eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup i montaż kontenerów sanitarnych wraz z wykonaniem przyłączy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Tomaszów Mazowiecki: Zakup i montaż kontenerów sanitarnych wraz z wykonaniem przyłączy.
Numer ogłoszenia: 87371 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44/724-45-47, faks 724-2311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż kontenerów sanitarnych wraz z wykonaniem przyłączy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje; a) zakup i montaż trzech kontenerów sanitarnych wraz z wykonaniem przyłączy wod.- kan. i elektrycznych, zgodnie z lokalizacją wskazaną w programie funkcjonalno-użytkowym i na mapach lokalizacyjnych, b) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem skutecznego zgłoszenia/ pozwolenia w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. na przyłącza wod.-kan. i energetyczne do ww. kontenerów sanitarnych. Szczegółowo zakres oraz sposób realizacji przedmiotu umowy określa program funkcjonalno-użytkowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium od wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie jeżeli udowodni, iż w okresie ostatnich pięciu lat, lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest krótszy, wykonał co najmniej jeden kontenerowy sanitariat publiczny. Przez wykonanie jednego sanitariatu rozumie się montaż kabiny wraz z przyłączami wod.-kan. i elektrycznymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualną przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w §8 ust. 2. 3. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 4. Aktualny odpis z ewidencji dzielności gospodarczej - w przypadku wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę/ wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub pełnomocnictwo posiadają uprawnienia do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mające wpływ na termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą w szczególności: 1.1. W zakresie prac projektowych: a) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania), b) złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia. 1.2. W zakresie robót budowlanych: a) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami, b) zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, c) warunki atmosferyczne, warunki terenowe, awarie, katastrofy, akty wandalizmu. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. 3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać każdorazowo zgodę zamawiającego na realizację ewentualnych prac zamiennych, dodatkowych. Jeżeli wykonawca dokona ich realizacji bez wymaganej zgody, zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zapłaty wynagrodzenia za te roboty. 4. Bez zgody zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić zamawiającego. 5. Na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zmiana możliwa jest funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji technicznej, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów. 6. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest na własny koszt opracować niezbędną dokumentację projektowo-techniczną oraz uzyskać odpowiednie decyzje i uzgodnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tomaszow.miasta.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, Tomaszów Maz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, kancelaria, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Roman Kalita, Stanisław Grałek - 48 (044) 724-23-11 wew. 258, 268. w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych Adam Koziełek tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 267, adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.