eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie Programu Organizacyjno -UżytkowegoPrzebudowa pomieszczeń na potrzeby kancelarii kryptograficznej, nr sprawy 4/ZP/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Warszawa: Wykonanie Programu Organizacyjno -Użytkowego: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kancelarii kryptograficznej, nr sprawy 4/ZP/13
Numer ogłoszenia: 87296 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7013 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840086, faks 22 6840642, 6874189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Programu Organizacyjno -Użytkowego: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kancelarii kryptograficznej, nr sprawy 4/ZP/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Programu Organizacyjno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnego nr 80069: Warszawa, ul. Rakowiecka 4a, K-3637. Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kancelarii kryptograficznej. 2. Program Organizacyjno-Użytkowy należy wykonać zgodnie z Decyzją nr 7/MON z dnia 14 stycznia 2008 r. w sprawie zasad opracowania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz. Urz. MON z dnia 11 lutego 2008 z późn. zm.). 3. Program Organizacyjno-Użytkowy należy wykonać i przekazać Zamawiającemu w 3 egzemplarzach oraz wersji elektronicznej zapisanej na płycie CD-R, w formatach: 1) pliki textowe: doc, docx lub pdf; 2) rysunki, schematy: dwg lub pdf; 3) oszacowania i kosztorysy: ath lub kompatybilny z programem NORMA. 4. Wykonanemu Programowi Organizacyjno-Użytkowemu należy nadać klauzulę TAJNE. 5. Program Organizacyjno-Użytkowy należy opracować na podstawie Minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-Użytkowych zarejestrowanych w Kancelarii Tajnej nr 5 DOIN, pod numerem RWD Nr 182/Z-5/DA. 6. Wykonany Program Organizacyjno-Użytkowy musi być zgodny z Zarządzeniem nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii kryptograficznych. 7. Wykonany Program Organizacyjno-Użytkowy musi być zgodny z koncepcją rozbudowy systemów zabezpieczeń technicznych, zawartą w programieorganizacyjno-użytkowym opracowanym dla zadania: Rozbudowa systemów ochrony technicznej w obiektach Ministerstwa Obrony Narodowej kompleks K-3637 ul. Rakowiecka 4A, zarejestrowanym w kancelarii tajnej nr 5 DOIN pod numerem PF-20/DA/13. 8. Wykonawca musi posiadać pion ochrony, kancelarię tajną, bezpieczne pomieszczenia do pracy z materiałami niejawnymi oraz możliwość wytworzenia wydruków wielkoformatowych niejawnych dokumentów do klauzuli Tajne w warunkach spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228). 9. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Krzysztof Popenda ZBAR PHU MARIUSZ POPENDA, ul. Krakowska 60, 94-214 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.