eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zestaw do opracowywania badań scyntygraficznych; UM-ZP-262-22/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Lublin: Zestaw do opracowywania badań scyntygraficznych; UM-ZP-262-22/09
Numer ogłoszenia: 87401 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, faks 081 5328927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestaw do opracowywania badań scyntygraficznych; UM-ZP-262-22/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do opracowywania badań scyntygraficznych z urządzenia SPECT/CT z oprogramowaniem i wyposażeniem w konfiguracji określonej przez Zamawiającego oraz spełniającego parametry techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, zainstalowanie, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie do użytku odbiorcy. Urządzenia winny być fabrycznie nowe. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego - personelu medycznego: lekarzy i fizyków, w miejscu instalacji, w wymiarze minimum 15 godzin (3 dni po 5 godzin w godzinach pracy personelu). Szkolenie dotyczyć powinno oprogramowania aplikacyjno-klinicznego ze szczególnym uwzględnieniem: - aplikacji kardiologicznych oraz fuzji obrazów, - archiwizowania danych, - komunikacji między zainstalowanymi systemami, - konfiguracji wydruku, - konserwacji - czyszczenia wnętrza stacji oraz ewentualnie technik pisania oprogramowania klinicznego. Wykonawca podczas szkolenia poda zalecane wielkości parametrów użytych do rekonstrukcji SPECT. Wykonawca dostarczy do szkolenia przykłady badań scyntygraficznych oraz badań SPECT/CT oraz PET/CT do demonstracji uzyskiwania fuzji obrazów. Wykonawca wykorzysta w szkoleniu przykłady badań wykonane bieżąco w miejscu instalacji stacji komputerowej. Przeprowadzenie szkolenia zostanie udokumentowane stosownym zaświadczeniem imiennym dla każdego uczestnika szkolenia, z zaznaczeniem typu oprogramowania i/lub typu stacji do przetwarzania danych. Aktualizacja oprogramowania do najnowszych wersji w okresie trwania gwarancji, tak aby na zakończenie okresu gwarancyjnego oprogramowanie posiadało najbardziej aktualne wersje programów tworzących oprogramowanie kliniczne. Aktualizacje zostaną przekazane na nośniku danych pracownikom Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 72.21.21.80 - Usługi opracowywania oprogramowania medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 1.5. potwierdzą, że oferowana stacja opracowywania badań scyntygraficznych jest zgodna z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.) dalej ustawy o wyrobach medycznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w ppkt 1.2., 1.3. i 1.5. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w III.2) poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w III.2) powyżej. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej w pkt 1.5. należy przedłożyć: 1.3.1. dokumenty (deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych) potwierdzające zgodność oferowanego wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.), 1.3.2. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych w przypadku załączenia do oferty deklaracji zgodności. 1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), 1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak w pkt 1.3.). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. dokument wymieniony w pkt 1.2. składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. dokumenty wymienione w pkt 1.3. składa jeden lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy wykazują spełnienie warunku. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60.00
  • 2 - Ocena techniczna (wymagania techniczne, użytkowe i funkcjonalność) - 37.00
  • 3 - Warunki gwarancji i serwisu - 3.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa jw. Osoba do kontaktu: Magdalena Kacprzyk tel. 081 528 88 70, fax. 081 528 89 27, e-mail: magdalena.kacprzyk@umlub.pl; Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, pok. 219.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 12:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pok. 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.