego przekazanie wykonawcy robót, - kontrola procesu budowy oraz dokonywanie zapisów w dzienniku budowy, sprawdzanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami i normami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umowami dotyczącymi realizacji zadania inwestycyjnego, - opiniowanie oraz przedstawianie Zamawiającemu do akceptacji wniosków wykonawców w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn i urządzeń, przebiegu tras, technologii a także uzgadnianie ich z jednostką projektową, - potwierdzanie wykonanych faktyczne robót podlegających odbiorowi częściowemu, przeprowadzanie procedury odbiorów częściowych oraz ich akceptacja w zakresie rzeczowo-finansowym, - wyegzekwowanie od wykonawców kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, w tym zwłaszcza: protokołów odbiorów częściowych, certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych, atestów oraz kompletnej i kompleksowej dokumentacji powykonawczej, - przeprowadzanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji przeglądów przy udziale Wykonawcy robót i Zamawiającego wraz ze spisaniem protokółu określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia oraz nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez Wykonawcę, - inne zadania należące do obowiązków inspektora nadzoru wynikające z prawa budowlanego Opis zadania inwestycyjnego przewidzianego do nadzoru zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., Dąbrowszczaków 39, Olsztyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99178,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.