eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na opracowaniu uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych w gminie Ożarów, Tarłów, Wojciechowice, Sadowie. Dokumentację należy wykonać wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Opatów: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na opracowaniu uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych w gminie Ożarów, Tarłów, Wojciechowice, Sadowie. Dokumentację należy wykonać wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Numer ogłoszenia: 87406 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opatowski w Opatowie , Ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 86 84 723, faks 15 86 84 721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na opracowaniu uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych w gminie Ożarów, Tarłów, Wojciechowice, Sadowie. Dokumentację należy wykonać wraz z prognozą oddziaływania na środowisko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na opracowaniu uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych w gminie Ożarów, Tarłów, Wojciechowice, Sadowie zgodnie z zopisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Dokumentację należy wykonać wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Przewidywana łączna powierzchnia lasów objętych przedmiotem zamówienia niestanowiących własności Skarbu Państwa wynosi ok. 7398,80 ha. Należność zostanie ustalona za rzeczywisty zakres wykonanych prac na podstawie dokumentacji urządzeniowej w oparciu o cenę jednostkową za 1 hektar lasu lub gruntu objętego pracami urządzeniowymi zawartą w formularzu ofertowym a następnie w podpisanej z Wykonawcą umowie. Wykonawca sporządzi zbiorcze zestawienie powierzchni objętych przedmiotem zamówienia. Rejestr działek należy przyjąć na dzień podpisania umowy. Zamawiający dysponuje zestawieniem ilości działek, na których znajdują się użytki przeznaczone do objęcia pracami urządzeniowymi. Zestawienie wskazuje rząd wielkości a rzeczywiste zestawienie zostanie sporządzone przez Wykonawcę po wykonanych pracach na podstawie dokumentacji urządzeniowej. Ilościowy wykaz działek leśnych oraz działek leśnych z innymi użytkami niestanowiące własności Skarbu Państwa. Zakres prac urządzeniowych będzie obejmował lasy niestanowiące własności Skarbu Państwa należące do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, spółdzielni, pozostałych osób prawnych (kościołów, związków wyznaniowych, organizacji społecznych, itp.), W trakcie prac terenowych urządzaniem należy objąć tylko lasy (Ls) oraz grunty zadrzewione i zakrzewione (Lz) uwidocznione w ewidencji gruntów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych ww. warunków według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie niniejszego warunku złoży wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług określających, czy prace te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał należycie; a) usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto łącznie dot. opracowania uproszczonych planów urządzania lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub wykonywane są należycie i prawidłowo ukończone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych ww. warunków według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych ww. warunków według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych ww. warunków według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do polisy należy załączyć potwierdzenie zapłaty składek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia), w zakresie powierzonych do wykonania czynności na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.4a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe: warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku uniemożliwiające prowadzenie prac, 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. wstrzymanie usługi przez Zamawiającego, 3) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki VAT, 4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia usługi m.in. w przypadku wystąpienia zmian stanu prawnego i zmiany obowiązujących przepisów, 5) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, 6) dotyczącej zakresu prac wykonywanych przez podwykonawców, w wypadku gdy Wykonawca zobowiąże się te prace wykonać osobiście. 7) zmiany będące następstwem działania lub zaniechania organów administracji publicznej, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, zmiany przepisów dotyczących realizacji i finansowania przedmiotowego zadania, 8) konieczność uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 7,8, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, 9) konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy o prace zamienne, mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu do umowy, którego podstawę stanowić będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności, zaakceptowany przez Zamawiającego.. Protokół konieczności może zostać sporządzony wyłącznie po uprzednim udzieleniu pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany sposobu świadczenia, na wniosek Wykonawcy. Skierowany do Zamawiającego wniosek Wykonawcy z propozycją zmiany, zawierał będzie: - opis propozycji zmiany, - uzasadnienie zmiany, - obliczenie kosztów zmiany dla robót zamiennych, w stosunku do robót przewidzianych umową, zawierający wycenę prac zamiennych z podaniem podstaw ich kalkulacji. W przypadku, gdy o dokonanie zmian zakresu świadczenia Wykonawcy o prace zamienne wnioskował będzie Zamawiający, Wykonawca dokona wyceny prac zamiennych z podaniem podstaw ich kalkulacji W przypadku zaakceptowania przez Zamawiającego przedłożonej wyceny, zostanie sporządzony protokół konieczności stanowiący podstawę do aneksu do umowy. 10) zakazuje się Wykonawcy wprowadzania jakichkolwiek zmian w realizowanym zamówieniu bez wyczerpania w/w procedury, 11) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian terminów płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmian samoistnych, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, 12) zmiana umowy o dofinansowanie zadania- zmianie może ulec termin realizacji niniejszej umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian, 13) zmniejszenie wynagrodzenia przez Zamawiającego w przypadku: - rezygnacji z części zakresu robót do wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opatowie, ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, pokój 407..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opatowie, ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów (sekretariat III piętro - pokój 306.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.