eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżów Sudecki › WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WRAZ Z UZYSKANIEM DECYZJI ZEZWOLENIA REALIZACJI INWESTYCJI DROGOWEJ NA ZADANIEBUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 365 WRAZ Z BUDOWĄ KŁADEK DLA PIESZYCH W MIEJSCOWOŚCI DZIWISZÓW W GMINIE JEŻÓW SUDECKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Jeżów Sudecki: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WRAZ Z UZYSKANIEM DECYZJI ZEZWOLENIA REALIZACJI INWESTYCJI DROGOWEJ NA ZADANIE: BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 365 WRAZ Z BUDOWĄ KŁADEK DLA PIESZYCH W MIEJSCOWOŚCI DZIWISZÓW W GMINIE JEŻÓW SUDECKI
Numer ogłoszenia: 87348 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33224 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżów Sudecki, ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 757 132 254, -255, -257, faks 757 132 254, -255, -257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WRAZ Z UZYSKANIEM DECYZJI ZEZWOLENIA REALIZACJI INWESTYCJI DROGOWEJ NA ZADANIE: BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 365 WRAZ Z BUDOWĄ KŁADEK DLA PIESZYCH W MIEJSCOWOŚCI DZIWISZÓW W GMINIE JEŻÓW SUDECKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, w zakresie budowy chodnika, dwóch kładek dla pieszych oraz przystanków autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 365 w miejscowości Dziwiszów, gmina Jeżów Sudecki, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz pozwoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie:a) chodnika wzdłuż drogi nr 365, na odcinku od boiska sportowego do pętli autobusowej - od km ok. 2+473 do km ok. 4+938 w tym: od km ok. 2+473 do km ok. 3+000 - strona prawa;od km ok. 2+800 do km ok. 3+683 - strona lewa;od km ok. 3+628 do km ok. 4+083 - strona prawa;od km ok. 4+143 do km ok. 4+308 - strona lewa;od km ok. 4+333 do km ok. 4+938 - strona prawa;od km ok. 4+928 do km ok. 4+938 - strona lewa + 40m do wiaty przystanku autobusowego; szerokość chodnika 2,0m z dopuszczeniem zwężenia do 1,5m, lokalnie 1,25m, nawierzchnia z betonu asfaltowego, krawężnik wyniesiony ponad poziom jezdni 16cm. Nie dopuszcza się budowy chodnika kosztem zwężenia jezdni. b) ulepszonego pobocza o szer. 1,25m od drogi o numerze działki nr 25, rejon domu nr 65 do dz. nr 9/2- dom nr 71, c) budowy dwóch kładek dla pieszych o szerokości 2m i konstrukcji żelbetowej w ciągu projektowanego chodnika: - nad potokiem Złotucha wraz z barieroporęczami od strony jezdni na konstrukcji istniejącego mostu, - na potoku nr 43 pomiędzy działką nr 45 a działką nr 42 oraz budowa bariero poręczy od strony jezdni na konstrukcji istniejącego mostu, d)balustrady -poręczy- dla pieszych na istniejącym murze oporowym oraz w miejscach o dużej różnicy wysokości pomiędzy chodnikiem i przyległym terenem np. na wysokości działki nr 331, od strony potoku Złotucha, e)naprawy nawierzchni na istniejących pięciu przystankach autobusowych, w miejscu zatrzymywania się autobusów; należy zaprojektować dodatkowy przystanek, oznakowany poziomo na jezdni ( znak P-17)- lewa strona drogi, przy działce nr 261/2; na pętli autobusowej należy zaprojektować miejsce zawracania autobusów i budowę peronu, f)budowy odwodnienia: -odwodnienie pasa drogowego przy pomocy spadków poprzecznych i podłużnych do istniejących i projektowanych rowów (również poprzez wpusty) oraz do projektowanej na niezbędnych odcinkach kanalizacji deszczowej, -projektowana kanalizacja winna mieć zdolność przejęcia ścieków z całej powierzchni jezdni przyległej do kanalizacji, -zaprojektowanie przepustów w ciągu rowów na zjazdach wzdłuż drogi- o ile jest konieczna ich wymiana ze względu na zbyt małą średnicę lub stan techniczny i w ciągu przejść poprzecznych, -zaprojektowanie drenażu pod ulepszonym poboczem, jak opis ppkt. b, -istniejące rowy w sąsiedztwie projektowanego chodnika należy oczyścić i przeprowadzić ich profilację i renowację dna i skarp- należy podać projektowaną niweletę tych rowów, -wykonanie niezbędnych obliczeń hydraulicznych, -uwzględnienie w projekcie niezbędnych zabezpieczeń skarp i dna rowów, umocnienie wylotów i wlotów w sąsiedztwie projektowanego chodnika- wykonać szczegółowe rysunki. Uwaga: należy unikać likwidacji elementów istniejącego systemu odwodnienia. W przypadku wskazania, jako odbiornika, istniejącej kanalizacji deszczowej, która będzie potencjalnie mogła odebrać ścieki, należy dokonać filmowania tej kanalizacji, g)opracowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym m.in. karty informacyjnej przedsięwzięcia, wskazania na poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapach ewidencyjnych obszaru przedsięwzięcia i obszaru oddziaływania, wypisy z ewidencji gruntów) oraz raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - jeżeli będzie wymagany. Wniosek wraz z załącznikami i raport w zakresie wymaganym przez organ wydający decyzję środowiskową (jeżeli będzie wymagany) przedłożyć do Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu, celem wystąpienia przez DSDiK do odpowiedniego organu o wydanie decyzji. W trakcie procedury wydawania decyzji środowiskowej Wykonawca ma obowiązek dokonania wszelkich czynności oraz składania wszelkich uzupełnień, wyjaśnień itp., o które wystąpi organ prowadzący postępowanie w sprawie wydania decyzji środowiskowej, h)budowy zjazdów na drogi gminne i na posesje o odpowiedniej szerokości, o nawierzchni z betonu asfaltowego lub z kostki brukowej betonowej. Należy podać projektowane rzędne na krawężniku na początku zjazdu i istniejące rzędne na granicy z działką drogową - zachować spadki zgodnie z Rozporządzeniem Dz. U. nr 43, poz. 430 z 02.03.1999 r. i) organizacji ruchu docelowego (pionową i poziomą) po wybudowaniu chodnika, na długości drogi objętej inwestycją, j)inwentaryzacje zieleni i wytypowanie do wycinki drzew i krzewów będących w kolizji z budową chodnika oraz zabezpieczenia roślin na czas robót, k)niezbędne badania geologiczno - inżynierskie i ocena geotechniczna pod budowę kładki dla pieszych, kanalizacji deszczowej i chodnika, l)wykonanie projektów podziałów działek, które ulegną podziałowi na potrzeby budowy chodnika (po 6 egzemplarzy dla każdej działki). Sporządzenie projektów podziałów wykonać po akceptacji linii rozgraniczających przez DSDiK; Należy wykonać projekty podziału działek do decyzji o Zezwolenie Realizacji Inwestycji Drogowej wraz z wykonaniem wykazu zmian gruntowych dotyczących przedmiotowych działek oraz uzyskać decyzję ZRID. Na zajęcia czasowe gruntów dla realizacji inwestycji należy uzyskać zgody właścicieli działek. Wykonać zbiorczy wykaz zmian gruntowych dla dzielonych działek potwierdzony przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Jeleniej Górze. W terminie trzech tygodni od chwili uzyskania ostateczności decyzji ZRID, należy wynieść projektowane podziały w teren, zastabilizować znakami granicznymi stałymi (kamień lub znak betonowy), sporządzić odpowiednią dokumentację i powstały operat złożyć z Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Jeleniej Górze. Zamawiający wymaga przeprowadzenia stabilizacji punktów podziałowych zgodnie z prawem geodezyjnym oraz stosownymi obowiązującymi instrukcjami geodezyjnymi. Do wyceny należy przyjąć wykonanie podziału 12 działek. Ostateczna ilość działek przeznaczonych do podziału wynikać będzie z rozwiązań projektowych opracowanych przez Wykonawcę. Płatność za projekty podziałów działek nastąpi wg rzeczywistej ilości sporządzonych projektów na podstawie średniej ceny jednego projektu podziału wyliczonej z oferty, w trybie zamówienia uzupełniającego (w przypadku większej liczby dzielonych działek i zwiększenia wartości zadania).Podziału nieruchomości należy dokonać zgodnie z projektowanymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji. W związku z tym linie rozgraniczające powinny być projektowane z uwzględnieniem uwarunkowań dotyczących podziałów nieruchomości. Z uwagi na powyższe na etapie sporządzania dokumentacji projektowej do wniosku o wydanie decyzji ZRID wymagana jest ścisła współpraca projektantów z bezpośrednimi wykonawcami podziałów nieruchomości. Ponadto projekty podziałów nieruchomości (mapy podziałowe) powinny być przedłożone Zamawiającemu do wglądu jeszcze przed ich przyjęciem do zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu dokonania ich szczególnej weryfikacji przez Zamawiającego i DSDiK. Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, stanowiące załącznik do wniosku o wydanie decyzji ZRID muszą być opatrzone klauzulą PODGiK, świadczącą o uprzednim ich przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Mapy te winny uwzględniać wszystkie nieruchomości objęte liniami rozgraniczającymi teren inwestycji, tj. również działki ewidencyjne objęte liniami rozgraniczającymi w całości, nawet w przypadkach gdy samodzielnie stanowią odrębną nieruchomość. Mapy podziałowe winny zawierać wykazy zmian gruntowych z wyraźnym wyróżnieniem działek niezbędnych do realizacji inwestycji oraz wykazy synchronizacyjne stanu prawnego nieruchomości wykazanego w katastrze nieruchomości ze stanem uwidocznionym w księgach wieczystych. W trakcie sporządzania zbiorczego wykazu zmian gruntowych, w przypadku podziału działek, do wniosku o wydanie decyzji ZRID należy sporządzić projekty jednostkowych map podziałowych oddzielnie dla każdej nieruchomości. W przypadku nieruchomości nie podlegających podziałowi do wniosku o wydanie decyzji ZRID należy załączyć wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów lub mapy do celów projektowych. W postępowaniu podziałowym należy uwzględnić stan prawny nieruchomości zajętych pod dotychczasowymi drogami publicznymi z uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, m)projektu usunięcia kolizji z mediami podziemnymi- jeżeli uzgodnienia z właścicielami sieci będą taki wymóg przewidywać, n)uzyskanie decyzji pozwolenie wodnoprawne, jeżeli będą wymagane do przekroczenia kładkami potoku nr 43 i potoku Złotucha, o)uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, p)dokonywanie uzgodnień projektu z Zamawiającym i Dolnośląską Służbą Dróg i Kolei we Wrocławiu. Projekt należy wykonać na mapie do celów projektowych w skali 1:500. Należy przedłożyć Zamawiającemu: - projekt zagospodarowania terenu - 4 egz, - decyzje ZRID- 4egz, - projekty budowlane branżowe: cz. drogowa, konstrukcyjna - mostowa, odwodnienia (wraz z wynikami filmowania istniejącej kanalizacji, zieleni, usunięcia kolizji z infrastrukturą techniczną- 4egz.,- dokumentacja geotechniczna (geologiczno-inżynierska)- 4 egz., - stała organizacja ruchu - po 4 egz, - operaty wodno prawne i decyzje pozwolenia wodnoprawne - 4 egz,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz, - przedmiar robót i kosztorys inwestorski - 2 egz, - Wersja elektroniczna przedmiotu zamówienia w formacie pdf + wersja elektroniczna edytowalna (AutoCad, Microstation) - plany sytuacyjne, - Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z kompletem załączników - 3 egz, - Sporządzenie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - 5 egz. + 3 płyty CD. Kompletny wniosek wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach należy złożyć Zamawiającemu do 10 tygodni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO KONSTRUKCYJNE REJPROJEKT,, Siołkowa 336, 33-330 Grybów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 264450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.