eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Wrocław: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
Numer ogłoszenia: 87328 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna , ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowe usługi p.n. Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna we Wrocławiu. 2.Usługi telekomunikacyjne świadczone będą zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 roku, Nr 171, poz. 1800 ze zm.). 3.Świadczenie usług telekomunikacyjnych będzie polegało na zapewnieniu łączności telefonicznej drogą kablową w postaci 196 linii analogowych poprzez świadczenie usługi Centrex od operatora lub zamontowanie centrali abonenckiej PABX w siedzibie Zamawiającego. 4.Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. 5.Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnych połączeń wewnętrznych pomiędzy wszystkimi numerami Urzędu oraz możliwość wybierania skróconych numerów wewnętrznych. 6.Zachowanie dotychczasowej numeracji na liniach istniejących u Zamawiającego. 7.Możliwość ręcznej obsługi połączeń (stanowisko telefonistki) do sieci Centrex 8.Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci 196 dotychczasowych numerów telefonów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez powodowania przerw w pracy), zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 roku, Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 roku w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych. 9.Szczegółowy wykaz numerów urządzeń końcowych znajdujących się aktualnie w dyspozycji Zamawiającego w poszczególnych lokalizacjach Zamawiający udostępni Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych. 10.Usługi oferowane przez Wykonawcę będą obejmowały przede wszystkim: a)połączenia telefoniczne lokalne, strefowe, międzystrefowe, do sieci komórkowych i międzynarodowe, b)usługi faksowe, 11.średni miesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych ze wszystkich jego numerów urządzeń końcowych w okresie ostatniego 1 miesiąca wynosi: a.- połączenia lokalne - 15 420 minut b.- połączenia międzystrefowe w 1 strefie stacjonarnej - 3 420 minut c.- połączenia do sieci komórkowych Plus, Era, Orange - 4 800 minut d.- połączenia do sieci komórkowych Play i pozostałych - 1 200 minut e.- połączenia międzynarodowe Strefa I-Unia Europejska - 60 minut f. -połączenia międzynarodowe - USA - 5 minut g.- usługa sieci wewnętrznej - 16 980 minut (bezpłatnych). Jest to usługa, w której wszystkie połączenia realizowane między numerami muszą mieć możliwość wykorzystania numeracji skróconej, trzycyfrowej przy połączeniach między sobą i te połączenia maja być bezpłatne. 12.Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług a w szczególności: a)połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skrócone, tj.: 112,999,998,997,994,992,993,991, b)pozostałe połączenia, tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91XX, itp. oraz do sieci Internet. 13.Wykonawca zapewni bezpłatny system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie oraz bezpłatne wszystkie połączenia i usługi dodatkowe pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego z wykorzystaniem numeracji skróconej. 14.Wykonawca zapewni bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu 0-70, 0-30, 0-40 automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. 15.Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1:60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. 16.Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń. 17.Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego lub jego interesu. 18.Wykonawca zapewni automatyczny wybór numeru prefiksu operatora. 19.Wykonawca zapewni bezpłatne świadczenie usługi identyfikacja abonenta wywołującego - CLIP - na wszystkich numerach urządzeń końcowych Zamawiającego. 20.Wykonawca zapewni bezpłatne świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego 21.Wykonawca zapewni bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT pełnego zestawienia bilingowego wykonywanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego - realizowanego w postaci pliku elektronicznego w ogólnie przyjętym formacie na komputerowym nośniku danych (płyta CD). 22.Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z rozbudową swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. 23.Abonent nie ponosi kosztów utrzymania i konserwacji centralki. 24.W przypadku przerwy w świadczeniu usług spowodowanej awarią Wykonawca jest zobowiązany do jej usunięcia w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia do Wykonawcy, przy czym wyłącza się dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyhne (Dz.U.Nr 171, poz. 1800 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty, co najmniej dwie usługi odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia (w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych) o wartości min. 100 000,00 zł każda z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepownaiu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że Wykoanwca wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonwacom. 4. Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia (w przypadku jego skladania).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Wrocław - Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, pok. 327;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy Wrocław - Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, pok. 101 B, I piętro;.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.